• Äldre 17 Jun 16:12
    87018 visningar
    1115 svar
    1115
    87018

    Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

    Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

  • Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • Äldre 17 Jun 16:20
    #1

    Namnet på tråden slår helt klart "Hot mamas in HonoLuleå" !!


  • Sophia­84
    Äldre 17 Jun 16:25
    #2

    Haha e likeeelikeeee . bra styrt Miah.

  • Äldre 17 Jun 16:40
    #3

    Me like, jag kommer vara här ofta ;o)


  • Äldre 17 Jun 17:14
    #4

    Vi kanske ska planera in en fika till nästa vecka. Dessa dagar kan jag.

    Måndag: Miah
    Tisdag: Miah
    Onsdag: Miah

  • Helena­Olivia
    Äldre 17 Jun 18:02
    #5

    jag Hjärta er!!!

  • Äldre 17 Jun 18:21
    #6

    Hakar på vidare :) De är ett härligt gäng att surra med!

  • Helena­Olivia
    Äldre 17 Jun 18:28
    #7

    vad gör jag för fel när jag inte kan klistra in fikalistan efter att kopierat den, blir tokig!
    Jag kan ialf mån tis och kanske onsdag beroende på när mannen åker till kompisens landställe, för han vill ju hänga lite m W innan han sticker.

  • LillaS­tollan
    Äldre 17 Jun 18:47
    #8

    Jag kan inte heller klistra in... Skumt. Bara för att jag skulle kunna vara med alla dagarna, tror jag. Ska kolla på en förskola på måndag och till tandläkaren med Astrid på tisdagen men det är ju inte hela dagen.

  • Äldre 17 Jun 19:13
    #9
    Måndag: Miah, Helena, Karin
    Tisdag: Miah, Helena, Karin, Ida
    Onsdag: Miah, (helena), karin, Ida
    Torsdag: Ida
  • Äldre 17 Jun 19:15
    #10

    Jag trivs så bra med er, träffen idag var super trevlig! Skönt att man hittat ett så bra gäng att spendera sina dagar med, skulle nog bli ganska långtråkigt annars!
    Kärlek till er!


Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!