• Anonym
    Äldre 17 Jun 09:48
    114921 visningar
    151 svar
    151
    114921

    Hur stora/små kukar har era pojkvänner/män?

    Jag har precis träffat en skitgo kille, allt känns jättebra och han är fin och snäll om än lite blyg. Vi har inte haft sex fullt ut än, bara lite smek och sådär.


    Jag är van vid ganska grova kukar, men hans är verkligen jättesmal.
    Jag hoppas att det inte blir några problem, men en tidigare erfarenhet gör att jag känner mig lite orolig, då jag inte kände någonting med den andra "smala" jag varit med. Kan tillägga att jag blir plaskvåt när jag blir kåt, och det blir ju lite utav ett problem när jag är våt och han liten.


    Min nya är helt underbar med händerna, och såklart hoppas jag på att han vet vad han gör med kuken också, men min fråga är, hur är era killars kukar?


    Finns det fler smalisar som är gudar i sängen?

    Kan tillägga att jag vet att storleken inte ska ha så stor betydelse, men jag har tänt lite mer på kukar av den grövre sorten. Men jag vill verkligen att det ska funka med den här killen, så vill ha lite tips, råd och pepp.

    Tack!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-06 21:34
    Nu har det gått några månader, och jag vill bara tala om att jag och min pojkvän har helt underbart sex!! Vill inte byta hans kuk mot någon annan i världen. Den är helt perfekt.
  • Svar på tråden Hur stora/små kukar har era pojkvänner/män?
  • Anonym
    Äldre 17 Jun 09:56
    #1

    Jag förstår verkligen ditt dilemma. Jag var tillsammans med en kille som hade en snopp på tre cm i erigerat tillstånd. Jag försökte verkligen att få det att fungera ändå med leksaker och annat. Det hela slutade med att jag var otrogen efter ett och ett halvt år.

    Min nuvarande man, gifta sedan snart fyra år har väl av den större storleken. Jag valde honom inte pga hans storlek, men det hjälpte ju! ;)
    Jag vet iaf att jag aldrig skulle kunnat vara med honom om han hade haft för liten eller smal kuk, oavsett mina känslor.
    Size does matter!

  • Äldre 17 Jun 09:58
    #2

    Det här är verkligen ett ämne som aldrig tidigare diskuterats på FL.

  • Anonym
    Äldre 17 Jun 09:59
    #3

    Om det är skönt eller inte beror väl på dina knipmuskler kanske

    Jag var med en kille med minikuk.. Var kk i tre år och han var en gud i sängen.
    Men som sagt, det var då jag lärde mig att knipövningar är A och O!

  • loffes
    Äldre 17 Jun 10:13
    #4

    Jo det hänger ju ihop lite.
    Muttern måste ju passa på skruven, eller skruven måste passa muttern...

    Har man en k*k grov som en telefonstolpe men man kastar in den i en gymnastiksal så spelar det ju ingen roll med avseende på friktionen.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 17 Jun 10:25
    #5

    Sorry om det finns fler trådar med detta ämne..

    Han är inga tre cm precis, det är bara att den är väldigt smal i omkrets.

    Så frågan är egentligen hur ni som har killar med smala kukar gör för att det ska bli så bra som möjligt.

    Jag vill att sexet ska funka, för mig är sex skitviktigt i ett förhållande. Därför ber jag om råd.

  • Anonym (Penna­n)
    Äldre 17 Jun 10:31
    #6
    Anonym skrev 2010-06-17 10:25:03 följande:
    Sorry om det finns fler trådar med detta ämne..

    Han är inga tre cm precis, det är bara att den är väldigt smal i omkrets.

    Så frågan är egentligen hur ni som har killar med smala kukar gör för att det ska bli så bra som möjligt.

    Jag vill att sexet ska funka, för mig är sex skitviktigt i ett förhållande. Därför ber jag om råd.
    Vi i De Smalkukades Förening brukar rekomendera våra medlemmar att alltid använda kondom med tanke på skydd mot smitta och oönskad graviditet. För att ge kvinnan den njutning hon har rätt till så ska man före appliceringen av kondomen linda kuken till lämplig grovlek med gasbinda.
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 17 Jun 10:32
    #7
    Anonym (Pennan) skrev 2010-06-17 10:31:20 följande:
    Vi i De Smalkukades Förening brukar rekomendera våra medlemmar att alltid använda kondom med tanke på skydd mot smitta och oönskad graviditet. För att ge kvinnan den njutning hon har rätt till så ska man före appliceringen av kondomen linda kuken till lämplig grovlek med gasbinda.
    ska genast fixa gasbinda. Undra vad han säger om det. Oskyldig
  • Anonym (Penna­n)
    Äldre 17 Jun 10:45
    #8
    Anonym skrev 2010-06-17 10:32:56 följande:
    ska genast fixa gasbinda. Undra vad han säger om det. Oskyldig
    Han är välkommen att bli medlem. Han kommer då få vårt informationsmaterial där det framgår hur man bäst ska göra. Kvinnor kan endast bli stödmedlemmar då vi har krav på att uppge ett breddmått för medlemsskap. I Logesammanhang kallas männen för Pennor och kvinnor för Piprensare. En liten intern lustighet som brukar roa mycket vid middagstalen.
  • StinaF­ia
    Äldre 17 Jun 10:46
    #9

    "knip för bättre sexualliv", som man säger...

    min man har väldigt stor (grov och lång), men jag har full känsel även då jag använder smala leksaker.... så tror det skulle funka med en smal kuk också. men jag kniper mkt varje dag också

  • Anonym (Mia)
    Äldre 17 Jun 11:09
    #10

    Jag var med en kille som va jättesmal och kortare än mig.. Men han hade den största jag sett mellan benen!!

Svar på tråden Hur stora/små kukar har era pojkvänner/män?