• Mistys Daisy
    Äldre 3 Jun 07:50
    22034 visningar
    30 svar
    30
    22034

    Någon som köpt tapeter från Rusta?

    Erfarenheter?

  • Svar på tråden Någon som köpt tapeter från Rusta?
  • Äldre 3 Jun 08:13
    #1

    Vi har köpt. Erfarenhet...ja de sitter på väggen precis som vilken annan tapet som helst. Snyggt o prydligt.

  • Äldre 3 Jun 08:15
    #2

    Vi har en tapet från rusta i dotterns rum, fungerar utmärkt och inte svårare att sätta upp än någon annan tapet^^ Du kan kolla i mitt galleri om du vill..

  • Mistys Daisy
    Äldre 3 Jun 08:15
    #3
    Majsan70 skrev 2010-06-03 08:13:43 följande:
    Vi har köpt. Erfarenhet...ja de sitter på väggen precis som vilken annan tapet som helst. Snyggt o prydligt.
    haha..ja erfarenhet kanske lät dumt...men det skiljer ju så i priser gentemot andra, så jag undrade om det var sämre kvalitet...typ tunna eller annat..

    Men det låter ju alla tiders!!
  • jojojo­jojo
    Äldre 3 Jun 08:16
    #4

    hade det när jag bodde hemma hos mamma, i mitt rum då!
    de va väll 3 års sen, men de sitter fortfarande uppe


    BF 2010-06-28
  • Ruggug­glan
    Äldre 3 Jun 08:17
    #5
    Mistys Daisy skrev 2010-06-03 08:15:32 följande:
    haha..ja erfarenhet kanske lät dumt...men det skiljer ju så i priser gentemot andra, så jag undrade om det var sämre kvalitet...typ tunna eller annat..

    Men det låter ju alla tiders!!
    Svärmor tyckte att Rustas tapeter var av sämre kvalité. Hon renoverade för ett tag sedan och det var något krux med tapeterna. Jag själv har dock ingen "erfarenhet
  • Äldre 3 Jun 08:17
    #6
    Mistys Daisy skrev 2010-06-03 08:15:32 följande:
    haha..ja erfarenhet kanske lät dumt...men det skiljer ju så i priser gentemot andra, så jag undrade om det var sämre kvalitet...typ tunna eller annat..

    Men det låter ju alla tiders!!
    Tapeter är ju lix tapeter. Sen vet jag ju då inte hur det ser ut i längden om man skall räkna i många år förstås. För våra har max suttit uppe i 4 år nu.
  • Stårsc­han
    Äldre 3 Jun 08:23
    #7

    Vi har tapetserat rätt mycket i våra dagar, och de tre senaste rummen har tapeter från Rusta. Visst, det är inte samma kvalitet som vävda textiltapeter för 1000 kr rullen, men de duger alldeles utmärkt. De var inte så tunna att man var rädd att ha sönder dem vid normal hantering. När de väl kommit upp på väggen ser man ju ändå ingen skillnad. Med tanke på hur lite de kostar så skulle jag säga att de är de överlägset mest prisvärda tapeterna på marknaden.


    I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • Mistys Daisy
    Äldre 3 Jun 08:41
    #8
    Stårschan skrev 2010-06-03 08:23:00 följande:
    Vi har tapetserat rätt mycket i våra dagar, och de tre senaste rummen har tapeter från Rusta. Visst, det är inte samma kvalitet som vävda textiltapeter för 1000 kr rullen, men de duger alldeles utmärkt. De var inte så tunna att man var rädd att ha sönder dem vid normal hantering. När de väl kommit upp på väggen ser man ju ändå ingen skillnad. Med tanke på hur lite de kostar så skulle jag säga att de är de överlägset mest prisvärda tapeterna på marknaden.
       Det gillar jag!!
  • La Lola
    Äldre 3 Jun 08:48
    #9

    Vi köper nästan enbart tapeter där.
    Tycker de är kanonbra!


    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • luckym­e83
    Äldre 3 Jun 08:49
    #10

    vi har bara köpt tapeter på rusta och vi har alltid blivit nöjda =)

Svar på tråden Någon som köpt tapeter från Rusta?