• Vattna­dal
    Äldre 9 Nov 14:01
    23823 visningar
    106 svar
    106
    23823

    Snuskprat vid sex

    Min tjej har bett mig prata snusk när vi har sex. Har ingen anaing vad jag skall säga, så jag frågade vad hon vill höra. Men hon vägrar svara, vill inte ens ge ett exempel. För mig känns det meningslöst, vad skall jag säga? Att jag vill suga hennes bröstvårtor samtidigt som jag gör det? Tar två sekunder att säga, men längre tid att göra. Konstiga tomheter mellan ställningarna. Eller skall jag säga att jag vill slicka hennes våta fitta samtidigt som jag gör något annat? Ja, som ni märker har jag ingen aning, och jag är tämligen tystlåten av mig, är mer van att göra saker än att beskriva vad jag gör (nu pumpar jag dig, in och ut, in och ut , in och ut). Ja, nu låter jag ju jättetråkig, men det är jag verkligen inte, jag kan tänka mig att prata om fantasier innan vi har sex, men då jag frågat henne såger hon att hon inte fantiserar. Dessutom ligger hon mest som en sill, men hon kysser tillbaka underbart. Svårt att få henne aktiverad, så jag tänkte kanske jag skall uppfylla hennes (enda?) fantasi om snuskprat? Men hur????

  • Svar på tråden Snuskprat vid sex
  • Vattna­dal
    Äldre 10 Nov 21:14
    #91

    Några mer som brukar prata snusk och som kan ge tips?

  • Anonym (Naugh­tynaug­hty)
    Äldre 11 Nov 13:00
    #92

    Om hon har svårt att släppa loss är tipset alkohol i samband med en mysig middag med levande ljus, men bara lite alkohol. Redan innan ni träffas skicka lite sms med antydningar om vad du ska göra med hennes lilla söta mus. Varför inte köpa  blommor och jämför den rosa färgen med hennes "lilla skatt". Ge henne ett fotbad,kanske naffsa lite i tårna, massera axlarna, borsta hennes hår. Beröm hennes utseende, att hon doftar gott. Viska nära i hennes öra med hes röst något om hennes kropp som du vet att hon uppskattar o gillar hos sig själv eller varför inte hennes hungriga laxrosa läppar eller hur hård du blir när du tänker på henne när ni är ifrån varandra.  Alltså börja mjukt och öka allt eftersom vad gäller hela akten. Sätt på henne en ögonbindel, kanske en lätt genomskinlig till att börja med.
    Massera in hennes nakna kropp med varm väldoftande olja. Knåda hennes rumpa och viska att det är den sötaste lilla stjärten i världen och att du blir kåt av den i dina grova händer. Känn av hennes respons. Gillar hon det så säg att du blir galet kåt av bara av att titta/beundra den och smeka den. Fråga om hon blir kåt och kyss henne på stjärten. Daska lite på den och säg att du ska knulla henne hårt bakifrån. Hur skönt det är att brutalt ta henne över köksbordet. Knulla hennes lilla trånga våta fitta. Hur du vill känna hennes fittsafter när du slickar henne. Äta hennes fitta och att hon ska suga din feta kuk i sin kuksugarmun. Knulla henne som satan självt. Hur du ska tvinga in din fläskiga kuk i hennes trånga lilla fitthål tills hon skriker. Säg att du måste binda henne för att du MÅSTE knulla henne i arslet.... Ja, som sagt, bara att anpassa efter den respons hon visar och hur grov hon vill att du ska vara. En del vill vara ängel medan andra vill vara hora. Vad vet jag? Skriv en rad o berätta om du kan tolka hennes signaler och hur det gick.

  • Anonym (Naugh­tynaug­hty)
    Äldre 11 Nov 13:29
    #93

    Faktiskt funderat lite på vad jag själv skrev ovan dessutom läst tidigare inlägg. Inte helt lätt o veta så klart vad hon gillar då hon verkar lite, ähum, prydd? Tror på att testa med sms eller små lappar hemma. Måste komma naturligt för är det för forcerat så kan det bli pinsamt med skratt o dyl. Varför inte viska något snuskigt i hennes öra när ni handlar i affären eller liknande av typ att du blir så jävla kåt av tanken på att knulla hennes lilla fitta. Dessutom så om du berättar innnan vad du ska göra med hela hennes kropp så kanske hon visualiserar det för sitt "inre öga" och det kan vara så hon går i gång. Själv tänker jag i bilder medan andra är mera hands-on som du tycks vara. Ni måste prata o prata för hur faan ska du annars kunna veta? Kommunikation är inte helt lätt men du behöver uppenbarligen bryta nya vägar innan det går i stöpet. Klart är att hon har fantasier eftersom hon vill att du ska prata snusk men hon tycks tyvärr vara lite hämmad. Ärlighet är A och O så hon får väl peka med fingret och du med hela handen. Somliga vill höra hur skönt det är att knulla just dem och deras lilla svulna mus medan andra vill höra råsnusk av typen straffknulla hårt. Don efter person med andra ord och bara du kan locka svaret ur din kvinna. Använd list och små doser bestämdhet så ska det nog gå, på alla sätt En sak som jag lärt mig är att övning ger färdighet så det kommer snusk naturligt över mina läppar när jag har sex. Fast det är numera inget jag planerar utan det bara flödar ur min mun. Må musan finna sin väg även till dig.

  • Anonym (chris rock)
    Äldre 11 Nov 13:37
    #94

    Checka naughty by nature här uppe!

  • Vattna­dal
    Äldre 11 Nov 14:29
    #95

    Har pratat med henne, och hon är inte längre intresserad av snuskprat. Det var längesedan enligt henne. Jaja...

  • Vattna­dal
    Äldre 11 Nov 14:29
    #96

    Eh, men tack alla för tipsen i alla fall!

  • Anonym (Love it)
    Äldre 11 Nov 15:07
    #97
    Vattnadal skrev 2010-11-11 14:29:59 följande:
    Eh, men tack alla för tipsen i alla fall!
    HAHAHAHAHA!
    Säkert nån som fick stånd iaf.
  • Äldre 11 Nov 15:30
    #98

    "Dirty Talk" kan användas på många sätt. Dels för att bekräfta sin partner med beröm om hur skön och läcker hon är. Men man kan även måla upp en fantasisitiuation som man kanske inte kan förverkliga irl. 

    Har själv gjort det sistnämna med ett ex som hade en fantasi (som jag tillsist upptäckte) om att bli tagen av flera killar på en gång. Jag fick leda pratet och hon följde efter. Det fick bli så eftersom hon var för blyg och inte vågade ta initiativet till vad som utspelade sig. Men när vi var igång så försvann blygheten. Hon tände på att vara lite "slynig" ibland. Vi andra tillfällen så ville hon vara undergiven i sitiuationen som målades upp. Vi använde dildos samtidigt så att scenen blev "verkligare". Dock så tog det ett tag innan vi nådde till det läge där hon kände sig bekväm med dirty talk. Utåt var hon en "fin flicka" men det fanns en del "förbjudet" inom henne som hon aldrig visade. Jag tror att våra lekar blev en typ av säkerhetsventil trots att hon skämdes lite över att hon gick igång på det.

  • Anonym (Naugh­tynaug­hty)
    Äldre 11 Nov 18:34
    #99

    Kanske du försökt för mycket nu? Hon kanske känner sig pressad och därför slår fullt stopp? Låt det hela smälta in för jag tror inte att hon släppt det hela. Låter lite krystat från hennes sida. Bra tips från de Robespierre. Lägg det åt sidan en tid och chocka henne om en vecka eller så genom att bara dra till med något snuskigt i hennes öra. Du kanske öppnar Pandoras box fylld med spännande godsaker... Det handlar nog om förtroende och någon form av skamkänslor som hon har interna strider emot. Känslor som hon själv måste sortera ut. Det gäller nog för dig att bida din tid helt enkelt. Annars blir det någon form av prestations ångest och det blir bara knepigare. Skulle det lossna lite så kan jag väl som många andra dela med mig av lite snusksnack, men du får nog avvakta lite tills hon har accepterat och förstått att du är med på hennes sida och bara vill väl. Att du vill uppfylla hennes önskningar och begär. "Det bästa sättet att bli kvitt en frestelse är att falla för den." - Oscar Wilde

  • Anonym
    Äldre 11 Nov 18:45
    Vattnadal skrev 2010-11-11 14:29:31 följande:
    Har pratat med henne, och hon är inte längre intresserad av snuskprat. Det var längesedan enligt henne. Jaja...
    Nu tycker jag faktiskt riktigt synd om dig, inte intresserad längre. Gav hon dig ens ett försök ?
  • Vattna­dal
    Äldre 11 Nov 22:58

    Nej, inget försök - och inget sex alls. Nu var det 6 månader sedan bebisen föddes, så hade hoppats lite lust skulle kommit tillbaka, men inte!

  • Anonym
    Äldre 12 Nov 09:19
    Vattnadal skrev 2010-11-11 22:58:59 följande:
    Nej, inget försök - och inget sex alls. Nu var det 6 månader sedan bebisen föddes, så hade hoppats lite lust skulle kommit tillbaka, men inte!
    Nu har jag inte läst alla inlägg, men jag undrar, har ni pratat om dina behov, vad du går igång på, eller tänder på.
    Det är två på en tandemcykel, det blir tungt att dra två, om bara den ena cyklar.

    Hon får nog försöka att tänka på dig också, vad du vill och hjälpa dig med dina innersta tankar.Nu har ju du försökt och det gick ju inte så bra, och eftersom det var hennes enda tanke, som du sa, då blir det inte lätt att gå vidare för dig.

    Ja, det där med kommunikation, är inte alltid så lätt.Hoppas att det löser sig för er.
  • Anonym (Hitta på)
    Äldre 12 Nov 19:59

    Min fru vill också höra snusk när vi knullar och det gör inget om jag hittar på.
    jag berätta i detalj om hur jag  knullar någon hon känner, en väninna eller om hur jag knullade svärmor och du kan inte ana hur kåt hon blir när jag berätta

  • Anonym (sven)
    Äldre 9 Nov 16:15

    Ja, vad säger man egentligen? Nu skall jag knulla din trånga lilla fitta??

  • Äldre 9 Nov 16:33

    Jag gillar snuskprat men är väl inte så jättebra på det själv.

    Att beskriva vad man gör är precis som TS säger helt meningslöst annat än vid telefonsex.

    Jag vill höra vad hon känner och hur kåt hon blir av min behandling, att hon säger att hon vill ha min kuk i sig, att hon tycker att jag är sexig, att jag gör det skönt för henne, att hon är på väg att komma, att hon gillar att suga min kuk, att hon vill att jag kommer o.s.v.

  • Äldre 9 Nov 17:24
    Anonym (Hitta på) skrev 2010-11-12 19:59:02 följande:
    Min fru vill också höra snusk när vi knullar och det gör inget om jag hittar på.
    jag berätta i detalj om hur jag  knullar någon hon känner, en väninna eller om hur jag knullade svärmor och du kan inte ana hur kåt hon blir när jag berätta
    Det lät inte så lite kinky . Dvs att knulla svärmor.
Svar på tråden Snuskprat vid sex