• Anonym (inget val)
    Äldre 18 Aug 10:30
    91022 visningar
    570 svar
    570
    91022

    Jag måste sälja min kropp

    Först vill jag klargöra att jag INTE vill ha tips om hur eller var man kan marknadsföra sig för att sälja sin kropp. Så inget sådant får förekomma i denna tråd.
    Jag vill heller inte ha förslag från män som vill köpa.

    Jag är en ensamstående mamma, har inget jobb, ingen A-kassa och socialen vill inte hjälpa mig.
    Min familj är fattig och kan inte hjälpa mig dem heller.
    Så nu står jag inför det svåraste jag någonsin gjort.
    För att jag och mina barn ska kunna ha tak över våra huvuden och mat på bordet ska jag nu börja sälja min kropp. Till vem är mindre viktigt. Jag har lagt ut lite krokar och hoppas snart få tag i män som kan tänka sig betala för sex med mig.


    Vad jag vill veta och vad jag vill ha svar på är detta:


    Ni som sålt sex, hur lever man med sitt eget samvete?
    Kan man ha ett vanligt liv trots att man väljer att prostituera sig?
    Hur farligt är det?


    Jag har inget val, snart kommer jag bli vräkt eftersom jag ligger efter med två hyror.

    Dela gärna med er av era erfarenheter.
    Men följ forumreglerna snälla, vill inte att tråden stängs.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-18 22:10
    Många svar har kommit till min tråd på kort tid, det är jag tacksam för.

    Alla som tror att jag har bestämt mig redan, ni har fel.
    Bara för att jag vill prata med en som har erfarenhet så innebär det inte att jag kommer ta steget ut, jag har fortfarande saker att fundera över.

    Ska ringa soc imorgon också (igen) och prata med dem mera, ska till AF och ligga på mera om jobb.

    Tack för alla som engarerat sig i min situation, oavsett vad ni haft för åsikt.
    Tro inte att jag inte läst och tagit till mig allt ni skrivit, för det har jag.

    Nu ska jag sova på saken, ruska om myndigheterna imorgon och vara med mina underbara ungar.

    Tack till er alla, jag återkommer med uppdatering om några dagar om någon vill veta hur det gick sen.
  • Svar på tråden Jag måste sälja min kropp
  • Philip­pa
    Äldre 18 Aug 10:31
    #1

    Nyfiken; varför får du ingen hjälp av soc?

  • Anonym
    Äldre 18 Aug 10:34
    #3

    Svar på dina frågor:

    Ni som sålt sex, hur lever man med sitt eget samvete? Man får det på sitt samvete och man mår sämre och sämre för varje dag... till slut provar man alkohol/droger för att stilla sin ångest/samvete och efter ett tag är man fullfjädrad tjackhora...
     
    Kan man ha ett vanligt liv trots att man väljer att prostituera sig? Nej

    Hur farligt är det? Superfarligt, du riskerar din fysiska och psykiska hälsa samt riskerar att bli misshandlad/dödad....

  • Äldre 18 Aug 10:35
    #4

    Kan du inte försöka hitta en partner att dela livet med istället ? Även ekonomiskt är det ju lättare om man är två.

  • Anonym
    Äldre 18 Aug 10:36
    #5
    Val har man ALLTID......
  • Anonym (inget val) Trådstartaren
    Äldre 18 Aug 10:36
    #6
    Anonym skrev 2010-08-18 10:34:11 följande:
    Svar på dina frågor:

    Ni som sålt sex, hur lever man med sitt eget samvete? Man får det på sitt samvete och man mår sämre och sämre för varje dag... till slut provar man alkohol/droger för att stilla sin ångest/samvete och efter ett tag är man fullfjädrad tjackhora...
     
    Kan man ha ett vanligt liv trots att man väljer att prostituera sig? Nej

    Hur farligt är det? Superfarligt, du riskerar din fysiska och psykiska hälsa samt riskerar att bli misshandlad/dödad....
    Talar du av erfarenhet?
  • Anonym (inget val) Trådstartaren
    Äldre 18 Aug 10:37
    #7
    Anonym skrev 2010-08-18 10:36:01 följande:
    Val har man ALLTID......
    Ja, jag kan välja att leva på gatan.
    Och att mina barn tas ifrån mig.

    Ett bra val?
  • Anonym
    Äldre 18 Aug 10:37
    #8
    Anonym (inget val) skrev 2010-08-18 10:37:06 följande:
    Ja, jag kan välja att leva på gatan.
    Och att mina barn tas ifrån mig.

    Ett bra val?
    Svara på fråga i nr 1 så ska jag svara dig igen.....
  • Anonym
    Äldre 18 Aug 10:38
    #10

    Om du verkligen inte hittar någon annan utväg, soc eller kyrkan tex, så finns alternativet telefonvärdinna istället. Alltså telesex.
    Kanske inte ett drömjobb men du slipper sälja din kropp fysiskt och du kan göra det antingen hemifrån eller från jobbet där de ofta har en rätt trevlig kontorsliknande miljö. Ungefär hälften av samtalen handlar inte ens om sex, utan är ensamma människor som inte har någon annan att prata med.
    Dessutom är lönen ok.

    Annonser kan hittas i gulan bla.

  • Anonym (inget val) Trådstartaren
    Äldre 18 Aug 10:38
    #10
    MrAlpha skrev 2010-08-18 10:35:37 följande:
    Kan du inte försöka hitta en partner att dela livet med istället ? Även ekonomiskt är det ju lättare om man är två.
    Visst, kan du hitta en kille som är villig att ta hand om en tjej med skulder upp över öronen på kronis, barn och som är utan jobb.
    Inte många killar som vill vara med en sån tjej.
    Plus att jag  inte vill att någon försörjer mig, vill klara mig själv.

    På detta sättet skaffar jag mina egna pengar.
  • Anonym
    Äldre 18 Aug 10:38
    #11
    Anonym (inget val) skrev 2010-08-18 10:36:19 följande:
    Talar du av erfarenhet?
    Japp..... skulle ALDRIG välja detta igen om jag visste vad jag gav mig in på......

    Varför får du ingen hjälp av soc när du har barn?
Svar på tråden Jag måste sälja min kropp