• Äldre 2 Nov 19:51
    13207 visningar
    7 svar
    7
    13207

    diadem med kattöron?? Tips vart man kan hitta?

    någon som vet vart man kan hitta diadem med kattöron eller liknande på?  Dottern skall ha maskerad på dagis på torsdag och jag har letat på 3 ställen idag och hittade bara ett set med kattmössa och svans.. köpte det men dottern ville inte ha mössan såklart. 

    Så om ni vet ngt ställe som säljer diadem med öron så tipsa mig gärna  


    Tilde 080319
  • Svar på tråden diadem med kattöron?? Tips vart man kan hitta?
  • Äldre 2 Nov 19:55
    #1

    Tänkte bara säga att om du inte hittar några öron så åstadkommer man en jättefin katt med att bara måla nos och morrhår med kajal. Svarta tights och t-shirt på det och voila, dagisets coolaste och sötaste kissekatt infinner sig!

    Men lycka till med jakten ändå.

    (en gång var min tvååring just katt på dagis. När jag hämtade henne hade nästan alla barnen målade morrhår och nos - de hade tyckt hon varit så fin att de ville vara målade på samma sätt )

  • Äldre 2 Nov 19:58
    #2
  • Guslag­eran
    Äldre 2 Nov 19:58
    #3

    Vet inte heller vart man kan få tag i det, men köp ett vanligt diadem och en bit tyg.
    Klipp till små öron av tyget och fäst på diademet.

  • Äldre 2 Nov 19:59
    #4

    KappAhl har

  • Äldre 2 Nov 20:00
    #5

    Och det borde vara jättelätt att göra ett själv av ett gammalt diadem

    (hmmm, konstigt att skriva ett svar i minuten men du får ursäkta mig. Har i alla fall flyttat upp din tråd ett par gånger )

  • Äldre 2 Nov 20:01
    #6

    hade gärna åkt till buttericks men hinner inte det tyvärr. Men jag har ansiktsfärg hemma så jag kan måla morrhår och nos och så får hon ha svans. 

     


    Tilde 080319
  • Äldre 2 Nov 20:37
    #7

    Kappahl hade i fredags när vi var där. Fanns även en mask med morrhår.


    *Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08* Isabell 8/1-10* martinas.myshowroom.se/
Svar på tråden diadem med kattöron?? Tips vart man kan hitta?