• FrökenX

    Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

    Fortsättningstråd för oss lattemorsor i Stockholm som fött barn i mars 2010. Här bestämmer vi fikadejter och surrar om bajs och annat som vi finner intressant.

  • Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
  • Queenofice

    Jag är på lunchandet! :) Vilken tid de spelar ingen roll.
    Jag går in i morgon bitti och ser om ni har uppdaterat något :)

  • Angelica 87

    Hej,

    kommer idag, men jag kommer väl till ca 11:20 men ni kan ju sms:a mig till mig vart ni sitter någonstans..


    Léa född 2010-03-09
  • HelenaOlivia

    hej mina finsate!!!! Jag kanske tittar förbi er i liljeholmen idag :)

    Mycket har hänt under semestern, han rullar medvetet åt båda hållen och 2tänder kikar upp, han kan själv stoppa nappen i munnen, helt galet mkt har hänt, hur roligt som helst!
    Så nu hoppas jag att han ska börja sova mera och va mindre gnällig.

    Coolt E-L att du hitta en sån tröjja där, ja eller va man ska säga ;)

    Ja det får bli lila och rosa för W varje gång han träffar farfar

  • Lovi

    Åh nu längtar jag också hem till sthlm och snackfikor med er. Just nu är vi i Värmland och inväntar det stora släktkalaset på lördag, men på söndag bär det av mot den kungliga huvudstaden igen. Så jag ses gärna nästa vecka.

    I övrigt så har jag blivit tokförkyld ( säkert för att jag har semester och inte är föräldraledig i ett par veckorFlört) och längtar mig blå efter finaste H som förgyller min tillvaro. Så det känns lite ynkligt här borta i värmland.


Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!