• Vattna­dal
    Äldre 9 Nov 14:01
    23703 visningar
    106 svar
    106
    23703

    Snuskprat vid sex

    Min tjej har bett mig prata snusk när vi har sex. Har ingen anaing vad jag skall säga, så jag frågade vad hon vill höra. Men hon vägrar svara, vill inte ens ge ett exempel. För mig känns det meningslöst, vad skall jag säga? Att jag vill suga hennes bröstvårtor samtidigt som jag gör det? Tar två sekunder att säga, men längre tid att göra. Konstiga tomheter mellan ställningarna. Eller skall jag säga att jag vill slicka hennes våta fitta samtidigt som jag gör något annat? Ja, som ni märker har jag ingen aning, och jag är tämligen tystlåten av mig, är mer van att göra saker än att beskriva vad jag gör (nu pumpar jag dig, in och ut, in och ut , in och ut). Ja, nu låter jag ju jättetråkig, men det är jag verkligen inte, jag kan tänka mig att prata om fantasier innan vi har sex, men då jag frågat henne såger hon att hon inte fantiserar. Dessutom ligger hon mest som en sill, men hon kysser tillbaka underbart. Svårt att få henne aktiverad, så jag tänkte kanske jag skall uppfylla hennes (enda?) fantasi om snuskprat? Men hur????

  • Svar på tråden Snuskprat vid sex
  • Anonym (chris rock)
    Äldre 9 Nov 14:05
    #1

    Jag ska hjälpa dig. Så kan du snacka med din tjej sedan så kan ni kommunicera med varadnra och lösa det här. Jag ska ställa lite frågor. ÄR du med?

  • Vattna­dal
    Äldre 9 Nov 14:08
    #2

    Visst!

    Kör på...

  • Anonym (chris rock)
    Äldre 9 Nov 14:13
    #3

    Ok here goes. Försök förstå frågorna innan du reagerar på dem ok? Det handlar om kommunikation och förståelse först, sedan frågorna.

    När du knullar med henne eller överhuvudtaget blir upphetsad på henne, tycker du att hon är en hora?

    Eller ett luder?

    Vill du ta pek och lång finger och kroka henne i mungipan?

    Vill du ta tag i hennes hår?

    Om hon varit med andra män vill du "straffa" henne för det?

    Vill du tvinga henne göra saker och gör det dig upphetsad?

    Jag menar inte att du ska GÖRA ovanstående. Jag frågar om du känner eller tänker på något sätt så som frågorna menar. 

  • Vattna­dal
    Äldre 9 Nov 14:16
    #4

    Eh, nej, jag känner inte att hon är ett luder. Men ibland kan man kanske vilja vara djurisk i sängen...

  • Vattna­dal
    Äldre 9 Nov 14:17
    #5

    Hon är en väldigt stark kvinna som verkligen kan tala för sig, men då vi är i sängen blir hon ganska stillsam av sig...

  • Anonym
    Äldre 9 Nov 14:18
    #6
    Anonym (chris rock) skrev 2010-11-09 14:13:58 följande:
    Ok here goes. Försök förstå frågorna innan du reagerar på dem ok? Det handlar om kommunikation och förståelse först, sedan frågorna.

    När du knullar med henne eller överhuvudtaget blir upphetsad på henne, tycker du att hon är en hora?

    Eller ett luder?

    Vill du ta pek och lång finger och kroka henne i mungipan?

    Vill du ta tag i hennes hår?

    Om hon varit med andra män vill du "straffa" henne för det?

    Vill du tvinga henne göra saker och gör det dig upphetsad?

    Jag menar inte att du ska GÖRA ovanstående. Jag frågar om du känner eller tänker på något sätt så som frågorna menar. 
    men hon vill ju att han pratar snusk med henne, inte det du skrivit ovan..

    är du tjej?

    min man tar t.ex tag i mitt hår och säger åt mig att jag ska suga hans kuk, o.s.v
    behöver ju inte börja så grovt.. 
  • Anonym (chris rock)
    Äldre 9 Nov 14:18
    #7

    Ok jag tar det som att du svarat nej på allt. Korrekt?

  • Vattna­dal
    Äldre 9 Nov 14:19
    #8

    You got it!

  • Vattna­dal
    Äldre 9 Nov 14:22
    #9

    Eh, klart jag är en man! Hon vill vara feminin i sängen, så jag skall göra allt, jag vill dock ha en levande, passionerad människa, som uttrycker sin sexualitet i handling (och ord, men framförallt handling, eller önskningar från henne).

  • Anonym (chris rock)
    Äldre 9 Nov 14:23
    #10
    Vattnadal skrev 2010-11-09 14:19:27 följande:
    You got it!
    Då så. Då tycker jag att eftersom du inte känner något bra eller upphetsande av det jag nämnde i mina frågor så tycker jag du ska skippa snuskpratet. Det kommer bespara dig och henne pinsamheter och skratt. Man ska inte ägna sig åt det här om man inte menar det man säger. I en relation kan man ha ett komplext förhållande till varandra. Det gör att man kan tycka så om varandra utan att tappa i respekt. SÅ länge man har kommunikation. I ditt fall så är du olämplig som snuskpratskandidat för du har ingen inspirationskälla att jobba från. Snacka med henne och förklara att det här är inget för mig för jag känner inte så om dig. Inte ens när jag är upphetsad.
Svar på tråden Snuskprat vid sex