• Anonym
    Äldre 17 Jun 09:48
    114749 visningar
    151 svar
    151
    114749

    Hur stora/små kukar har era pojkvänner/män?

    Jag har precis träffat en skitgo kille, allt känns jättebra och han är fin och snäll om än lite blyg. Vi har inte haft sex fullt ut än, bara lite smek och sådär.


    Jag är van vid ganska grova kukar, men hans är verkligen jättesmal.
    Jag hoppas att det inte blir några problem, men en tidigare erfarenhet gör att jag känner mig lite orolig, då jag inte kände någonting med den andra "smala" jag varit med. Kan tillägga att jag blir plaskvåt när jag blir kåt, och det blir ju lite utav ett problem när jag är våt och han liten.


    Min nya är helt underbar med händerna, och såklart hoppas jag på att han vet vad han gör med kuken också, men min fråga är, hur är era killars kukar?


    Finns det fler smalisar som är gudar i sängen?

    Kan tillägga att jag vet att storleken inte ska ha så stor betydelse, men jag har tänt lite mer på kukar av den grövre sorten. Men jag vill verkligen att det ska funka med den här killen, så vill ha lite tips, råd och pepp.

    Tack!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-06 21:34
    Nu har det gått några månader, och jag vill bara tala om att jag och min pojkvän har helt underbart sex!! Vill inte byta hans kuk mot någon annan i världen. Den är helt perfekt.
  • Svar på tråden Hur stora/små kukar har era pojkvänner/män?
  • Anonym (räcka till)
    Äldre 4 Apr 15:18
    Anonym skrev 2010-06-20 22:35:42 följande:
    Jo, jag hoppas det.. dock så vet jag inte än om hur det kommer gå, då den slaknade hela tiden.. hann inte med så värst mycket. Men jag tror att det mesta beror på nervositet.. eller nåt. Bättre lycka nästa gång..
    Han kankse är nervös för att han vet att han har lite mindre och rädd att inte räcka till för dig.

    Jag har själv lite mindre och det har alltid varit ett problem rent psykiskt, men har en tjej nu som det fungerar helt perfekt sexuellt med.

    Hur liten har han?

    Försök avdramatisera det så han får lite självförtroende så går det säkert bättre. Kanske lite tidigt att blanda in leksaker? ;)
  • Anonym
    Äldre 4 Apr 15:40

    Jag e lite i samma sits.  Har börjat dejta en skitsnygg kille, han är super på alla plan, förutom dolmen då.  Jag har känt på den och den är asliten och nu så ryggar jag tillbaka till sex med honom.  Jag kommer ju inte känna nåt alls!

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 4 Apr 22:50

    Hej!

    Nu har det gått några månader, och jag ser att tråden har vaknat till liv.

    Vi har underbart sex och han ger mig sjuka orgasmer!

    Jag trodde aldrig att en lite mindre kuk skulle ge mig det bästa sexet jag haft.

    Så, sista anonym, ge det en chans. Jag är glad att jag gjorde det.

  • Anonym (Nöjd)
    Äldre 4 Apr 22:55

    Hej Ts!

    När jag träffade min Karl så tänkte jag nog som du.  Jag ansåg att han hade för liten i princip. Och efrersom jag också blir otroligt våt så tänkte jag att detta kommer aldrig att gå. Men när vi hade haft sex kanske 3-4 ggr så insåg jag att hans kuk var bra mkt större än dom första gångerna. Vad det eg beror på vet jag inte.
    Men det kanske är så för din karl också.  Kanske handlar det om nervositet lr något annat.

    Självklart har ju vissa mindre än andra.
    Hur som helst så kommer ni nog lösa det där på sikt! Det kommer bli superbra!

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 4 Apr 23:00
    Anonym (Nöjd) skrev 2011-04-04 22:55:17 följande:
    Hej Ts!

    När jag träffade min Karl så tänkte jag nog som du.  Jag ansåg att han hade för liten i princip. Och efrersom jag också blir otroligt våt så tänkte jag att detta kommer aldrig att gå. Men när vi hade haft sex kanske 3-4 ggr så insåg jag att hans kuk var bra mkt större än dom första gångerna. Vad det eg beror på vet jag inte.
    Men det kanske är så för din karl också.  Kanske handlar det om nervositet lr något annat.

    Självklart har ju vissa mindre än andra.
    Hur som helst så kommer ni nog lösa det där på sikt! Det kommer bli superbra!
    Ja, det blev superbra. Jag håller med dig om det, min pojkväns kuk känns inte alls lika liten längre, och jag blir inte lika plaskvåt som förr. Men det skönaste sexet ever har vi iaf.
  • Anonym
    Äldre 4 Apr 23:03

    Haha än en gång ser vi att kvinnor verkligen inte kan uppskatta storleken.

  • Onkann
    Äldre 4 Apr 23:05

    Min Pojkvän/fästman har smal kuk, men han är gudomlig i sängen!Oskyldig Det kan jag lova, Han vet precis hur han ska göra för att få mig till dom höga höjderna! FlörtTungan ute
    Och jag blir oxå sådär plaskvåt, Men de funkar ändå! Glad 

  • Anonym (Bull)
    Äldre 4 Apr 23:12

    Till anonyma TS och Nöjd:

    Eeeh, va?!?
    Ni vet om att kukarna växer och blir större när killar blir sexuellt upphetsade? Eller...?

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 6 Apr 21:32
    Anonym (Bull) skrev 2011-04-04 23:12:38 följande:
    Till anonyma TS och Nöjd:

    Eeeh, va?!?
    Ni vet om att kukarna växer och blir större när killar blir sexuellt upphetsade? Eller...?
    Självklart vet jag det, och jag skrev att det KÄNNS som att den inte är lika liten som jag först tyckte. Visst vet jag att den är precis likadan som första gången, men jag upplever inte längre att den är liten. Den är helt perfekt för mig!
  • Anonym (analy­sera)
    Äldre 7 Apr 11:33

    jag kanske ska utvecla mitt inlägg, jag tycker att det är grymt viktigt att killen är riktigt hård... min upplevelse är att ju större killen har ju mjukare är ståndet tyvärr. vad säger ni andra som kan jämföra?

  • Sommar­katt 68
    Äldre 11 Apr 12:39

    Nu finns faktiskt nästan några användbara svar i denna tråd. Om tjejen hjälper killen att känna sig bekväm kommer han att slappna av och då kommer två flugor på en smäll att hända. Han kommer bli mer blodfylld = större och han kommer kunna hålla på längre. (Givetvis gäller det omvända, att mannen ska ge kvinna samma känsla)

Svar på tråden Hur stora/små kukar har era pojkvänner/män?