• Anonym (InMyA­ss)
    Äldre 31 Jan 12:53
    45863 visningar
    40 svar
    40
    45863

    Min kille sprutade mig i asset inatt, det va sjuuuukt skööööönt! Ngn som testat?!

     


    Hej där!

    Som sagt, min kille sprutade mig i asset inatt efter att vi haft skön sex, det va sjuuuukt skööööönt! Ngn som testat?! =))
    Känslan av något sprudlande i rumpan e så skönt å man kan inte göra annat än att ta emot ;)
    Dagen efter när man sitter på toaletten och ska skita e kanske inte e så trevlig känsla dock när det rinner ut massa sperma i en äcklig blandning...

    Men att bli sprutad i asset e j*vligt skönt! Den känslan går inte att sticka under stol me! ;)


     

  • Svar på tråden Min kille sprutade mig i asset inatt, det va sjuuuukt skööööönt! Ngn som testat?!
  • Anonym (me2)
    Äldre 31 Jan 13:45
    #11

    =) Är jag på bra humör och vill köra analt så tycker jag det är himla skönt med "slut-stötarna" när det går för honom.

  • Banane­rÄrBra­FörDom­ÄrDetS­kalPå
    Äldre 31 Jan 14:00
    #12

    MickeN: Lyxigt! Fast jag vet inte om andra tjejer känner av sprutet. Jag kanske är lam i röven eller nåt.

  • rednec­k girl
    Äldre 31 Jan 14:18
    #13

    sket man väl i . men du ts ..du fattar väl att många gör så? det är ju  vanligt att köra där bak , så det är lika vanligt att fyra av där .

  • Melis8­5
    Äldre 31 Jan 14:20
    #14

    Jaha va intressant ts! NOT

  • Anonym (InMyA­ss) Trådstartaren
    Äldre 31 Jan 14:23
    #15
    redneck girl skrev 2011-01-31 14:18:00 följande:
    sket man väl i . men du ts ..du fattar väl att många gör så? det är ju  vanligt att köra där bak , så det är lika vanligt att fyra av där .
    Vanligt kan det va me analsex ja, men inte lika vanligt att killen sprutar i asset.. Iallafall vad jag läst.. Därför jag starta denna tråden för å höra om det e fler!
  • rednec­k girl
    Äldre 31 Jan 14:25
    #16
    Anonym (InMyAss) skrev 2011-01-31 14:23:33 följande:
    Vanligt kan det va me analsex ja, men inte lika vanligt att killen sprutar i asset.. Iallafall vad jag läst.. Därför jag starta denna tråden för å höra om det e fler!
    sorry om det gjorde dig putt , men många andra fyrar av där .
  • Anonym (InMyA­ss) Trådstartaren
    Äldre 31 Jan 14:29
    #17
    redneck girl skrev 2011-01-31 14:25:26 följande:
    sorry om det gjorde dig putt , men många andra fyrar av där .
    Haha vadå putt ? =D bara informerar vad tjejer kan gå miste om ,att dom borde testa denna sköna känsla OM dom inte provat det ;D Så du älskar också att få sprut i asset eller? ;)
  • Anonym (poiso­n)
    Äldre 31 Jan 14:41
    #20
    Anonym (InMyAss) skrev 2011-01-31 14:37:33 följande:
    Men det e inte självklart för alla, likadant som att det vore en självklarhet att spruta i fittan om man kör vaginalt? Det e det ju inte :) Vissa kanske tar i halsen, får på magen, bröst, rygg osv
    Men du får det att låta så ovanligt ts. Det ÄR det inte .
  • Anonym (InMyA­ss) Trådstartaren
    Äldre 31 Jan 14:42
    #21
    Anonym (poison) skrev 2011-01-31 14:41:09 följande:
    Men du får det att låta så ovanligt ts. Det ÄR det inte .
    okey förlåt jag e en fjortis som inget vet!
  • Äldre 31 Jan 14:44
    #22

    Asset? Är det engelskans asset = tillgång vi pratar om här?

Svar på tråden Min kille sprutade mig i asset inatt, det va sjuuuukt skööööönt! Ngn som testat?!