• Äldre 25 Aug 08:16
    9016 visningar
    44 svar
    44
    9016

    Hur knullar du egentligen?

    Ja - hur knullar du egentligen? Vilken typ av sex föredrar du? I det här testet finns inga gråzoner - inga mellan lägen. Det är bara svart eller vitt.


    Du knullar som en kaffebryggare:
    Effektivt och snabbt. Den leverar en hel kanna kaffe utan konstigheter och du är likadan i sängen. Det är slutmålet som är det viktiga. Den tar liten plats och är inte speciellt dyr heller. Men kaffet är gott - och du vill ha din orgasm precis som du vill se din älskade få sin orgasm. Utan krusiduller. Du gillar närheten att vara hud mot hud, men du har inte hela dagen på dig. Det är ungefär som att hänga upp nya gardiner. Dom kanske skall fållas och tas in men det är slutresultatet som gäller. Eller som att byta till vinterdäck på bilen. Det är slutresultatet som gäller.

    Sexlivet skall vara en resa på en 5-filig tysk motorväg. Resan tar 15-30 minuter, spikrakt fram, och slutar vid en stormarknad med sänkta priser på precis allt


    Du knullar som en espressomaskin:
    Komplext och invecklat. Den var dyr och den tar en massa plats på köksbänken. Fast den blänker och ser rätt häftig ut. Och efter en massa krumbuktande och tålmodigt väntande så får du en liten fingerborg varmt och starktt espresso. Den som väntar på något gott.... För dig är poängen med knullandet själva resan. Och den resan börjar långt innan knullandet i sig. Du vill ha den erotiska laddningen, anspänningen och förväntningen hängades i luften. Du vill ha det elektriska fältet mellan er. För dig är den optimala sexupplevelsen något som tar flera timmar. Du börjar mitt på dagen med blickar, antydningar och lätta flyktiga beröringar. Du vill retas och vill bli hållen på halster. Och när ni väl hamnar i säng vill du som sagt bli hållen på halster så länge som möjligt. Fan ta dig om du kommer för snabbt! Om du själv inte kommer alls, eller om din partner inte kommer alls....ja det gör inte så mycket. För det var som sagt själva resan som var det viktiga.

    Ditt sexliv skall vara som en alpväg. Den slingrar sig mödosamt uppför bergsmassivet. I spiraler letar den sig uppåt och det går inte fort. Du får sakta ner i kurvorna och omkörningar är inte att tänka på. Efter en lång ansträngning når du toppen. Utsikten är fantastisk. Och du får köpa ett glas champagne till ett hutlöst pris.

    ------

    Jag fattar att man kanske vill se sig som bägge av ovanstående - beroende på dagsform, möjligheter och humör. Men nu måste du välja vilken en. Vilken typ är du? Är du en kaffebryggare eller en espressomaskin?

    Skriv ockso en kommentar nedan om hur du resonerar och fungerar.


     


     

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur knullar du egentligen?
  • Äldre 25 Aug 08:22
    #1

    Jag får väl börja själv med att kommentera min egen undersökning. Jag vill dra ut på det. Jag vill utforska varenda möjliga skrymsle inom erotiken. Jag vill utforska varenda tänkbara känsla och reaktion hos min partner. Jag vill resa med henne till platser som ingen av oss visste fanns.

    Ibland kanske vi bara vill ge varandra ett snabbt knull. Men för mig är det något som är undantagsvis. Närhet har jag även utan sex. Orgasm kan jag ge mig själv om det nu är orgasmen jag vill åt.

    Men reser och utforskar - ja det gör jag helst med min partner.

  • StinaF­ia
    Äldre 25 Aug 08:43
    #2

    Eftersom sex är ständigt närvarande i vårt äktenskap, och det är helt avgörande för mitt mående och den typ av relation vi har till varandra, får jag kalla mig espressomaskin i detta fall... även om jag älskar när mannen nyttjar mig för att ge sig själv en snabb orgasm.

    Det är inte min orgasm, eller för den delen min njutning, som är målet med sexet. Det är istället min mans välmående och behov som står i fokus.

  • linjes
    Äldre 25 Aug 08:56
    #3

    Hårt och länge På morgonen blir det ofta en snabbis så man vaknar till liv

  • Äldre 25 Aug 09:41
    #4

    Jag är nog en epressomaskin Känns alldeles för snopet att "knulla snabbt"

  • Äldre 25 Aug 10:43
    #5

    Som en espressomaskin när jag får som jag vill. Tyvärr är jag gift med en som föredrar bryggkaffe.

  • Anonym (Z)
    Äldre 25 Aug 10:47
    #6

    Just nu är det espressomaskin som gäller, eftersom vi är nyförälskade. Men jag vet att senare kommer jag antagligen vilja bli en kaffebryggare. Det är ganska trevligt med ett snabbt knull innan sängdags, utan en massa krångel.

  • Rynkig­utanpå­slätin­uti
    Äldre 25 Aug 11:58
    #7

    Som en perkulator. Väsnas en massa och det blir inte särskilt bra..
    Som en pressbryggare. Snabbt, enkelt men lite bättre än snabbkaffe. Risk för sump..
    Som samiskt kaffe. Lång väntan på något värmande i udda sällskap. Kärv eftersmak...

  • Äldre 25 Aug 12:01
    #8

    Numera espressomaskin. Förut var jag kaffebryggaren, men nu börjar jag prioritera annorlunda


    Mamma sedan juni 2009
  • Anonym
    Äldre 25 Aug 12:15
    #9

    Mer som nescafe. Jag vill bara få det överstökat.

  • Äldre 25 Aug 12:24
    #10
    Anonym skrev 2010-08-25 12:15:58 följande:
    Mer som nescafe. Jag vill bara få det överstökat.
Svar på tråden Hur knullar du egentligen?