• Äldre 25 Sep 12:45
    15886 visningar
    51 svar
    51
    15886

    Äntligen ska jag få prova analsex, ge mig tips!!

    Hej alla...
    Jag är lycklig som ett barn på julafton idag...Vi ska prova analsex ikväll, min gumma vill äntligen prova!
    Ge mig tips på hur jag gör att det blir bra för henne..
    Vilken ställning ska vi köra i?

    Kramar // Kippeman

  • Svar på tråden Äntligen ska jag få prova analsex, ge mig tips!!
  • Anonym
    Äldre 25 Sep 13:00
    #1

    Använd mycke glidmedel och ta det försiktigt. Vi brukar ta det bakifrån.

  • Anonym
    Äldre 25 Sep 13:42
    #2

    Mitt tips: Låt bli! Hur kan det vara något nöje att föra in sin penis i en öppning för avfallsprodukter? Analöppningen öppnar sig för tryck INIFRÅN!

  • jinxan
    Äldre 25 Sep 13:57
    #3

    Ta det väldigt försiktigt å stoppa om det inte känns bra för er båda..!

  • Anonym (tjej)
    Äldre 25 Sep 16:33
    #4

    Myyycket förspel, se till att hon är väldigt våt och ni kan ju ha vaginalt samlag först samtidigt som du smeker henne kring analen. Kanske börja med ett finger eller så och sen när hon är redo försiktigt stoppa in kuken, lite i taget tills det är redo för att köra på. Var väldigt uppmärksam på vad hon tycker om det och fråga henne hela tiden hur det känns och så.

    Ha så trevligt! Skrattande

  • Äldre 25 Sep 16:36
    #5

    Ta det lugnt när hon sätter på dig med strappen, försök att slappna av och smörj dig ordentligt, be henne vara försiktig när hon trycker in den och avbryt direkt du tycker det gör ont eller är obehagligt. Du kanske ska testa med en plugg först eller har du stoppat upp saker i din anal tidigare så du vet vad du har att vänta? 

  • Aina83
    Äldre 25 Sep 16:37
    #6

    Glidmedel brukar inte vara så skönt, torkar och klibbar ingen skön känsla alls, Ta massa massa saliv, ta det lugnt, låt henne ligga på rygg, du sitter på knä och bara kör på, lugnt förstås, ha ögonkontakt så hon känner sig lugn.

    Lycka till! 

  • Anonym (najs)
    Äldre 25 Sep 16:37
    #7

    Föreslår långt förspel och sen vaignalt bakifrån där du med mkt glid kan massera och stimulera med först ett finger och sedan flera (i rumphålet).

    Sedan långsamt föra in kuken i hennes takt medans du eller hon smeker klittan.

    Första ggn vi hade anal kom jag få kraftigt att min man visste inte om jag hade ont eller fick orgasmer.
    Det var SÅÅÅ skönt, nästan okontrollerbart skönt.

  • Anonym (lycka till)
    Äldre 25 Sep 17:30
    #8

    Som andra säger, mycke glidmedel och mycke förspel...Måste smeka mycke därbak, för de finns en punkt som gör ont när man trycker in penisen...Stoppa in finger därbak eller om hon gör de själv... Ta de bara lugnt och försiktigt så ska du se att de kommer gå bra.
    Lycka till

  • plura
    Äldre 25 Sep 17:41
    #9
    Anonym skrev 2010-09-25 13:42:34 följande:
    Mitt tips: Låt bli! Hur kan det vara något nöje att föra in sin penis i en öppning för avfallsprodukter? Analöppningen öppnar sig för tryck INIFRÅN!
    ..och UTIFRÅN!
    Vilket onödigt inlägg -var det allt du kunde krysta fram?
    Visst analsex kommer inte precis som nummer 2 på min lista heller -men nån gång ibland kan det väl vara lite ba......uusigt.
    Tror att TS och hans tjej kommer att få skitkul!

    TS -lyssna på henne. Backar hon så gör du det med, ni kan alltid försöka igen om det inte funkar ikväll.
  • Äldre 25 Sep 18:17
    #10

    Tack för alla tips...

    Kramar // Kippema

Svar på tråden Äntligen ska jag få prova analsex, ge mig tips!!