• Äldre 25 Aug 08:16
    9019 visningar
    44 svar
    44
    9019

    Hur knullar du egentligen?

    Ja - hur knullar du egentligen? Vilken typ av sex föredrar du? I det här testet finns inga gråzoner - inga mellan lägen. Det är bara svart eller vitt.


    Du knullar som en kaffebryggare:
    Effektivt och snabbt. Den leverar en hel kanna kaffe utan konstigheter och du är likadan i sängen. Det är slutmålet som är det viktiga. Den tar liten plats och är inte speciellt dyr heller. Men kaffet är gott - och du vill ha din orgasm precis som du vill se din älskade få sin orgasm. Utan krusiduller. Du gillar närheten att vara hud mot hud, men du har inte hela dagen på dig. Det är ungefär som att hänga upp nya gardiner. Dom kanske skall fållas och tas in men det är slutresultatet som gäller. Eller som att byta till vinterdäck på bilen. Det är slutresultatet som gäller.

    Sexlivet skall vara en resa på en 5-filig tysk motorväg. Resan tar 15-30 minuter, spikrakt fram, och slutar vid en stormarknad med sänkta priser på precis allt


    Du knullar som en espressomaskin:
    Komplext och invecklat. Den var dyr och den tar en massa plats på köksbänken. Fast den blänker och ser rätt häftig ut. Och efter en massa krumbuktande och tålmodigt väntande så får du en liten fingerborg varmt och starktt espresso. Den som väntar på något gott.... För dig är poängen med knullandet själva resan. Och den resan börjar långt innan knullandet i sig. Du vill ha den erotiska laddningen, anspänningen och förväntningen hängades i luften. Du vill ha det elektriska fältet mellan er. För dig är den optimala sexupplevelsen något som tar flera timmar. Du börjar mitt på dagen med blickar, antydningar och lätta flyktiga beröringar. Du vill retas och vill bli hållen på halster. Och när ni väl hamnar i säng vill du som sagt bli hållen på halster så länge som möjligt. Fan ta dig om du kommer för snabbt! Om du själv inte kommer alls, eller om din partner inte kommer alls....ja det gör inte så mycket. För det var som sagt själva resan som var det viktiga.

    Ditt sexliv skall vara som en alpväg. Den slingrar sig mödosamt uppför bergsmassivet. I spiraler letar den sig uppåt och det går inte fort. Du får sakta ner i kurvorna och omkörningar är inte att tänka på. Efter en lång ansträngning når du toppen. Utsikten är fantastisk. Och du får köpa ett glas champagne till ett hutlöst pris.

    ------

    Jag fattar att man kanske vill se sig som bägge av ovanstående - beroende på dagsform, möjligheter och humör. Men nu måste du välja vilken en. Vilken typ är du? Är du en kaffebryggare eller en espressomaskin?

    Skriv ockso en kommentar nedan om hur du resonerar och fungerar.


     


     

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur knullar du egentligen?
  • Rynkig­utanpå­slätin­uti
    Äldre 28 Aug 21:59
    #31

    Denna tråd bara måste puffas. Glad

  • Anonym
    Äldre 28 Aug 23:29
    #32
    noraa skrev 2010-08-26 18:50:45 följande:
    Jag har en vanlig kaffebryggare men drömmer om en tjusig espressomaskin hemma på köksbänken. Fan vad fint det skulle vara!
    Kan bara instämma....
  • Sessan C
    Äldre 28 Aug 23:35
    #33

    jag har en "tjusig espressomaskin hemma:)

  • Sessan C
    Äldre 28 Aug 23:37
    #34
    Svardh skrev 2010-08-26 13:48:01 följande:
    Ja vad är skillnaden??? Det är samma sak men med 2 olika ord!
    Näää d e fan inte samma sak...komigen, älskar gör man mysigt, längre ja mjukare..knulla är mer rough,  hårdare helt enkelt...man hör ju skillnad på orden :)
  • noraa
    Äldre 29 Aug 00:03
    #35
    Bedhead skrev 2010-08-26 18:57:21 följande:
    Definitivt espressomaskin, komplicerad, låååång, obegriplig bruksanvisning. Kräver mycket underhåll. Kan i yttersta undantag producera några droppar som gudarna drömt om. Kan lika gärna skära ihop och inte brygga på en lång, lång tid.
    Men fantastiskt kaffe blir det, det är jag säker på. Men en espressomaskin är endast för sanna entusiaster med smak för det bästa kaffet.
  • Anonym
    Äldre 29 Aug 00:07
    #36

    Dricker inte ens kaffe men är förbannat sugen på en stark  espresso just nu..

  • Äldre 29 Aug 00:14
    #37

    som en kaffebryggare!!! varför krångla tilldet???

  • Anonym
    Äldre 29 Aug 00:19
    #38

    Alltså vi har en espressobryggare men vi orkar aldrig använda den... så det blir kaffebryggaren ändå. Fast det längtar man ju inte efter... Man vill ju ha en espresso eller latte

  • Anonym
    Äldre 29 Aug 00:19
    #39
    cajsasmamma skrev 2010-08-29 00:14:00 följande:
    som en kaffebryggare!!! varför krångla tilldet???
    Varför inte?? Klart kaffebryggare är riktigt bra det med.. men.. jag vet inte.. går ju alltid att få det bättre!
  • Äldre 29 Aug 00:23
    #40
    Anonym skrev 2010-08-29 00:19:14 följande:
    Varför inte?? Klart kaffebryggare är riktigt bra det med.. men.. jag vet inte.. går ju alltid att få det bättre!
    en enkel kvinna vill ha ett enkelt sexliv :)
  • Anonym
    Äldre 29 Aug 00:38
    #41
    cajsasmamma skrev 2010-08-29 00:23:35 följande:
    en enkel kvinna vill ha ett enkelt sexliv :)
    Ok jag med.. Så länge man är nöjd med det man får så är det ju fantastiskt!!
  • Rynkig­utanpå­slätin­uti
    Äldre 29 Aug 08:43
    #42

    Som en koffeintablett. Snabb, klinisk kick följt av krånglande mage och ett lätt illamående.
     
    Kul tråd det här men jag dricker bara te.

  • Äldre 29 Aug 08:45
    #43

    Kaffebryggaren, på gott och ont. Det är jättekul med sex. Men det finns så oerhört många andra saker som är roliga och spännande också. Tiden måste räcka. (Fast den aldrig gör det)

  • Äldre 30 Aug 13:18
    #44

    Som en kaffebryggare! och när kaffet är slut i koppen är det bara att fylla på igen och igen och igen, tills vi båda känner att vi druckit färdigt.

Svar på tråden Hur knullar du egentligen?