• storep­er
    Äldre 11 Jun 23:24
    68719 visningar
    129 svar
    129
    68719

    Tänder på stora tunga hängbröst

    Hej, jag är en kille under 25 år.

    Oavsett hur gammal kvinnan är så blir jag mycket kåt om det visar sig att hon har stora tunga bröst. Helst D-kupa och större.
    Det känns liksom lockande med en äldre kvinna med stora bröst som har levt livet så att säga.

    Hur ser ni kvinnor med stor barm på att en ung kille som jag fantiserar väldigt mycket om er? Hur känns det förresten att ni gör många killar galna med era stora bröst?

    Hare bra.

  • Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst
  • Anonym
    Äldre 13 Jun 19:26
    #11
    jfsebastian skrev 2010-06-13 18:42:59 följande:
    Smaken är som baken.
    Vissa gillar bröst, andra inte. En del gillar rumpor mer.
    En del gillar stora, andra små.
    Spelar det någon roll??
    Tur att det finns killar som tänder på hängbröst, annars hade ju var och varannan morsa fått vara utan sin mans uppskattning.
    Synd att man inte själv gillar dem då:P
  • jfseba­stian
    Äldre 13 Jun 21:17
    #12
    Anonym skrev 2010-06-13 19:26:04 följande:
    Synd att man inte själv gillar dem då:P
    Tuff skit. Där försvann 75% av alla kvinnor över 25 och 90% av alla mammor.
    Är du kvinna så är det ju bra om man får uppskattning av mannen som förhoppningsvis gillar brösten som dom är, eftersom dom sitter på kvinnan han älskar.
  • Äldre 14 Jun 07:26
    #13

    Ett snyggt häng är helt underbart.

  • Äldre 14 Jun 09:58
    #14

    Jag går också igång på stora tunga och hängiga bröst, finns inget sexigare i mina ögon :)

  • rednec­k girl
    Äldre 14 Jun 11:21
    #15
    myepost skrev 2010-06-14 09:58:49 följande:
    Jag går också igång på stora tunga och hängiga bröst, finns inget sexigare i mina ögon :)
    sånt vill vi höra mera av;)
  • Äldre 14 Jun 11:29
    #16

    AAAAAA stora bröst med naturligt häng är det underbaraste som finns!

    Som jag brukar säga Är det under D är det ingen idé...

    Finns inget vackrare än stora tunga bröst 

  • I Blackr­ose I
    Äldre 14 Jun 11:31
    #17
    storeper skrev 2010-06-11 23:24:23 följande:
    Hej, jag är en kille under 25 år.

    Oavsett hur gammal kvinnan är så blir jag mycket kåt om det visar sig att hon har stora tunga bröst. Helst D-kupa och större.
    Det känns liksom lockande med en äldre kvinna med stora bröst som har levt livet så att säga.

    Hur ser ni kvinnor med stor barm på att en ung kille som jag fantiserar väldigt mycket om er? Hur känns det förresten att ni gör många killar galna med era stora bröst?

    Hare bra.
    Första tanken jag fick var detta:

    " Stackars barn fick inte modersmjölk när han var liten "

    Nej men seriöst så är väl inte alla lika. Alla tänder på olika saker. Alltid bra att ha en extra kudde till hands. Flört
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • rednec­k girl
    Äldre 14 Jun 11:31
    #18

    så nu kan man bara sitta här och njuta och ta åt sig;)


    Trialanderror skrev 2010-06-14 11:29:27 följande:
    AAAAAA stora bröst med naturligt häng är det underbaraste som finns!

    Som jag brukar säga Är det under D är det ingen idé...

    Finns inget vackrare än stora tunga bröst 
  • Äldre 14 Jun 13:40
    #19

    En fråga till er som gillar sådana stooora hängpattar, bryr ni inte er om resten av kvinnans utseende? För om sanningen skall fram så ser dessa kvinnor säkerligen inte särskilt tilltalande ut i övrigt? Är inte ett vackert ansikte? en fin midja, välformad rumpa etc. oxå en del av paketet?

    Lr räcker det med att tuttarna hänger? På köpet får man en midja som väller över och en bred oformbar bak? :D....lite underligt hehehe

    En kvinna med så stora naturliga bröst kan ju aldrig vara normalviktig eller ens mullig, hon är med andra ord nästan alltid en tjockis :), så då måste det vara något som ni föredrar då?? Bara nyfiken alltså...
     

  • Anonym
    Äldre 14 Jun 13:44
    #20
    Dolphin Blue skrev 2010-06-14 13:40:25 följande:
    En fråga till er som gillar sådana stooora hängpattar, bryr ni inte er om resten av kvinnans utseende? För om sanningen skall fram så ser dessa kvinnor säkerligen inte särskilt tilltalande ut i övrigt? Är inte ett vackert ansikte? en fin midja, välformad rumpa etc. oxå en del av paketet?

    Lr räcker det med att tuttarna hänger? På köpet får man en midja som väller över och en bred oformbar bak? :D....lite underligt hehehe

    En kvinna med så stora naturliga bröst kan ju aldrig vara normalviktig eller ens mullig, hon är med andra ord nästan alltid en tjockis :), så då måste det vara något som ni föredrar då?? Bara nyfiken alltså...
    Jag är normalviktig med stora hängpattar, och jag är mkt söt i ansiktet också:) Dem blev bara så efter jag fått barn, så självklart kan man vara normalviktig eller mullig när man har stora bröst. så säg aldrig aldrig...fast ja oftast är man väl lite överviktig.
Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst