• Anonym (nybör­jare)
    Äldre 4 Jul 22:50
    16703 visningar
    40 svar
    40
    16703

    Bajs vid analsex..?

    Är sugen på att testa analsex, inte gjort detta förut mer än ett par cm in.. Anledningen till att det inte gått mer än några cm är att jag spänt mig så pga min rädsla att det ska komma ut bajs.. När jag själv provat med nåt finger ibland så kommer det lite lite bajs på fingret.. brukar det göra det..? Finns det nåt bra sätt att undvika detta, läste tex om att skölja ur innan med duschslangen.. Funkar det? Hur länge håller det sig "rent" då?
    Vet ju såklart att det inte är nåt konstigt att det kommer nåt, det är ju trots allt det hålet är till för.. Men är det vanligt att det kommer lite på kuken?

    /nybörjare

  • Svar på tråden Bajs vid analsex..?
  • Anonym (njas!­)
    Äldre 8 Jul 01:03
    #21

    Gillar analsex! Har aldrig kommit ngt bajs, men jag väljer mina dagar noga också;)

  • Anonym (inget bajs här)
    Äldre 8 Jul 01:06
    #22

    Har analsex med sambon ibland och vi har aldrig lyckats få nåt bajs nånstans. Så jag vet inte, min tarm kanske är oerhört renlig av sig haha. Dock behöver man inte vara så mycket längre in än några centimeter för det är ju där det är skönt. Eller skönast.

    Vi använder dessutom alltid kondom så SKULLE det komma lite klet så får han det inte direkt på sig, inte för att han skulle dö om det gjorde det dock haha. 

  • Anonym (njas!­)
    Äldre 8 Jul 01:13
    #23

    Men som jag tror. Att man får väl inte bajs på sig om man inte är typ lite lös i magen? Och skulle jag var det så skulle jag aldrig gå med på att ha analsex!

  • Anonym (ta den i 2-an)
    Äldre 8 Jul 08:07
    #24
    Anonym skrev 2010-07-08 00:56:40 följande:
    Inte skita på 4 dagar? Hur står de till i pastejköket egentligen???
    haha...ja men vissa bajsar inte jämt ;) sedan var man nykär och som alla vet så bajsar juh inte tjejjer Tungan ute
  • jesseb­oy73
    Äldre 10 Sep 14:54
    #25

    För det första ska man ju inte vara bajsnödig om man låter nån komma in där bak.
    En del tar lavemang, en del klarar det utan.

    Sen är tricken (Om man nu verkligen vill ha en dolme i baken) att man verkligen inte ska knipa, som man kanske gör med murran. Det bästa man kan göra om man ska ha analsex är att man "pushar", dvs ger ut lite av bakhålet, då får man även in saker.
    För när du trycker så slappnas ringmuskeln av.

    Men, som sagt, bra om du inte är direkt bajsnödig, för då vet vi ju vad som händer.
    Vissa tjejer jag varit med kan ta det bara så där, vissa nästan närsomhelst.
    Vissa är panikslagna när det bär till.
    Då kniper de.
    Och då ska man inte in.

    Så testa själv, är mitt tips.
    Kolla hur det känns och varför.
    Känns det inte ok så släpp inte in nån.
    Men känns det bra, så kör hårt, se bara till att han med snorren lyssnar på dig och tar det lugnt!

    j

  • jesseb­oy73
    Äldre 10 Sep 15:04
    #26

    Jag kan för övrigt tillägga att ett par av de tjejer jag varit med kommit (enligt dem) mycket hårdare vid analsex än vid vaginalt sex. En av dem var osäker, men ville försöka, så klart vi försökte.
    Hon var nästan fixerad vis analsex efteråt.
    Men det gäller inte alla.
    Jag är försiktig med att stoppa snorren i hål som inte innan är godkända.

  • Anonym (analt ofta!)
    Äldre 10 Sep 15:09
    #27

    Jag har bara analasex om jag bajsat "bra" under dagen, och med bra menar jag att det inte varit nått bajs överhuvudtaget på toapappret. Då vet jag att allt är ute och inget ligger kvar där inne Skrattande

    Vet jag med mig att jag ska ha analsex tar jag in ett finger först själv och kollar läget. Får jag bajs på fingret så kör vi inte, är det rent så är det bara att leka på! Min sambo gillar ju att slicka mig där också så det är ju trevligt om man är ren. Och renrakad med, det är trevligare Flört

    Är jag lite bubblig i magen är det ingen idé att testa ens, då vet man ju att bajs följer med ut.

    Ett tips till dom som vill fingra på sina karlar är att om han ligger ner på rygg och man tar in ett finger ska man vinkla fingret uppåt mot magen på honom, där sitter prostatan och där finns inget bajs. Vänder man dock fingret neråt kan man om man har otur känna bajset som ligger och väntar på att få komma ut.

  • Anonym (Fruga­n)
    Äldre 10 Sep 15:27
    #28

    jag var skit nhojjig över detta med bajs på kuken, men nu skiter jag oftast i det, det kommer nästan jämt något på min mans kuk, inte mkt men typ något sekret..

    Min man har så jävla stor o grov kuk och när vi har analsex så går det inte lugnt till, så skönt när han knullar mig hårt i röven;)
    Så då får man tåla om de kommer bajs på kuken helt enkelt, det är värt de;)

  • Äldre 6 Jul 10:00
    #29

    Hej Jag Hade Anal Sex Igår kväll!! Min Kille Har Inte alls stor kuk men han körde hård. Han Fick Lite Bajis På kuken och jag kämdes men han började skratta sprang och tvättade sig fyyyyyy va pinsamt.

  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 6 Jul 10:12
    #30

    Lite bajs kan väl inte skrämma vuxna som har analsex väl


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Äldre 6 Jul 13:40
    #31
    ErnstHugo skrev 2014-07-06 10:12:17 följande:
    Lite bajs kan väl inte skrämma vuxna som har analsex väl smile1.gif
    Jo , otroligt avtändande
  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 6 Jul 14:03
    #32

    P


    taquine skrev 2014-07-06 13:40:12 följande:

    Jo , otroligt avtändande


    Då är mitt tips att man anpassar umgänget till det som inte gör en avtänd och låter bli analsex.
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Äldre 6 Jul 14:24
    #33
    ErnstHugo skrev 2014-07-06 14:03:29 följande:
    P
    Då är mitt tips att man anpassar umgänget till det som inte gör en avtänd smile2.gif och låter bli analsex.
    Håller med, men det verkar ha blivit en ny grej lite att tar du den inte i tvåan har du ett tråkigt sexliv...
    Goodness Me
  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 6 Jul 14:28
    #34
    taquine skrev 2014-07-06 14:24:50 följande:

    Håller med, men det verkar ha blivit en ny grej lite att tar du den inte i tvåan har du ett tråkigt sexliv...


    Nja, 1999 kanske det var så men nu?
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Äldre 6 Jul 14:38
    #35
    ErnstHugo skrev 2014-07-06 14:28:02 följande:
    Nja, 1999 kanske det var så men nu? smile9.gif
    Men snälla EH  läs här ,var och varannan tråd handlar ju om analsex , tycker aldrig jag varit så omgiven av det som i dessa tider
    Fattar inte ens varför jag läser trådarna eftersom jag är helt ointresserad själv...
    Goodness Me
  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 6 Jul 15:15
    #36
    taquine skrev 2014-07-06 14:38:23 följande:

    Men snälla EH  läs här ,var och varannan tråd handlar ju om analsex , tycker aldrig jag varit så omgiven av det som i dessa tider

    Fattar inte ens varför jag läser trådarna eftersom jag är helt ointresserad själv...


    Ja men denna tråden är startad 2010 och de flesta tror jag har en avlappnad hållning till analsex (oavsiktligt skämt )
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Linda­)
    Äldre 6 Jul 15:15
    #37

    Lite bajs får man väl tåla om det råka komma,INGET konstigt alls. Så bränn skämskudden eller låt bli.

    Men bra att tömma tarmen så gott man kan innan.

    Jag brukar skölja min anal med duschslangen,det är det absolut bästa. (Skruvar av handtaget och håller den mot analen med ljummet vatten,styrka på stråle känner du själv) Fyller med vatten sen sätter mig på toaletten, 2-3ggr sen är det rent och härligt!

    Vill man inte göra så eller man inte haft tillfälle så hjälper det att motverka liten bajshändelse med att använda lite extra olja/glidmedel om man inte redan gör, det gör så bajset inte fastnar lika lätt på kuken.

    Och en självklarhet; Ha aldrig anal sex om du råkar bli bajsnödig,"olycksrisken är som störst + att du slappnar inte av som du borde.

    Köp gärna en buttplug och lär känna din anala njutning. Tycker ni båda om anal stimulans så finns det dubbeldildos man kan använda ihop samtidigt:)

    Som även stimulerar hans prostata:)

    Och till er som "ställer upp för ni tror att det är ju det man ska göra för att va "bra i sängen och med det "pushade till det, oavsett om det är av media eller pojkvän.

    SLUTA!!! Utgå inte från vad porren visar eller vad som skrivs i alla vidriga tidningar! Utgå från din önskan och njutning!!

    Det finns miljoner sätt att vara en Gud/Gudinna i sängen UTAN att ställa upp på analsex!

    Puss

  • Anonym (Gött)
    Äldre 7 Jul 01:09
    #38

    Lite bajs får man räkna med att de kommer på dolmen tex ;) men de har inte min man nått problem . Vi älskar analt!

  • Anonym (C)
    Äldre 7 Jul 01:14
    #39

    Hua! Jag är alldeles för pryd för analsex.

  • Anonym (Ärlig­)
    Äldre 7 Jul 20:18
    #40

    Jag hade analsex första gången med en gymnasieflickvän. Hon hade haft det tidigare och gillade att ha det då och då. Yessss!

    MEN... Nästan varje gång kunde man ana bruna strimmor på snoppen efteråt och åtminstone inbillade mig att det fanns en viss fislukt.

    I vissa av mina senare relationer har analsex förekommit rätt ofta, dock HELT utan spår av bajs eller lukt. Så även om bajs inte verkar så vanligt så är det inte heller konstigt om det skulle komma. Det är ju faktiskt en rumpa man trycker in snoppen i...

Svar på tråden Bajs vid analsex..?