• storep­er
    Äldre 11 Jun 23:24
    69138 visningar
    129 svar
    129
    69138

    Tänder på stora tunga hängbröst

    Hej, jag är en kille under 25 år.

    Oavsett hur gammal kvinnan är så blir jag mycket kåt om det visar sig att hon har stora tunga bröst. Helst D-kupa och större.
    Det känns liksom lockande med en äldre kvinna med stora bröst som har levt livet så att säga.

    Hur ser ni kvinnor med stor barm på att en ung kille som jag fantiserar väldigt mycket om er? Hur känns det förresten att ni gör många killar galna med era stora bröst?

    Hare bra.

  • Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst
  • Anonym (Man)
    Äldre 26 Dec 18:13
    #61
    Anonym skrev 2010-12-03 15:09:52 följande:
    Ni killar som gillar stora hängbröst! Hur hängiga får dom vara? :P

    Själv har man 70G som är slappa och hängiga efter en graviditet och över 20 kg viktnedgång.
    Stor och hängiga är härlig!
  • Anonym
    Äldre 26 Dec 18:31
    #62

    Är inte formen och utseendet viktigare än storleken?

    Jag är iofs tjej men jag gillar bröst. För mig är det viktigare att de är runda, någorlunda fasta och inte har vårtgårdar som ser ut som "hej kom och hjälp mig"...

  • rednec­k girl
    Äldre 27 Dec 15:07
    #63
    Anonym skrev 2010-12-26 18:31:19 följande:
    Är inte formen och utseendet viktigare än storleken?

    Jag är iofs tjej men jag gillar bröst. För mig är det viktigare att de är runda, någorlunda fasta och inte har vårtgårdar som ser ut som "hej kom och hjälp mig"...
    och hur ser de ut om de ser ut som hej kom och hjälp mig då? enligt dig alltså.
  • Anonym (smal)
    Äldre 27 Dec 22:18
    #64
    Dolphin Blue skrev 2010-06-14 15:23:29 följande:
    De FLESTA tjejer har helt enkelt inte så naturligt stora bröst som ni talar om när de är normalviktiga...och jag skulle vilja påstå att de som har en E kupa och uppåt är ganska feta...
    Det var väldigt fördomsfullt och helt fel. Vi smala/normal viktiga med stor naturlig byst finns. Jag har aldrig varit tjock eller änns mullig. Jag har BH storlek 70G. 70 runtom är smalt, speciellt om man som jag är 172 lång. Och jaa de hänger en del, den naturliga tyngdlagen som finns om man har naturligt stor byst.
  • hulken
    Äldre 4 Jan 21:47
    #65

    Ni kvinnor med stora bröst. Brukar ni får avundsjuka blickar/kommentarer från tjejer med små bröst?


    Alltså, ser jag ett par stora tunga bröst under en tröja så börjar man ju att fantisera till skillnad från om de skulle vart småbystade tjejer.

  • Anonym (katar­ina)
    Äldre 5 Jan 10:59
    #66
    hulken skrev 2011-01-04 21:47:02 följande:

    Ni kvinnor med stora bröst. Brukar ni får avundsjuka blickar/kommentarer från tjejer med små bröst?


    Alltså, ser jag ett par stora tunga bröst under en tröja så börjar man ju att fantisera till skillnad från om de skulle vart småbystade tjejer.


    ibland händer det att man får det , och tjejer är duktiga skit snackare .
  • gammel­smurf2
    Äldre 5 Jan 11:49
    #67
    madison01 skrev 2010-12-25 21:51:45 följande:
    Jag är 16 år och har E - kupa.. 
    Trivs inte alls med det, är inte rund annars... har bara stora och lite hängiga bröst .
    Har inte märkt att män tittar så himla mycket men när de gör det tar jag det som en komplimang och blir glad. Även äldre män. Lite skumt kanske.. Flört
    Kära 16-åring, jag ska lära dig en sak. Man blir aldrig nöjd, det är en av grundinstinkterna hos oss människor, precis som att para sig, skaffa föda osv. Hade du haft mindre tuttar så hade du velat ha haft större. Det kommer alltid fungera så.
    Stora tuttar kommer skaffa dig massor av fördelar i framtiden, lär dig utnyttja dessa på bästa sätt. Lycka till!
  • Anonym (Ont)
    Äldre 5 Jan 12:03
    #68

    Jag har 95 dd kupa dom är fylliga. Men jobbigt för ryggen

  • Anonym
    Äldre 5 Jan 12:14
    #69

    Jag har 90 E men hoppas innerligt att de blir mindre när jag har gått ner 25 kg i vikt, en normal C kupa skulle vara drömmen. Även om det skulle vara upphetsande med stora bröst är det inte värt det pga att det verklilgen tar på kroppen.

  • Anonym (K-L kupan)
    Äldre 5 Jan 12:21
    #70
    +1

    Själv ligger man inne med K-kupor heading for L... Fylliga som attans, bara en bit längre ner än dom satt från början..*hahaha* L är för att dom snart ska användas till matning. :)
    Annars ligger dom på K med en omkrets på 80 ca.

    Så just nu ser man lattjo ut med  3 stora bollar på framsidan. 1 för magen och 2 enorma till boobs :D

    Visst vårtgårdarna är stora, men man får väl pilla lite så dom vaknar till så är ju det löst ;)

Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst