• Katta8­9
    Äldre 7 Aug 23:07
    7276 visningar
    4 svar
    4
    7276

    Nån som köpt Pergotime på nätet??

    nån som köpt pergotime på nätet?
    hur säkert ät det egentligen?? hittade denna länken: www.sverigesapotek.com/pergotime-clomid.html
    har hört att vissa inte får pergotime för att de är överviktikga.. :(

  • Svar på tråden Nån som köpt Pergotime på nätet??
  • MissEl­lie
    Äldre 8 Aug 00:54
    #1

    Helt vansinnigt att köpa Pergotime online ifall du frågar mig!!

    För det första måste en utredning till och innan du börjar knapra Pergotime ska man göra ett VUL och sedan helst under pågående eller precis avslutad behandling.

    Jag fick 16, ja ni läste rätt 16 mogna äggblåsor och ALLA biverkningar man kan få av Pergo och hade inte läkaren kollat mig så noga så vet man inte vad som hade hänt.

    Har hört andra som också blivit överstimulerade och fått hemska biverkningar. Så lägg ner tankarna på att köpa online tabletter som du inte ens vet är rätt doserade. Är alldeles för farligt. 

  • Äldre 8 Aug 01:45
    #2

    Jag har själv ätit pergotime för att få till två av våra barn o tycker att det låter väldigt galet att köpa det bara sådär.
    Här har vi noga kollats både jag o maken innan o sen jag under o efter medicineringen.

  • Äldre 8 Aug 08:09
    #3

    Här kan du läsa lite mer om att köpa på nätet, har du inte ätit det förr så ska du inte börja utan koll hos gyn!

    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m53783734.html#Scen_1


    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • Helloo­oKitty
    Äldre 19 Aug 00:06
    #4
    MD77 skrev 2010-08-08 08:09:37 följande:
    Här kan du läsa lite mer om att köpa på nätet, har du inte ätit det förr så ska du inte börja utan koll hos gyn!

    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m53783734.html#Scen_1
    Jag kan inte öppna denna länken?
Svar på tråden Nån som köpt Pergotime på nätet??