• Äldre 22 Sep 12:47
    12666 visningar
    76 svar
    76
    12666

    Omskuren eller "naturlig" ?

    Har ofta funderat hur det är i vårt avlånga land med kvinnornas åsikt,smak gällande oskurna penisar. Vilket föredras (o ja jag vet att man oftast gillar det som ens egen man har) men om Ni fick välja? Och vilka fördelar/nackdelar varje "variant" besitter enligt Er. Jag själv är omskuren och trivs utmärkt med det (även frugan).

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-22 13:37
    Haha!som tur var så var det länge sedan nu (när jag var 12 alltså) men om man väljer att göra det som vuxen är ju upp till var o en. Det gamla ordspråket "vill man vara fin får man lida pin" poppar upp

  • Svar på tråden Omskuren eller "naturlig" ?
  • Anonym (=)))
    Äldre 22 Sep 12:50
    #1

    Jag föredrar ju en omskuren penis, vet inte varför men det känns mer hygieniskt på något vis.
    Mer sugvänligt om man säger så, vilket är viktigt för mig då jag tycker att ge oralsex är ett av dem bättre
    momenten inom sex =) 

  • Anonym
    Äldre 22 Sep 12:52
    #2

    Föredrar omskuren! Mycket sexigare och fräschare!

  • Anonym (=)))
    Äldre 22 Sep 12:52
    #3
    Anonym skrev 2010-09-22 12:52:11 följande:
    Föredrar omskuren! Mycket sexigare och fräschare!
    Visst är det ;)
  • Äldre 22 Sep 12:57
    #4

    Gör det ont att omskära sig? Hur går det liksom till??? Dum fråga kanske... :)

  • Anonym
    Äldre 22 Sep 12:57
    #5

    Omskuren är bättre på alla sätt. Snyggare, mer uthålligt och fräschare.

  • Anonym (Natur­ligt)
    Äldre 22 Sep 13:00
    #6

    Naturligt, omskurna är fulare och inte alls lika mysiga att leka med. Förhuden är faktiskt riktigt sexig. Dessutom så är omskurna mer okänsliga, inte alls roligt.

  • Anonym (L)
    Äldre 22 Sep 13:01
    #7

    Har aldrig testat en omskuren.

  • StinaF­ia
    Äldre 22 Sep 13:02
    #8

    för mig saknar det betydelse fullständigt...

  • Äldre 22 Sep 13:06
    #9

    Jag blev sövd, var bara 12 år och orsaken var "för trång förhud" och om jag minns rätt så gjorde det bara ont om man fick stånd de första 10-14 dagarna. Stygnen var av den sort som försvann av sig själv.

  • Färna
    Äldre 22 Sep 13:13
    #10

    Kan bli kul att läsa *kan inte få som favorit på något annat sätt i mobilen, därför jag kladdar! *

Svar på tråden Omskuren eller "naturlig" ?