• storep­er
    Äldre 11 Jun 23:24
    69182 visningar
    129 svar
    129
    69182

    Tänder på stora tunga hängbröst

    Hej, jag är en kille under 25 år.

    Oavsett hur gammal kvinnan är så blir jag mycket kåt om det visar sig att hon har stora tunga bröst. Helst D-kupa och större.
    Det känns liksom lockande med en äldre kvinna med stora bröst som har levt livet så att säga.

    Hur ser ni kvinnor med stor barm på att en ung kille som jag fantiserar väldigt mycket om er? Hur känns det förresten att ni gör många killar galna med era stora bröst?

    Hare bra.

  • Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst
  • Ernst Hugo
    Äldre 18 Dec 16:18

    Älskart@

    Härligt - grattis till både dig och frugan

  • Anonym (Tutta­n)
    Äldre 18 Dec 21:23

    Jag har stora, 80 G och jag älskar mina tuttisar!

    Klart man gillar när man ser hur killar uppskattar dom...

  • Ernst Hugo
    Äldre 18 Dec 22:17

    Tuttan@

    Får du ngn uppskattning då?

  • Anonym (Tutta­n)
    Äldre 18 Dec 22:30

    Visst får jag det!

  • Anonym (fast jo)
    Äldre 18 Dec 22:53
    Dolphin Blue skrev 2010-06-14 15:23:29 följande:
    Bara lite nyfiken av mig, ni behöver inte ta illa vid er...som sagt, alla ha ju olika smaker :D
    Jag undrade bara över hur man kan lägga så stor vikt vid ett par hängpattar, att det är ALLT man tittar på...personen ifråga behöver ju inte alls vara attraktiv, undrade bara om ni som gillar hängbröst faktiskt gillar ALLA med hängbröst... :)

    Det är väl klart att man kan ha ett vackert ansikte, men personligen tycker jag att personen ifråga förlorar sina ansiktsdrag med för mycket fläsk i ansiktet. :S

    redneck girl, ja det var väl kul för dig att din karl finner dig attraktiv trots att du säger att du är ful...men nu var det ju inte just DIG jag pratade om...så du behöver inte känna behovet av att hävda dig ;)

    De FLESTA tjejer har helt enkelt inte så naturligt stora bröst som ni talar om när de är normalviktiga...och jag skulle vilja påstå att de som har en E kupa och uppåt är ganska feta...

    Nu talar jag inte heller om utstrålning, det är klart att vilken människa som helst kan ha utstrålning..men utseendet är det man ser först! Men detta verkar uppenbarligen vara ett känsligt ämne…

    Nu känner jag många normalviktiga som har E-kupa eller större som får massor uppmärksamhet från killar. Jag själv har F-kupa, är normalviktig och får absolut komplimanger utan att skylta med tuttarna. Ingen av oss har barn.


    Jag tror inte på att de FLESTA normalviktiga har naturligt mindre bröst. Tror att det är väldigt olika...

  • Anonym (Tutta­n)
    Äldre 19 Dec 09:28

    Visst har många tjockisar stora bröst, men minst lika många normalviktiga.

    Själv e jag väl mitt i mellan, inte tjock eller smal utan snarare kurvig.

  • Ernst Hugo
    Äldre 19 Dec 09:40

    Även om jag tycker om stora bröst skulle jag aldrig (tror jag) kommentera eller visa uppenbar uppskattning för brösten. Undantaget är några enstaka kvinnor jag känner väl, och där vi har den öppenheten

  • Anonym (Tutta­n)
    Äldre 19 Dec 10:07

    Ja vi är alla olika som tur e ????

    Har några väldigt bra killkompisar som precis som du, inte skulle kommentera vems som helst bröst, men eftersom vi känner varandra så väl, får jag fina kommentarer av dem :)

  • Äldre 19 Dec 10:12
    Ernst Hugo skrev 2013-12-19 09:40:32 följande:
    Även om jag tycker om stora bröst skulle jag aldrig (tror jag) kommentera eller visa uppenbar uppskattning för brösten. Undantaget är några enstaka kvinnor jag känner väl, och där vi har den öppenheten
    Inte ens när du har sex med en härligt kurvig kvinna med trindbarm??  FörvånadOskyldig
  • Anonym (Tjej 28)
    Äldre 19 Dec 10:19
    Anonym (fast jo) skrev 2013-12-18 22:53:49 följande:
    Nu känner jag många normalviktiga som har E-kupa eller större som får massor uppmärksamhet från killar. Jag själv har F-kupa, är normalviktig och får absolut komplimanger utan att skylta med tuttarna. Ingen av oss har barn. Jag tror inte på att de FLESTA normalviktiga har naturligt mindre bröst. Tror att det är väldigt olika...

    Ja precis, E kupa betyder inte att man är fet. Jag är normalviktig (160 cm, 54 kg) och har F-kupa. Låter jättestort kanske men kupstorleken säger inget om storleken om man inte också anger måttet runt bröstkorgen. Jag har 65F, vilket inte är så stort. Lika stort 80C faktiskt, eller 85B.
Svar på tråden Tänder på stora tunga hängbröst