• Äldre 28 Jul 21:39
    20279 visningar
    188 svar
    188
    20279

    Men herregud, vad rä det för idiotkarl i "Livet på BB"?!

    Nu har jag inte sett hela programmet, slog över för en stund sedan. Men herregud. Paret som filmades nu precis innan reklamen - WTF?!
    Nackskott på karlfan skulle jag vilja säga! Herregud vilken idiot.
    Jag bara gapar!

  • Svar på tråden Men herregud, vad rä det för idiotkarl i "Livet på BB"?!
  • Michae­ala
    Äldre 28 Jul 21:40
    #1

    Jag säger detsamma!! Vadå skälla ut henne kan man inte ha liite inlevelseförmåga?? =O

  • Äldre 28 Jul 21:41
    #2

    Ja!!! Släng ut honom för fan! "Har du lägre smärtgräns än andra? Hade du intelegat ner hade du kanske varit öppen mer".... SJUKT! Här har hon mer ont än en människa kan ha, och han tycker synd om sig själv för att han måste sitta i en stol och se på när hon har ont.... 

  • goingp­anda
    Äldre 28 Jul 21:42
    #3

    Nä huvaligen. Dessutom så skröt han tidigare om sin ledarutbildning han hade gått. Den kan inte ha varit så bra.

  • Saaara­a
    Äldre 28 Jul 21:42
    #4

    Han kör ju verkligen ett bra PEPTALK! absoluuut.... idiot!

  • Strong­ButFra­gile
    Äldre 28 Jul 21:42
    #5

    Han pratade och pratade om hur jobbigt det var för honom  att sitta där och vänta :O Jag är förvånad att hon lyckas vara så tyst när han håller på..

  • Prins Solo
    Äldre 28 Jul 21:42
    #6

    Håller med! Vilken jävla idiot! Hur kan man vara så fruktansvärt respektlös i en situation som denna? Undrar om han inser det själv när han ser sig på TV:n?

  • Äldre 28 Jul 21:42
    #7

    Fattar jag rätt eller har hon haft värkar i ca 1 dygn och HAN gnäller ochs käller på henne för att hon har ont och inte öppnar sig tillräckligt fort ("det tar 30 timmar igen, som förra gången" eller vad det nu var han sa)

  • Daz
    Äldre 28 Jul 21:43
    #8

    vilken kanal?

  • fruis
    Äldre 28 Jul 21:43
    #9

    Fattar inte hur man kan vara så jäkla elak mot en födande kvinna. Kan kanske bero på att han själv är nervös och orolig för hennes hälsa eller att han känner sig så maktlös men det finns ju gränser för hur man ska få bete sig för att få närvara vid en förlossning. Släng ut karln och in med den rediga barnmorskan.

  • Öländs­kan
    Äldre 28 Jul 21:43
    #10

    Ja jag satt presis o svor på karfan
    Hur kan man vara så förbannat korkad, du ska stötta kvinnan inte trycka ner o skälla ut, man undrar ju hur deras förhållande är i vanliga fall

Svar på tråden Men herregud, vad rä det för idiotkarl i "Livet på BB"?!