• storep­er
    Äldre 11 Jun 23:24
    68726 visningar
    129 svar
    129
    68726

    Tänder på stora tunga hängbröst

    Hej, jag är en kille under 25 år.

    Oavsett hur gammal kvinnan är så blir jag mycket kåt om det visar sig att hon har stora tunga bröst. Helst D-kupa och större.
    Det känns liksom lockande med en äldre kvinna med stora bröst som har levt livet så att säga.

    Hur ser ni kvinnor med stor barm på att en ung kille som jag fantiserar väldigt mycket om er? Hur känns det förresten att ni gör många killar galna med era stora bröst?

    Hare bra.

  • Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst
  • Anonym (Man)
    Äldre 1 Dec 08:30
    #51

    Stora tunga bröst är härligt! :)

  • Anonym
    Äldre 3 Dec 13:45
    #52
    storeper skrev 2010-06-11 23:24:23 följande:
    Hej, jag är en kille under 25 år.

    Oavsett hur gammal kvinnan är så blir jag mycket kåt om det visar sig att hon har stora tunga bröst. Helst D-kupa och större.
    Det känns liksom lockande med en äldre kvinna med stora bröst som har levt livet så att säga.

    Hur ser ni kvinnor med stor barm på att en ung kille som jag fantiserar väldigt mycket om er? Hur känns det förresten att ni gör många killar galna med era stora bröst?

    Hare bra.
    Håller med dih helt och hållet mannen.. det är det vackarse som finns. jag kan bli helt förstelnad när jag ser en sådan kvinna med Stor ÄKTA bröst.
  • Anonym (Heavy­)
    Äldre 3 Dec 14:21
    #53
    +1

    Är otroligt nöjd då min tjej har H kupa som är fyllig och hängig, inga blöta lovikavantar med grus här inte!
    Så ni tjejer som skäms för att era bröst hänger, gör inte det!

  • Anonym
    Äldre 3 Dec 15:09
    #54

    Ni killar som gillar stora hängbröst! Hur hängiga får dom vara? :P

    Själv har man 70G som är slappa och hängiga efter en graviditet och över 20 kg viktnedgång.

  • Anonym
    Äldre 3 Dec 15:49
    #55
    Anonym skrev 2010-12-03 15:09:52 följande:
    Ni killar som gillar stora hängbröst! Hur hängiga får dom vara? :P

    Själv har man 70G som är slappa och hängiga efter en graviditet och över 20 kg viktnedgång.
    Har man den storleken är man en gudinna även om dom hänger lite... faaaaaaan vad vackert
  • Anonym
    Äldre 3 Dec 15:53
    #56
    Anonym skrev 2010-12-03 15:49:31 följande:
    Har man den storleken är man en gudinna även om dom hänger lite... faaaaaaan vad vackert
    Hmm jo men dom e liksom väldigt tomma så att säga, inte alls fylliga. Har liksom haft 80I och då blir det inte så bra när man går ner i vikt :P.
  • Anonym
    Äldre 6 Dec 10:18
    #57
    Anonym skrev 2010-12-03 15:53:54 följande:
    Hmm jo men dom e liksom väldigt tomma så att säga, inte alls fylliga. Har liksom haft 80I och då blir det inte så bra när man går ner i vikt :P.
    Strunt samma du är det i alla fall
  • rednec­k girl
    Äldre 6 Dec 14:27
    #58
    har man stora bröst så brukar de inte stå rakt ut .skulle ju vara om man petat i silicon i dom isf . tänk på mig , jag har nio ungar och ammat hela högen mellan 6-9 mån. fast de är mysiga iaf. de ger mig njutning i sänghalmen .det är ju huvudsaken .sen gör det ju inget att man har en karl som är överförtjust i dom . ställer du en sån fråga så kommer du iaf få en jädra massa olika svar .allt från att de är super äckliga till att de är underbara.
  • hejper­heterj­ag
    Äldre 25 Dec 21:39
    #59

    Jag tänder också på stora hängbröst. Det bevisar ju bara att hon en gång i tiden haft de fyllda med mjölk. Bra avelssto med andra ord.

    Vad tycker ni storbystade kvinnor om blickar fråm män?

  • madiso­n01
    Äldre 25 Dec 21:51
    #60

    Jag är 16 år och har E - kupa.. 
    Trivs inte alls med det, är inte rund annars... har bara stora och lite hängiga bröst .
    Har inte märkt att män tittar så himla mycket men när de gör det tar jag det som en komplimang och blir glad. Även äldre män. Lite skumt kanske.. Flört

Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst