• Kriste­nTjej8­4
    Äldre 13 Aug 15:45
    11175 visningar
    7 svar
    7
    11175

    Sims 3 bug, hjälp!

    Jag brukar spela SIms3 ibland, och håller nu på att drivas till vansinne över de irriterande buggen.
    Hittils så har det kommit en bug då en av mina simmar lärt sin bebis att prata, plötsligt så sitter föräldern bara där med tom blick i flera dagar fast ungen redan lärt sig att prata.
    Har slutat med att både mamman o barnet mått piss, o socialtjänsten hämtat bebisen och andra barn i huset, först då har buggen upphört.
    Vad ska jag göra för att bli kvitt samma bugg ifall det skulle hända igen?
    Tacksam för svar!
    Spelet är lagligt köpt.
     

  • Svar på tråden Sims 3 bug, hjälp!
  • Auris
    Äldre 14 Aug 00:34
    #1

    När sådant hände i sims 2 kunde man antingen skriva "moveobjects" i fuskrutan och deleata simmen spara och gå ur och så stod simmen fungerande på tomtgränsen nästa gång man startade. Alternativt kunde man skriva "testingcheatsenabeled true", högerklicka på simmen och välja "force error" för att starta om en sim som hakat upp sig. Jag har ännu inte behövt testa detta i sims 3 men med lite tur kanske samma sak funkar där.

  • Äldre 10 Nov 19:30
    #2

    undrar om någon kan hjälpa mig, 2 av mina simmar har hakat upp sig, båda sitter i sängen och jag kan inte få dom att göra någonting! dom andra 3 i familjen fungerar. Hur ska jag göra? Har sims 3.

    Tacksam för svar så man kan spela ikväll också =)

  • Äldre 30 Apr 16:18
    #3

    tryck upp fusk rutan och skriv " ResetSim Förnamn Efternamn " så funkar det igen ;) hänt mig Många gånger! 

  • Kriste­nTjej8­4
    Äldre 30 Apr 16:42
    #4

    Mina simmar har  börjat se konstiga ut, som om överkroppen fattades och bara fötter och huvud syns..
    vad har hänt?



     typ liknande den här fast mellan kroppen fattas
  • Äldre 15 May 14:20
    #5

    Det är nog något med ditt grafikkort, tror inte det är spelet i sig.
    Uppdaterat drivrutiner på det nyligen, eller ändrat några inställningar?

    Har har du annars en annan knasig grafisk bug i Sims


    ">


     

  • Äldre 20 Feb 16:47
    #6

    Vad gör man om ens Sim har en bebis som huvud???!!! Hjälp mig snälla!!

  • Äldre 20 Feb 16:49
    #7

    Hur ska man göra om ens sim har en bebis som huvud!!????snälla hjälp mig!!????????????

Svar på tråden Sims 3 bug, hjälp!