• storep­er
    Äldre 11 Jun 23:24
    68732 visningar
    129 svar
    129
    68732

    Tänder på stora tunga hängbröst

    Hej, jag är en kille under 25 år.

    Oavsett hur gammal kvinnan är så blir jag mycket kåt om det visar sig att hon har stora tunga bröst. Helst D-kupa och större.
    Det känns liksom lockande med en äldre kvinna med stora bröst som har levt livet så att säga.

    Hur ser ni kvinnor med stor barm på att en ung kille som jag fantiserar väldigt mycket om er? Hur känns det förresten att ni gör många killar galna med era stora bröst?

    Hare bra.

  • Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst
  • Anonym
    Äldre 5 Jan 16:06
    #91
    Santon skrev 2011-01-05 16:01:18 följande:
    Har kanske 5 kg övervikt, klassas det som övervikt egentligen?
    Spelar ingen roll om jag går ner dessa. Jag har alltid haft samma kupstorlek oavsett om jag vägt 49 kg eller 71 kg. Är 169 cm lång.
    Ok. Själv är jag 164 cm och väger 64kg och jag ser mig som överviktig.
    Du kanske har fel storlek på bh:n? Du verkar inte så stor enligt dina mått, så du kan säkert gå ner i omfånget vilket leder till mycket bättre stöd för bysten, tycker du ska leta upp en riktigt bra bh-butik om du inte redan har gjort det Verkar så dumt att du vill göra en förminskning, operation är ju inte riskfritt och dessutom ser brösten så fula ut efter en förminskning. Lycka till!
  • Santon
    Äldre 5 Jan 16:44
    #92
    Anonym skrev 2011-01-05 16:06:34 följande:
    Ok. Själv är jag 164 cm och väger 64kg och jag ser mig som överviktig.
    Du kanske har fel storlek på bh:n? Du verkar inte så stor enligt dina mått, så du kan säkert gå ner i omfånget vilket leder till mycket bättre stöd för bysten, tycker du ska leta upp en riktigt bra bh-butik om du inte redan har gjort det Verkar så dumt att du vill göra en förminskning, operation är ju inte riskfritt och dessutom ser brösten så fula ut efter en förminskning. Lycka till!
    Nej, har rätt strl på bh:n, en av mina bästa väninnor äger en underklädesbutik. Har stenkoll på mina mått.
    Köper aldrig (och har aldrig gjort) billiga bh:s i "vanliga" affärer. Dels har de oftast inte min strl och sedan så är kvaliteén inte den bästa. Kan inte heller ha smala axelband, som det ju ofta är i "vanliga" affärer,
  • Anonym
    Äldre 5 Jan 17:15
    #93
    Santon skrev 2011-01-05 16:44:09 följande:
    Nej, har rätt strl på bh:n, en av mina bästa väninnor äger en underklädesbutik. Har stenkoll på mina mått.
    Köper aldrig (och har aldrig gjort) billiga bh:s i "vanliga" affärer. Dels har de oftast inte min strl och sedan så är kvaliteén inte den bästa. Kan inte heller ha smala axelband, som det ju ofta är i "vanliga" affärer,
    Ok, bra
    Tyckte bara 80 lät lite stort runtom.
    "Vanliga" butiker kan man inte hitta bh:ar som passar.
  • madiso­n01
    Äldre 5 Jan 23:09
    #94
    gammelsmurf2 skrev 2011-01-05 11:49:45 följande:
    Kära 16-åring, jag ska lära dig en sak. Man blir aldrig nöjd, det är en av grundinstinkterna hos oss människor, precis som att para sig, skaffa föda osv. Hade du haft mindre tuttar så hade du velat ha haft större. Det kommer alltid fungera så.
    Stora tuttar kommer skaffa dig massor av fördelar i framtiden, lär dig utnyttja dessa på bästa sätt. Lycka till!
    Sant, tack Pontus! :) 

    haha, massa fördelar? Det lät bra.. ;) 
  • Anonym (Bröst­älskar­en)
    Äldre 13 Dec 18:00
    #95

    Även jag blir enormt tänd och påverkad av en kvinna med rikliga och tunga bröst. Är dock inte lika ung som trådskaparen utan en mer mogen man i mina bästa år. Är vältränad med lite muskler och skulle gärna få kontakt med er kvinnor som kan tänka er ett litet äventyr. Så hör av er snart! Finns i Göteborgstrakten

  • Ernst Hugo
    Äldre 13 Dec 18:41
    #96

    Det var en gammal trevlig tråd

  • Äldre 18 Dec 07:57
    #97

    Det tycker jag också! Verkligen underbart med kvinnor som har rejält tilltagen barm. Skulle också gärna vilja ha kontakt med en kvinna som har stora tunga bröst. Kan ni inte höra av er till mig?

  • Anonym (Älska­rt)
    Äldre 18 Dec 16:06
    #98

    Hennes tuttar blir bara större och hängigare med åren... Just nu är de 80E, kan man hoppas på 80F om 10år? Oskyldig

  • Ernst Hugo
    Äldre 18 Dec 16:08
    #99

    Älskart@

    Vems bröst menar du?

  • Anonym (Älska­rt)
    Äldre 18 Dec 16:13

    Frugans så klart, jag har bara A-kupa som  Peter Griffin.

Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst