• storep­er
    Äldre 11 Jun 23:24
    68713 visningar
    129 svar
    129
    68713

    Tänder på stora tunga hängbröst

    Hej, jag är en kille under 25 år.

    Oavsett hur gammal kvinnan är så blir jag mycket kåt om det visar sig att hon har stora tunga bröst. Helst D-kupa och större.
    Det känns liksom lockande med en äldre kvinna med stora bröst som har levt livet så att säga.

    Hur ser ni kvinnor med stor barm på att en ung kille som jag fantiserar väldigt mycket om er? Hur känns det förresten att ni gör många killar galna med era stora bröst?

    Hare bra.

  • Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst
  • Anonym
    Äldre 5 Jan 13:34
    #81
    Anonym (Gillar stora) skrev 2011-01-05 13:20:12 följande:
    Jag går verkligen igång på ett par rejäla bröst, ni med stora skulle bara veta...

    Undra om det är lika vanligt att tjejer gillar stora kukar eller om vi killar är mer sorgliga :)
    Jag föredrar en mer "normal" kukstorlek, har varit med några som haft stora åbäken till kukar (minns en kille, hans kuk var som en hästkuk Förvånad, det gick givetvis inte alls!!). Tycker att det gör ont och jag kan inte njuta om en kuk är för stor, det gör bara ont. men det finns väl tjejer som gillar stora kukar också, precis som vissa killar gillar stora bröst.
  • Anonym (K-L kupan)
    Äldre 5 Jan 13:34
    #82
    Anonym (Emilia) skrev 2011-01-05 13:01:57 följande:
    Om det ändå funnits liknande trådar för oss med små bröst..
    väl vanligare att karlar gillar små till normala än stora hängiga..  ;)

    Så sök lite du å låt oss få le lite över att det finns karlar som tänder på tunggung i bh:n :D
  • Anonym (Gilla­r stora)
    Äldre 5 Jan 13:46
    #83
    Anonym skrev 2011-01-05 13:34:21 följande:
    Jag föredrar en mer "normal" kukstorlek, har varit med några som haft stora åbäken till kukar (minns en kille, hans kuk var som en hästkuk Förvånad, det gick givetvis inte alls!!). Tycker att det gör ont och jag kan inte njuta om en kuk är för stor, det gör bara ont. men det finns väl tjejer som gillar stora kukar också, precis som vissa killar gillar stora bröst.
    Tror nog vi killar är mer intresserade av stora bröst än ni tjejer är av stora kukar, känns det som. Ni tjejer har det bättre :)
  • Anonym (Ont)
    Äldre 5 Jan 15:27
    #84
    Anonym skrev 2011-01-05 12:36:31 följande:
    KOM OCH ÄLSKA MED MIG....... underbara kvinna
    Jag är gift .
  • rednec­k girl
    Äldre 5 Jan 15:31
    #85
    Anonym (K-L kupan) skrev 2011-01-05 13:34:49 följande:
    väl vanligare att karlar gillar små till normala än stora hängiga..  ;)

    Så sök lite du å låt oss få le lite över att det finns karlar som tänder på tunggung i bh:n :D

    men precis ! låt oss med tung gung få ha lite sköj nu=)

  • Anonym (Gilla­r stora)
    Äldre 5 Jan 15:42
    #86
    redneck girl skrev 2011-01-05 15:31:45 följande:

    men precis ! låt oss med tung gung få ha lite sköj nu=)


    Tung gung...man går ju igång här :)
  • Ursusm­an
    Äldre 5 Jan 15:48
    #87

    Stora eller små bröst, allt går bra. Tunga eller lätta, spelar ingen roll. Men det viktiga är hårda sköna bröstvårtor, som svarar på beröring. Gillar slicka och suga då!

  • Santon
    Äldre 5 Jan 15:50
    #88

    Jag funderar på att förminska min 80F då det är jobbigt och tungt för ryggen. Dessutom är det svårt att hitta kläder ibland som sitter bra, tex blusar eller klänningar med knappar. Blir bara fula glipor...inte snyggt!
    Fast jag vill inte heller ha jättesmå, då det skulle kännas altför konstigt och främande för mig som är van vid stora bröst. En C eller liten D kanske?

  • Anonym
    Äldre 5 Jan 15:56
    #89
    Santon skrev 2011-01-05 15:50:33 följande:
    Jag funderar på att förminska min 80F då det är jobbigt och tungt för ryggen. Dessutom är det svårt att hitta kläder ibland som sitter bra, tex blusar eller klänningar med knappar. Blir bara fula glipor...inte snyggt!
    Fast jag vill inte heller ha jättesmå, då det skulle kännas altför konstigt och främande för mig som är van vid stora bröst. En C eller liten D kanske?
    Vet inte om du är överviktig, men om du är det så gå ner i vikt så minskar volymen kan ju vara skönt att få bort lite vikt på boobsen . Och om du är överviktig kommer ändå läkarna säga till dig att gå ner om du ska göra en förminskning.

    Själv har jag gått från en 80H-70G genom att gå ner 25 kg, det är en mycket stor skillnad för ryggen.
  • Santon
    Äldre 5 Jan 16:01
    #90
    Anonym skrev 2011-01-05 15:56:02 följande:
    Vet inte om du är överviktig, men om du är det så gå ner i vikt så minskar volymen kan ju vara skönt att få bort lite vikt på boobsen . Och om du är överviktig kommer ändå läkarna säga till dig att gå ner om du ska göra en förminskning.

    Själv har jag gått från en 80H-70G genom att gå ner 25 kg, det är en mycket stor skillnad för ryggen.
    Har kanske 5 kg övervikt, klassas det som övervikt egentligen?
    Spelar ingen roll om jag går ner dessa. Jag har alltid haft samma kupstorlek oavsett om jag vägt 49 kg eller 71 kg. Är 169 cm lång.
Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst