• Anonym (badsu­gen)
    Äldre 13 Jan 09:38
    18308 visningar
    16 svar
    16
    18308

    Nakenbad

    Vi är sugna på att besöka ett nakenbad, är det någon som vet om det finns något badhus i Kristianstads trakten som har nakenbad? mixat dvs både för män och kvinnor.

  • Svar på tråden Nakenbad
  • Anonym (badsu­gen) Trådstartaren
    Äldre 13 Jan 09:50
    #1

    Vi har aldrig varit på ett nakenbad, ni som varit det! hur känns det första gången att visa allt inför andra människor?  

  • Ursusm­an
    Äldre 13 Jan 10:07
    #2

    Jag har alltid gillat nakenbad. Det känns naturligt för mig. Inom familjen, flera generationer, är det alltid naket. Har med min partner också varit på nakenbad i Danmark, och även mer intima vuxennakenbad i Mälardalen.
    Det är skönt vara naken. Lite mysigt pirrigt också, men trevligt bland likasinnade.

  • Ursusm­an
    Äldre 13 Jan 14:15
    #3

    Googla nakenbad inomhus, så kommer en del upp.
    Vi har ett mysigt litet nakenbad, utomhus vid en sjö, mest för vuxna, nära Örebro, som jag gillar.

  • Anonym (naket härlig­t)
    Äldre 18 Jan 09:01
    #4

    Härligt med nakenhet ju. Det borde finnas flera här som också gillar naket. hur lever ni ut det?

  • Äldre 18 Jan 20:06
    #5

    jag älskar nakenbad.
    första gången var det pirrigt..otroligt pirrigt. var på vanlig strand men gick över till nakenbadet och tog av badshortsen. att vara naken i solen på stranden på sommaren är fasen det bästa som finns.
    så otroligt skönt och eggande och härligt.
    ibland får man stånd och det är väldigt härligt..får vara lite diskret ju..men att komma upp ur vattnet och lägga sig och sola naken och låta den växa...oj vad skönt det är

  • Äldre 18 Jan 20:08
    #6

    min partner däremot tycker det är onormalt och lite äckligt. badar endast topless och helst där man kan vara som mest avskiljd. och går hellre till vanlig strand. vill itne heller att någon ska se mig naken.

    för mig är det guld och för henne helst inte. så jag går minsann ghelst till stranden ensam =)

  • Äldre 18 Feb 04:16
    #7
  • Anonym (naken­fis)
    Äldre 28 Feb 07:45
    #8

    Längtar så till sommaren och första besöket på stranden. Efter en lång kall vinter, att få komma dit och känna solens strålar och klä av sig helt naken och lägga sig i sanden och smekas av värmen över hela kroppen. Har man inte provat så vet man inte men den känslan är absurdt härlig.
    Ta en kopp kaffe och blicka ut över havet. Se alla nakna människor och känna hur kuken växer i frihet. (men diskret)
    Nakenbadandet är eggande och sexigt och underbart.
    Synd att det är så tabu. Fast kanske därför det är så härligt.
    Längtar efter att få se alla nakna bröst som guppar, svingande kukar och våta fittor exponerade för varandra.
    Hur är det där ni badar? Många anser att det är mest gubbar och tanter. På min strand är det nog väldigt blandade åldrar..
    Kanske sjukt men jag ser det så jäkla sexuellt...längtar. Mums.

  • Anonym
    Äldre 13 Feb 19:18
    #9
    Naken är en sida som lista badplatser både i Sverige och utlandet . Finns även bra artiklar om resor och klubbar
  • Äldre 15 Feb 00:35
    #10
    Ursusman skrev 2011-01-13 14:15:14 följande:
    Googla nakenbad inomhus, så kommer en del upp. Vi har ett mysigt litet nakenbad, utomhus vid en sjö, mest för vuxna, nära Örebro, som jag gillar.

    Menar du sjön i Mullhyttan?
  • Äldre 11 Jul 14:37
    #11

    Hade önskat att komma i kontakt med andra nudister. Jag känner ingen som delar mitt intresse. Inte ens min partner. Är så avundsjuk på dessa grupper av människor som ligger och solar och badar tillsammans när man alltid ligger där ensam med sin kaffekopp...

  • Äldre 11 Jul 15:04
    #12

    Yngsjö

  • dje
    Äldre 5 Jan 17:53
    #13

    Härligt med nakenbad. Tänk att slippa blöta badkläder efter man tagit ett dopp. Det tråkiga med nakenbad är den genomsnittåldern. Det skulle se ut vanliga badplatser alltså där alla åldersgrupper möts.

  • Trumsl­agaren
    Äldre 25 Feb 07:08
    #14

    Underbart med nakenbad. Härligt att känna värmen över hela kroppen.

  • Äldre 4 Mar 17:58
    #15

    Testa nakenbad på sommaren istället, ni har ju Åhus och Yngsjö att sola/bada naken i.
    Naken bad vid bra väder är oöverträffat skönt.

  • Anonym (Hej)
    Äldre 4 Mar 21:04
    #16
    Badabing skrev 2012-07-11 14:37:33 följande:

    Hade önskat att komma i kontakt med andra nudister. Jag känner ingen som delar mitt intresse. Inte ens min partner. Är så avundsjuk på dessa grupper av människor som ligger och solar och badar tillsammans när man alltid ligger där ensam med sin kaffekopp...


    Det är bara gå fram och säga hej, ingen som tycker det är konstigt.
Svar på tråden Nakenbad