• Anonym (nybör­jare)
    Äldre 4 Jul 22:50
    16705 visningar
    40 svar
    40
    16705

    Bajs vid analsex..?

    Är sugen på att testa analsex, inte gjort detta förut mer än ett par cm in.. Anledningen till att det inte gått mer än några cm är att jag spänt mig så pga min rädsla att det ska komma ut bajs.. När jag själv provat med nåt finger ibland så kommer det lite lite bajs på fingret.. brukar det göra det..? Finns det nåt bra sätt att undvika detta, läste tex om att skölja ur innan med duschslangen.. Funkar det? Hur länge håller det sig "rent" då?
    Vet ju såklart att det inte är nåt konstigt att det kommer nåt, det är ju trots allt det hålet är till för.. Men är det vanligt att det kommer lite på kuken?

    /nybörjare

  • Svar på tråden Bajs vid analsex..?
  • Anonym
    Äldre 4 Jul 23:36
    #1

    Ja det är vanligt att det kommer bajs på kuken. Förstår inte den här hysterin och fixeringen kring analsex som uppstått de senaste 10 åren. Antar att det är pga porrfilmerna som blivit så satans fixerade av grovare å grovare knull i kanelkojan.

     

  • Anonym (nybör­jare) Trådstartaren
    Äldre 4 Jul 23:57
    #2
    Anonym skrev 2010-07-04 23:36:41 följande:
    Ja det är vanligt att det kommer bajs på kuken. Förstår inte den här hysterin och fixeringen kring analsex som uppstått de senaste 10 åren. Antar att det är pga porrfilmerna som blivit så satans fixerade av grovare å grovare knull i kanelkojan.

     
    Håller med dig.. nuförtiden känner man sig ju nästan konstig för att man inte provat liksom..
    Är nyfiken på hur det känns, om det verkligen är skönt som en del säger, men får smått panik vid tanken på bajs Skäms
  • Anonym
    Äldre 5 Jul 01:28
    #3

    Jag älskar analsex, o det gör min kille me.
    Men vi båda vet ju väl vad som gömmer sig där inne så lite bajs på fingret har ingen dött av, han fick en fin nagelborste i present av mej =) Jag bara skrattar åt det.
     

  • Äldre 5 Jul 06:56
    #4

    Jag undrar i vilka andra sammanhang det skulle vara "normalt" att få bajs på fingret, på k*ken, på lakanen etc?
    Varför denna välvilliga inställning till bajs just i sex-situationen? Bajs är trots allt en avfallsprodukt med hög bakteriehalt. Bajs är trots allt en avfallsprodukt som luktar mycket illa. Bajs är något som vi i andra lägen försöker undvika. Kolibakterier? Hört talas om det?
    Bajs i livsmedelshantering? Farligt och totalt negativt! Bajs i badsjöar? Man tar prover och säger att om kolibakteriehalten är för hög så är badvattnet olämpligt/farligt. Bajs i parker? Hundägare uppmanas plocka upp efter sina älsklingar. Det finns otaliga exempel på att bajs är något man bör undvika och inte få på sig eller i sig.
    MEN, bara för att det är fråga om sex så är bajs OK. Att få bajs på k*ken är att utsätta sig för ekolibakterieangrepp.
    Man får hoppas att vederbörande åtminstone bär kondom.

  • Äldre 5 Jul 08:00
    #5

    Mest bajs finns det om man är nödig eller nyss har varit på toaletten.

    Och använd kondom. Vräng den sen ut och in så är skiten inkapslad.

  • rednec­k girl
    Äldre 5 Jul 12:36
    #6

    vi har analsex ibland för att det är skönt.men under dessa 20 år ,så har det aldrig hänt att vi fått en massa skit på åkdonet. vi tvättar oss bara vanligt och använder inget "lavemang" före.men man ska ju inte vara lös el knackig i magen,då ska man hoppa över det.är man rädd och inte vill helhjärtat så funkar det inte.bara tanken att tänk om det gör ont....kan förstötra mycket.gör det ont avbryt och testa en annan gång.sen ska det inte vara något tvång.att använda kondom är bra.bara att dra av den,om man vill fortsätta i vanliga hålet.och den skyddar mot bakterier vilket ju är super bra.

  • Anonym (Henri­k)
    Äldre 5 Jul 12:51
    #7

    Det är inte lika skönt med kondom :(

  • Anonym
    Äldre 5 Jul 14:19
    #8

    som äta käka kola med papper på, va'!?


    Anonym (Henrik) skrev 2010-07-05 12:51:40 följande:
    Det är inte lika skönt med kondom :(
  • Anonym (Henri­k)
    Äldre 5 Jul 15:24
    #9
    Anonym skrev 2010-07-05 14:19:55 följande:
    som äta käka kola med papper på, va'!?
    Rätt mycket så ja ;)
  • Anonym
    Äldre 5 Jul 15:46
    #10

    bajsa innan?
    Ta typ laxeringsmedel eller nått om du e orolig?
    Jag har haft analsex 1 gång och då kom faktiskt inget bajs alls..

Svar på tråden Bajs vid analsex..?