• Anonym (InMyAss)

    Min kille sprutade mig i asset inatt, det va sjuuuukt skööööönt! Ngn som testat?!

     


    Hej där!

    Som sagt, min kille sprutade mig i asset inatt efter att vi haft skön sex, det va sjuuuukt skööööönt! Ngn som testat?! =))
    Känslan av något sprudlande i rumpan e så skönt å man kan inte göra annat än att ta emot ;)
    Dagen efter när man sitter på toaletten och ska skita e kanske inte e så trevlig känsla dock när det rinner ut massa sperma i en äcklig blandning...

    Men att bli sprutad i asset e j*vligt skönt! Den känslan går inte att sticka under stol me! ;)


     

  • Svar på tråden Min kille sprutade mig i asset inatt, det va sjuuuukt skööööönt! Ngn som testat?!
  • Pyrro_b
    Anonym (poison) skrev 2011-01-31 14:41:09 följande:
    Men du får det att låta så ovanligt ts. Det ÄR det inte .
    Precis vad jag menar också...trodde snarare att det var vanligare att man gjorde det än inte.....om man nu är intresserad av det:)
  • redneck girl
    Anonym (InMyAss) skrev 2011-01-31 14:29:58 följande:
    Haha vadå putt ? =D bara informerar vad tjejer kan gå miste om ,att dom borde testa denna sköna känsla OM dom inte provat det ;D Så du älskar också att få sprut i asset eller? ;)
    jag gillar mycket .
  • Anonym
    Sven Justus skrev 2011-01-31 14:44:39 följande:
    Asset? Är det engelskans asset = tillgång vi pratar om här?
    Tänkte också på det Skrattande
  • Anonym (Kom igen!)

    Kanske inte ovanligt...men definitivt inte vanligt att killen knullar en i röven och sprutar där.

    Gissar på....2-3%.
    Resten sprutan i fittan.

  • Anonym
    Anonym (Kom igen!) skrev 2011-01-31 22:02:15 följande:
    Kanske inte ovanligt...men definitivt inte vanligt att killen knullar en i röven och sprutar där.

    Gissar på....2-3%.
    Resten sprutan i fittan.
    De vet jag inte.. Det brukar bli lite sura miner om man försöker trycka tillbaks den i fittan efter röven.
  • Anonym

    Jag tror inte att det är så vanligt att man kör analt utan kondom, dels för att det är bakterier och sen för att det glider bättre med kondompå.
    Detta är min åsikt.

  • KalleKn

    Glider klart bättre utan kådis än med kådis. Kissar man som kille efteråt så sköljs eventuella bakterier bort, vilket ju även gäller vid vaginalt så det är ju same same och inte drar man ut kuken när det är som bäst så är man i baken så sprutar man sin säd där oxå.

  • Anonym (Cogito)
    KalleKn skrev 2011-02-01 13:37:57 följande:
    Glider klart bättre utan kådis än med kådis. Kissar man som kille efteråt så sköljs eventuella bakterier bort, vilket ju även gäller vid vaginalt så det är ju same same och inte drar man ut kuken när det är som bäst så är man i baken så sprutar man sin säd där oxå.
    Erh... Kvinnor kissar inte från vaginan...
  • Anonym

    Varför skulle det vara vanligare att spruta i fitta än i analen? :S och man ska inte byta från analen till fittan om man inte har haft kondon och tar av den eftersom det kommer in bakterier och nej, man kissar inte ut dom för du kissar för fan inte från livmodern.

  • Anonym

    för övrigt, det känns väl inget speciellt att bli sprutad där bak? Hur kan man ens känna själva sprutet alls? tror TS snackar en massa skit för att få uppmärksamhet och jag är på asdåligt humör så tillåter mig att bli provocerad av en sån liten fjortis

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-02-01 16:28:12 följande:
    för övrigt, det känns väl inget speciellt att bli sprutad där bak? Hur kan man ens känna själva sprutet alls? tror TS snackar en massa skit för att få uppmärksamhet och jag är på asdåligt humör så tillåter mig att bli provocerad av en sån liten fjortis
    hahah härligt att höra att det finns fler! När jag r på dåligt humör brukar jag också sitta på FL och bli förbannad, rätt skönt faktiskt Jag tycker dte är så dumt att ha analsex så jag blir ganska ofta provocerad
  • Tidsadverbial
    Anonym skrev 2011-02-01 16:28:12 följande:
    för övrigt, det känns väl inget speciellt att bli sprutad där bak? Hur kan man ens känna själva sprutet alls? tror TS snackar en massa skit för att få uppmärksamhet och jag är på asdåligt humör så tillåter mig att bli provocerad av en sån liten fjortis
    Jag känner inte heller sprutet, varken i fittan eller i röven. Däremot känner man när det pulserar i kuken.
  • Anonym (f)

    exet ville alltid jag skulle fylla upp hemme i rumpa  när hon var full hon brukade komma när hon red utan att ens röra fittan fittsaft på hela mej

  • Anonym (Svårläst)

    Här finns det möjlighet till förbättring! Finns flera alternativ men jag ger tips om petnoga.se

  • Anonym (Any)

    Lovar att det är en kille som har skrivit det här i hopp om att få höra historier och få runk material 🤣🤣🤣

  • Anonym (G)

    Fake news :)

    Det finns inget som är skönt med den laxerande effekten där man behöver springa på toa hela nästa dag. TS, borde testa själv innan han yttrar sig.

  • Anonym (Supersex)
    Anonym (G) skrev 2023-11-20 16:58:02 följande:

    Fake news :)

    Det finns inget som är skönt med den laxerande effekten där man behöver springa på toa hela nästa dag. TS, borde testa själv innan han yttrar sig.


    Hur är du då skapt undrar jag?

    Har inte märkt av något som helst "laxerande" med att mannen kommer i tvåan.
  • Anonym (Sprutitvåan)

    Precis, har sprutat min sambo måånga gånger i tvåan o har aldrig hört att de ska vara laxerande. 

  • OlleSQ
    Anonym (Cogito) skrev 2011-02-01 14:09:32 följande:
    Erh... Kvinnor kissar inte från vaginan...

    Som kille spelar det ingen roll om man är i baken eller i snippan, man bör kissa som man efteråt för att få ut eventuella bakterier.


    Det är även rekomenderat att kvinnor gör det efter sex oxå för den delen.

Svar på tråden Min kille sprutade mig i asset inatt, det va sjuuuukt skööööönt! Ngn som testat?!