• Äldre 14 Jan 12:52
    63127 visningar
    60 svar
    60
    63127

    Tjejer, föredrar ni att killen sprutar inuti eller utanpå?

    skulle gärna vilja veta vad framförallt ni tjejer föredrar, om att killen sprutar inuti er eller om ni gillar mer att få det på er..och i så fall var?? t ex bröst, mage, rygg?

    som kille kan jag erkänna att lägga satsen utanför är ganska upphetsande.

  • Svar på tråden Tjejer, föredrar ni att killen sprutar inuti eller utanpå?
  • Anonym (blä)
    Äldre 14 Jan 13:04
    #1

    jag skulle bli skitförbannad om sambon kom PÅ mig, skulle fråga vad fan han höll på med och sen be han torka upp.

    Nu vet min sambo att jag inte gillar att bli kommen på så han skulle inte gör så heller.

  • Poison
    Äldre 14 Jan 13:18
    #2

    Det har ingen större betydelse, han får göra som han vill och vi har gjort på båda sätt genom åren. Oftast sprutar han in i mig, det blir ju minst kladd på så sätt. Det var sjukt länge (flera år) sen han kom på mig, på magen - har föreslagit det igen ganska nyligen och han har inget emot det men Han tycker det är skönare att spruta in i mig.

    Vill däremot inte ha sattsen i ansiktet eller munnen. Kräks

  • Äldre 14 Jan 13:22
    #3

    I mig men helst i en handduk. Gillar inte kladdet.

  • Anonym
    Äldre 14 Jan 13:22
    #4

    Alltid innuti.  Oavsett vart man alltid innuti.
    Vet inte varför, om det är för att det är sà han vill ha det eller om han bra är för blyg för annat.
    Skall bannemig fràga han när han kommer hem :)

  • Anonym (Mia)
    Äldre 14 Jan 13:24
    #5

    I mig är sjukt upphettsande! Eller i munnen så klart!

  • Anonym (MiniM­e)
    Äldre 14 Jan 13:27
    #6

    I munnen så jag får svälja, muuuuums!
    Men han får göra precis vad han vill, allt är underbart, beror väl lite på hela situationen också..

  • Anonym
    Äldre 14 Jan 13:31
    #7

    Eftersom vi försöker få barn skulle jag bli sur om han kom på och inte i mig.

    I vanliga fall får han komma var han vill men om jag inte hinner duscha ser jag helst att han kommer i mig eller på magen/brösten för att minska kladdet

  • rednec­k girl
    Äldre 14 Jan 14:24
    #8

    att bli sprutad rakt upp i musen är helt klart bäst. hård pulserande kuk....och varmt rinnandes nedför insidan av låren...mums.
    men variation är ju bra så utanpå eller bakifrån mot rumphålet är också fint . och brösten går ju an,men ingen favorit precis .

  • Anonym
    Äldre 14 Jan 14:44
    #9

    I mig då vi vill ha barn.

    Annars vill jag gärna ha i mig så vi kommer samtidigt och slipper att han drar när jag är klar..Trodde killar gillade att komma i vår värme också. bakifrån kan ryggen eller rumpan fungera om det ska vara utanför e..er magen om det är någon framifrån ställning. Däremot inte bröst eller ansiktet, never.

    Ansiktet för mig skulle kännas fönedrande på något vis.

  • Äldre 14 Jan 15:37
    #10
    redneck girl skrev 2011-01-14 14:24:30 följande:
    att bli sprutad rakt upp i musen är helt klart bäst. hård pulserande kuk....och varmt rinnandes nedför insidan av låren...mums.
    men variation är ju bra så utanpå eller bakifrån mot rumphålet är också fint . och brösten går ju an,men ingen favorit precis .
    mmm din beskrivning får mig att bli riktigt sugen faktiskt....
Svar på tråden Tjejer, föredrar ni att killen sprutar inuti eller utanpå?