• barnlä­ngtan2­011
    Äldre 3 Sep 17:46
    26693 visningar
    44 svar
    44
    26693

    Klomifen köpt på nätet?

    Undrar om någon har erfarenhet av att köpa Klomifenpå nätet? Fungerade det? Hur lång leveranstid  var det?

    Har sedan länge vetat att jag har PCO, har dock mens kanske 7 ggr/ år och ville helst bli gravid spontant. Nu försökt bli gravid sedan nov. Tog i veckan mod till mig och bokade tid för att få Pergotime utskrivet då jag inte orkar hålla på med äl- stickor vecka ut och vecka in längre.
    Fick Pergotime utskrivet igår. Fick dessutom mens igår. Måste tydligen börja med Pergotime på måndag senast el dr. Sprang runt till flera olika Apotek under gårdagen och det är slut! Kommer inte in förrän i slutet av sept.
    Beställde därför Klomifen på Goldpharma igår, fått bekräftelse på att de skickade det idag. Men kommer det att hinna fram? Vad händer om jag skulle börja på tisdag istället?
    Sambon blev arg och tror det är sockerpiller eller något skadligt i pillrena.
    Orkar inte vänta längre när jag nu tagit mig till en gynekolog och fått Pergo utskrivet!

    Skulle vara så tacksam om någon som köpt Klomifen på nätet vill dela med sig av sin erfarenhet.

  • Svar på tråden Klomifen köpt på nätet?
  • Äldre 18 Feb 20:04
    #31

    Hej vet att dr var ett tag sen ni skrev undrar bara hur de gick? Verkar som om man inte kan beställa längre, jobbigt...

  • sweetg­irl89
    Äldre 18 Feb 21:16
    #32
    lejonhjärtat skrev 2012-02-18 20:04:53 följande:
    Hej vet att dr var ett tag sen ni skrev undrar bara hur de gick? Verkar som om man inte kan beställa längre, jobbigt...

    jag fick en flicka i juni 2011, plussade bara några dagar efter jag skrev här (efter tagit Pergotime) dom tabletterna från goldpharma sålde jag till en tjej här på sidan då dom behövdes aldrig
    ♥Elina 22/1-2010♥Linnéa 21/6-2011♥
  • Äldre 19 Feb 00:25
    #33

    Oki synd att du hade sålt dem. Jag har fått precis för 3 månader men sen får vi se och de känns jobbigt3 försök å inget mera, vanliga har ju hur många chanser som helst.

  • Äldre 19 Feb 08:37
    #34
  • Äldre 28 Aug 12:47
    #35

    jag har två kartonger med pergotime över ....

  • Äldre 9 Oct 13:57
    #36

    jag har köpt clomifen hos gold pharma och det gick snabbt och smidigt ..ska börja med dom om 4 dagar !! någon mer som köpt där och testat ??

  • Äldre 26 Nov 03:09
    #37

    ymmmi, jag köper gärna pergotimen du har kvar! Hör av dig till mig´omgående!

  • Äldre 26 Nov 07:35
    #38

    Dom är borta redan

  • Äldre 19 Jan 20:16
    #39

    Denna bok kan hjälpa dig att bli gravid naturligt  www.infertilecure.com

  • Äldre 16 Nov 20:49
    #40

    Detta är en ansedd plats för att köpa klomifen  www.dokteronline.com/se/clomid/3235/

  • Äldre 20 Apr 18:24
    #41

    Bästa sajten för att handla Klomifen online är http://medicineronline.net/

  • Thu 2 Jul 2020 16:07
    #42
    +1

    Köpa Clomid receptfritt - http://ibright.lv/klomifense.htm Dottern min använt detta och det funkade bra.  

  • Mon 6 Jul 2020 19:12
    #43

    Hej mina vänner!

    Är det är någon som har fertilitetsmedicin över.

    Pergotime el clomid etc..

    Har ett barn och vill ha ett till.

    Vill dock inte gå på utredningar nu dessa tider och träffa massa folk så därför vänder jag mig hit!

    Jag betalar givetvis!

  • Thu 16 Jul 2020 21:20
    #44

    Köper också gärna om någon har över då jag behöver ha det ganska så snart! Skicka PM om du har.

Svar på tråden Klomifen köpt på nätet?