• Äldre 10 Aug 20:20
    47760 visningar
    42 svar
    42
    47760

    Någon som testat Scala Bio Promise Anti-Cellulite Shapewear ?

    Hej hej!

    Är det någon som har testat "Scala Bio Promise Anti-Cellulite Shapewear"?
    Om det fungerar så måste den inhandlas! Men det känns lite TV-shop över det hela.

    Någon som kan ge ett utlåtande?

    Hemsidan utifall ngn vill se: http://www.scalabiopromise.se/

    Ha det bäst!

  • Svar på tråden Någon som testat Scala Bio Promise Anti-Cellulite Shapewear ?
  • Äldre 28 Aug 22:56
    #1

    puffar eftersom jag undrar detsamma!

  • Jen123
    Äldre 29 Aug 07:54
    #2

    puffar också..

  • Tjoflö­jt
    Äldre 29 Aug 08:58
    #3

    Om det låter för bra för att vara sant, är det för bra för att vara sant! Däremot funkar dom säkert att hålla fläsket på plats när man har dom på sig Skrattande

  • Jen123
    Äldre 29 Aug 09:48
    #4

    fast samtidigt så tror jag lite på det, med tanke på celluliter minskar genom att man "skrubbar". Och de här trosorna/tightsen har små micropartiklar (sandaktigt) som stimulerar blodcirkulationen.. Jag ska nog pröva, dock inte just nu kanske, med tanke på att jag är gravid.

  • Tjoflö­jt
    Äldre 29 Aug 19:09
    #5

    Kalla mig gärna skeptisk, men jag har svårt att tro att ett par strumpor skulle innehålla så många och så hårda partiklar att det skulle vara likvärdigt med en rejäl skrubbning i duschen! Det är möjligt att dom får igång en viss blodcirkulation, men att det skulle räcka till att ta bort celluliter... nä, inte en chans! Och fy sa-an vad obekväma dom måste vara.

     Och skulle dom verkligen funka, borde dom väl finnas överallt och vara världskända!?

  • Jen123
    Äldre 29 Aug 19:48
    #6

    Alla får självklart ha sina åsikter, jag vill iaf pröva och se! Man skrubbar sig ju i duschen i högst 10 min.. Strumpbykan har man på sig i ca 8 timmar..

  • Tjoflö­jt
    Äldre 29 Aug 22:52
    #7

    Naturligtvis får du prova om du vill, har jag sagt nåt annat :) Lycka till!

  • Puff Mummy
    Äldre 31 Aug 17:47
    #8

    Jag har sådana, men jag har dem för att hålla in fläbb-magen snarare än att få bort celluiterna. Har dem inte tillräckligt ofta för att ens se någon skillnad (har inte ens haft tid att titta om jag ska vara ärlig), utan har dem bara under klänningar typ. Tycker att de är bekväma, har både lång och kort variant. Och leggings, men de har jag inte provat ännu.  

  • umaia
    Äldre 13 Sep 12:03
    #9

    jag har haft mina i två veckor..vet i fan om de hjälper mot celluliter, däremot e de apsköna att ha på sig, och håller in magen så jag ÄNTLIGEN kan ha byxor på mig..

  • trisha
    Äldre 16 Sep 14:27
    #10

    Fick just hem min så kan inte säga något om resultatet. Men kan återkomma om det. Den sitter dock skönare än alla slimmande produkter jag provat (strlk 44)! Det var en positiv överaskning. Annars brukar det ju tex bli bullar längst ner på låren för att produkten sitter för tight där. Den går även högt upp över hela magen så man slipper stå och dra i den för att den åker ner eller för att den är för kort.

Svar på tråden Någon som testat Scala Bio Promise Anti-Cellulite Shapewear ?