• storeper

    Tänder på stora tunga hängbröst

    Hej, jag är en kille under 25 år.

    Oavsett hur gammal kvinnan är så blir jag mycket kåt om det visar sig att hon har stora tunga bröst. Helst D-kupa och större.
    Det känns liksom lockande med en äldre kvinna med stora bröst som har levt livet så att säga.

    Hur ser ni kvinnor med stor barm på att en ung kille som jag fantiserar väldigt mycket om er? Hur känns det förresten att ni gör många killar galna med era stora bröst?

    Hare bra.

  • Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst
  • loffes
    Anonym (orolig svärmor) skrev 2010-07-08 12:09:55 följande:
    Ännu en tråd där kvinnor skall upplysas av alla möjliga män (inte alla) om hur de "ska" se ut.

    Var är alla trådar där kvinnor uttalar sig om hur män "ska" se ut för att de skall tända på dom?
    Jag har inte sett en enda.
    Kanske inte finns några sådna och kanske inte heller något behov att skapa en sådan.

    Kvinnor är ju från Venus och män från Mars...

    Vi är olika helt enkelt (även om det inte alltid är så enkelt) och har olika behov, olika yttryck sätt,
    olika sätt att visa saker, olika you-name-it...
  • Skogsfrun
    Anonym (orolig svärmor) skrev 2010-07-08 12:09:55 följande:
    Ännu en tråd där kvinnor skall upplysas av alla möjliga män (inte alla) om hur de "ska" se ut.

    Var är alla trådar där kvinnor uttalar sig om hur män "ska" se ut för att de skall tända på dom?
    Jag har inte sett en enda.
    finns trådar där det diskuteras kukstorlek och vad vi föredrar.
  • Anonym
    Dolphin Blue skrev 2010-06-14 15:23:29 följande:
    Bara lite nyfiken av mig, ni behöver inte ta illa vid er...som sagt, alla ha ju olika smaker :D
    Jag undrade bara över hur man kan lägga så stor vikt vid ett par hängpattar, att det är ALLT man tittar på...personen ifråga behöver ju inte alls vara attraktiv, undrade bara om ni som gillar hängbröst faktiskt gillar ALLA med hängbröst... :)

    Det är väl klart att man kan ha ett vackert ansikte, men personligen tycker jag att personen ifråga förlorar sina ansiktsdrag med för mycket fläsk i ansiktet. :S

    redneck girl, ja det var väl kul för dig att din karl finner dig attraktiv trots att du säger att du är ful...men nu var det ju inte just DIG jag pratade om...så du behöver inte känna behovet av att hävda dig ;)

    De FLESTA tjejer har helt enkelt inte så naturligt stora bröst som ni talar om när de är normalviktiga...och jag skulle vilja påstå att de som har en E kupa och uppåt är ganska feta...

    Nu talar jag inte heller om utstrålning, det är klart att vilken människa som helst kan ha utstrålning..men utseendet är det man ser först! Men detta verkar uppenbarligen vara ett känsligt ämne...
    haha men kupan har väl ingenting med vikten att göra? däremot omkretsen alltså typ 70-80-90. och varför verkar du tro att alla med hängpattar är tjocka och förlorar sina ansiktsdrag? varför skulle brösten ha nåt med resten av kroppen å göra? det är ju samma sak som att man inte skulle kunna ha en stor näsa om man inte är tjock? förstår inte riktigt....

    tror du även att alla som inte har hängbröst/stora bröst är smala eller vad? 
  • redneck girl
    Dolphin Blue skrev 2010-06-14 15:23:29 följande:
    Bara lite nyfiken av mig, ni behöver inte ta illa vid er...som sagt, alla ha ju olika smaker :D
    Jag undrade bara över hur man kan lägga så stor vikt vid ett par hängpattar, att det är ALLT man tittar på...personen ifråga behöver ju inte alls vara attraktiv, undrade bara om ni som gillar hängbröst faktiskt gillar ALLA med hängbröst... :)

    Det är väl klart att man kan ha ett vackert ansikte, men personligen tycker jag att personen ifråga förlorar sina ansiktsdrag med för mycket fläsk i ansiktet. :S

    redneck girl, ja det var väl kul för dig att din karl finner dig attraktiv trots att du säger att du är ful...men nu var det ju inte just DIG jag pratade om...så du behöver inte känna behovet av att hävda dig ;)

    De FLESTA tjejer har helt enkelt inte så naturligt stora bröst som ni talar om när de är normalviktiga...och jag skulle vilja påstå att de som har en E kupa och uppåt är ganska feta...

    Nu talar jag inte heller om utstrålning, det är klart att vilken människa som helst kan ha utstrålning..men utseendet är det man ser först! Men detta verkar uppenbarligen vara ett känsligt ämne...
    så nu är alla e-kupor feta också.se vad  han lär oss;)
  • stortå
    Anonym (orolig svärmor) skrev 2010-07-08 12:09:55 följande:
    Ännu en tråd där kvinnor skall upplysas av alla möjliga män (inte alla) om hur de "ska" se ut.

    Var är alla trådar där kvinnor uttalar sig om hur män "ska" se ut för att de skall tända på dom?
    Jag har inte sett en enda.
    Hahahaha. Hur många kukstorlekstrådar finns här???
  • Rumpetroll

    Hihi... Kul att vissa e så dåligt upplysta och tror att man måste vara fet för att ha stora bröst

    Vad skönt att det finns män som gillar stora hängpattar. Det blir jag lycklig över.

  • Lillsnufflan
    Dolphin Blue skrev 2010-06-14 15:23:29 följande:
    Bara lite nyfiken av mig, ni behöver inte ta illa vid er...som sagt, alla ha ju olika smaker :D
    Jag undrade bara över hur man kan lägga så stor vikt vid ett par hängpattar, att det är ALLT man tittar på...personen ifråga behöver ju inte alls vara attraktiv, undrade bara om ni som gillar hängbröst faktiskt gillar ALLA med hängbröst... :)

    Det är väl klart att man kan ha ett vackert ansikte, men personligen tycker jag att personen ifråga förlorar sina ansiktsdrag med för mycket fläsk i ansiktet. :S

    redneck girl, ja det var väl kul för dig att din karl finner dig attraktiv trots att du säger att du är ful...men nu var det ju inte just DIG jag pratade om...så du behöver inte känna behovet av att hävda dig ;)

    De FLESTA tjejer har helt enkelt inte så naturligt stora bröst som ni talar om när de är normalviktiga...och jag skulle vilja påstå att de som har en E kupa och uppåt är ganska feta...

    Nu talar jag inte heller om utstrålning, det är klart att vilken människa som helst kan ha utstrålning..men utseendet är det man ser först! Men detta verkar uppenbarligen vara ett känsligt ämne...
    Inte känsligt alls, det är bara det att du har fel. Jag hade E-kupa i högstadiet och FF i gymnasiet men otroligt vältränad, hade inte ett uns fett på koppen men däremot magrutor. Och med måtten 105-60-90 kunde jag knappast anses fet. Lite för stor byst för de perfekta 90-60-90 alltså, men ingen skulle få för sig att kalla mig fet. Visserligen skulle det ju kunna vara så att jag är extremt udda, men jag betvivlar det, jag är i alla fall inte ensam i min bekantskapskrets om det, jag har haft lika vältränade kompisar med större bröst än jag.

    Förresten kan jag ju passa på att slå hål på myten om att alla karlar gillar stora bröst. Jag fick visserligen enorm uppmärksamhet som tonåring, men fascinationen tycks ha falnat. De män jag haft senare och som varit närmare 30 än 18, verkar inte särskilt imponerade. (Därmed inte sagt att de varit helt ointresserade, men in en viss ålder tycks det bli mer en mysig kroppsdel att gosa med än en källa till ohöljd fascination och oändligt intresse).
  • bästabiffen

    Det är spännande med stora hängbröst tycker jag.

    Man tänker, hur kan de bli så stora, häftigt! typ :)
    Många äldre kvinnor har det, vilket uppskattas.

    Såg en gång en kvinna med stora tuttar, måste varit runt E-kupa eller så, tuttarna bara for runt under tröjan...mums :)

    hare bra mina storbystade gudinnor

  • redneck girl
    bästabiffen skrev 2010-09-04 00:27:16 följande:
    Det är spännande med stora hängbröst tycker jag.

    Man tänker, hur kan de bli så stora, häftigt! typ :)
    Många äldre kvinnor har det, vilket uppskattas.

    Såg en gång en kvinna med stora tuttar, måste varit runt E-kupa eller så, tuttarna bara for runt under tröjan...mums :)

    hare bra mina storbystade gudinnor
    vi har det så bra=)
  • Anonym (80 D)

    Jag har alltid haft former och stora bröst i förhållande till resten av kroppen och har inte direkt lidit av det.

    Men jag säger som någon sa i tidigare inlägg: nu när jag är 35+ så är intresset för mina stora bröst inte lika stort längre. När jag var yngre och träffade grabbar hade dom alltid svårt att låta bli att stirra på mina tuttar. Grabbar över 35 verkar inte lika fixerade helt enkelt :)

    Men jag är ändå nöjd, hellre 80D än 80B

Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst