• Adde69
    Äldre 1 Jul 23:54
    4805 visningar
    4 svar
    4
    4805

    Hur känns er orgasm?

    Hur upplever ni er orgasm?, är den kort?, intensiv?, skön känsla?

    Att jag frågar beror på att jag upplever min tjejs orgasmer som att hon njuter fram till hon kommer, men sen blir det lite obehagligt för henne om jag är kvar i henne en stund, hon blir väldigt känslig i slidan och runt klitoris

  • Svar på tråden Hur känns er orgasm?
  • Här och nu
    Äldre 1 Jul 23:58
    #1

    Clitorisorgasmen känns som om en fjäril sitter o viftar med vingarna o ibland som om nån skruvar upp en vinkork. G-punktsorgasmen känns som om nån gnider runt bomull. Jag vet, min man har jäkligt roligt åt mina beskrivningar. Är det en clitorisorgasm vill jag inte ha mer stimulans efter orgasmen. G-punktsorgasmen funkar inte på samma sätt.

  • Här och nu
    Äldre 1 Jul 23:59
    #2
    Här och nu skrev 2010-07-01 23:58:36 följande:

    Clitorisorgasmen känns som om en fjäril sitter o viftar med vingarna o ibland som om nån skruvar upp en vinkork. G-punktsorgasmen känns som om nån gnider runt bomull. Jag vet, min man har jäkligt roligt åt mina beskrivningar. Är det en clitorisorgasm vill jag inte ha mer stimulans efter orgasmen. G-punktsorgasmen funkar inte på samma sätt.


    Ja, kort o intensivt är det. Men de varar LITE längre nu.
  • Här och nu
    Äldre 2 Jul 00:00
    #3

    Rätt smart av dig, ts att vidga dina vyer på området för att förstå o hjälpa din tjej.

  • Anonym (attjo­)
    Äldre 2 Jul 00:02
    #4
    Adde69 skrev 2010-07-01 23:54:00 följande:
    Hur upplever ni er orgasm?, är den kort?, intensiv?, skön känsla?

    Att jag frågar beror på att jag upplever min tjejs orgasmer som att hon njuter fram till hon kommer, men sen blir det lite obehagligt för henne om jag är kvar i henne en stund, hon blir väldigt känslig i slidan och runt klitoris
    Jag blir väldigt känslig på ett "rör mig inte mer" sätt runt klitoris och känsligare delar men inte inuti slutan, tvärtom så förlängs orgasmkänslan av att ha en man i en precis efter att jag har kommit. Men vidrörning kring bröst och klitoris eller ex g-punkts stimulering är kört och jag ser gärna fram emot att även min partner kommer för sen är jag lagom avslappnad och trött och vill helst vända mig om och sova.

    En orgasm kan vara olika lång och intensiv. En bra orgasm, med lagom stimulans och huvudet på rätt köl hela vägen igenom kan ge ett mindre jordskalv, och det känns som en evighet.
    Blir något fel på vägen kan jag ibland känna mig "blåst" på själva orgasmögonblicket och jag upplever det där precis-innan och oj-nu-är-det-över-rör-mig-inte-för-helvete-du-får-en-snyting. Då är till och med en nysning roligare att uppleva för den känns åtminstone medan det händer.
    Så det kan variera väldigt mycket. Från gång till gång och psykisk balans och även ex om det har gått ett tag sedan sist. Desto längre tid emellan, desto intensivare orgasmer för det mesta. (med längre tid emellan så menar jag ungefär tre-fyra dagar till max en vecka).
Svar på tråden Hur känns er orgasm?