• Kippeman

    Äntligen ska jag få prova analsex, ge mig tips!!

    Hej alla...
    Jag är lycklig som ett barn på julafton idag...Vi ska prova analsex ikväll, min gumma vill äntligen prova!
    Ge mig tips på hur jag gör att det blir bra för henne..
    Vilken ställning ska vi köra i?

    Kramar // Kippeman

  • Svar på tråden Äntligen ska jag få prova analsex, ge mig tips!!
  • Anonym
    plura skrev 2010-09-25 17:41:24 följande:
    ..och UTIFRÅN!
    Vilket onödigt inlägg -var det allt du kunde krysta fram?
    Visst analsex kommer inte precis som nummer 2 på min lista heller -men nån gång ibland kan det väl vara lite ba......uusigt.
    Tror att TS och hans tjej kommer att få skitkul!

    TS -lyssna på henne. Backar hon så gör du det med, ni kan alltid försöka igen om det inte funkar ikväll.
    Det var inte alls ett onödigt inlägg. Allt detta smörjande som ska till för att det inte ska göra ont bevisar att ringmuskeln inte ska öppna sig för tryck utifrån. Muskeln gör så mycket motstånd den bara kan. När tryck kommer inifrån öppnar den sig däremot. Musklerna i och runt slidan öppnar sig däremot för tryck både inifrån och utifrån. Det är väl inget att ifrågasätta. Först i döden slappnar ringmuskeln av helt och öppnar sig.
    Jag skitkul får dom kanske, i alla fall nåt med skit kanske..
  • Anonym

    Jag vill med prova på analsex, men min sambos kuk är så stor så jag vågar inte =/

  • Anonym
    Anonym skrev 2010-09-27 11:39:18 följande:
    Jag vill med prova på analsex, men min sambos kuk är så stor så jag vågar inte =/
    Har samma problem, min sambo får bara in halva sen spricker jag, blöder alltid efter vi haft analsex men i stunen är det så skönt att jag märker inte att det gör ont. Har en salva efter, alcosanal, den hjälper
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-09-27 11:45:03 följande:
    Har samma problem, min sambo får bara in halva sen spricker jag, blöder alltid efter vi haft analsex men i stunen är det så skönt att jag märker inte att det gör ont. Har en salva efter, alcosanal, den hjälper
    ont som tusan gör det :( Men ska inte ge upp =D
  • Anonym
    Bedan skrev 2010-09-26 12:14:51 följande:
    Det har faktiskt framkommit i undersökningar att det är vanligare med rövknull i heterosexuella förhållanden än i homosexuella. Och ja, det finns bögar som inte vill ta den i stjärten, eller ge den där för den delen!
    Räknas lesbiska då eller bara bögar??? Om lesbiska räknas så är det ju ganska självklart att det är så!
  • Janni8
    Anonym skrev 2010-09-27 11:32:32 följande:
    Jag skitkul får dom kanske, i alla fall nåt med skit kanske..
    Varför tror du de får nåt med skit? Tror du det kommer en stor bajshlg efter analsex eller?
  • Kippeman

    Halloj..
    Ja det gick inte så där jättebra för oss...
    Visade sig att jag var lite för hård och min tjej lite för spänd, det gjorde nog ganska ont...
    Vi ska ge det ett nytt försök snart, men jag vill definitivt inte göra nåt som gör illa tjejen...
    Men det var väldigt upphetsande, behövde inte lång tid på mig .....

    Kram // Kippeman

  • Anonym
    Anonym skrev 2010-09-27 11:32:32 följande:
    . Allt detta smörjande som ska till för att det inte ska göra ont bevisar att ringmuskeln inte ska öppna sig för tryck utifrån.
    Om det där "bevisar" nåt vet jag inte - jag kan och har analsex utan annat glidmedel än det naturliga från slidan - och det behövs ju där också vilket med din logik borde bevisa att man inte ska ha vaginalsex heller?

    Och innan nån säger något om det så nej, jag är inte på nåt sätt inkontinent eller "slapp" i min ringmuskel, har aldrig haft problem med nåt läckage där utan har helt enkelt förmågan att slappna av ordentligt eftersom jag tycker väldigt mycket om analsex.
  • Anonym

    Du kan inte själv påverka ringmuskeln men är du upphetsad och avslappnad ger den med sig för långsamt tryck utifrån

  • Anonym

    Det spelar stor roll hur det görs. Tidigare har pojkvänner gjort det för snabbt, på samma sätt som i fittan. Nu funkar det utmärkt och gör inte ont någonstans, för min pojkvän gör det långsamt, bit för bit, långsamt tryck och sedan stannar, tills han känner att det ger efter helt och då kör han som vanligt i princip. Har aldrig ont, blöder inte, har inga analproblem. Så om det görs korrekt är det ingen fara. Men det är helt klart så att det är lättare om man ligger på mage och slappnar av med hela underkroppen,  bara ger efter liksom.

  • Anonym
    Anonym skrev 2010-09-27 18:31:13 följande:
    Det spelar stor roll hur det görs. Tidigare har pojkvänner gjort det för snabbt, på samma sätt som i fittan. Nu funkar det utmärkt och gör inte ont någonstans, för min pojkvän gör det långsamt, bit för bit, långsamt tryck och sedan stannar, tills han känner att det ger efter helt och då kör han som vanligt i princip. Har aldrig ont, blöder inte, har inga analproblem. Så om det görs korrekt är det ingen fara. Men det är helt klart så att det är lättare om man ligger på mage och slappnar av med hela underkroppen,  bara ger efter liksom.
    Håller med men det finns en gräns om den är fööör grov
Svar på tråden Äntligen ska jag få prova analsex, ge mig tips!!