• Anonym (Oroli­g)
    Äldre 5 Feb 15:07
    6696 visningar
    4 svar
    4
    6696

    Kan man se vilka som besöker min sida på Facebook?

    Som rubriken lyder helt enkelt. Kan man se vilka som besöker mina sidor på Facebook?


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-05 15:09
    Och isåfall, var kan man se det?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-05 15:22
    Det är nämligen en person som påstår sig VETA att jag besökt dennes sida för att snoka, trots att jag inte gjort det. H*n påstår att det finns loggat, och att mitt nekande inte är värt nånting alls.
  • Svar på tråden Kan man se vilka som besöker min sida på Facebook?
  • Äldre 5 Feb 15:09
    #1

    Nej det kan man inte.


    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Anonym
    Äldre 5 Feb 15:11
    #2

    Nej det kan man inte. Det finns skumma applikationer som påstår sånt, men det är bara lur

  • Lalalo­ng
    Äldre 5 Feb 15:14
    #3

    Nej det kan man inte. Det är väl lite det som är "grejen" med facebook. 
    Man får göra så att bara vänner kan se det man har på sin logg, och se till att man bara är vänner med sånna man är okej med att dom får se, om man känner att det finns folk som inte ska få läsa.  


    Klara 060504, Alva 100117
  • Anonym
    Äldre 5 Feb 17:08
    #4

    Man kan vdd jag vet inte se explicit vilka som besökt ens profil, men det måste vara något i facebook som påverkas av vilka profiler man besökt och vilka som besökt ens egen profil. I högerspalten kommer ju bl a upp förslag på nya vänner, och där har det dykt upp människor som jag inte har något alls gemensamt med men som ändå känner till mig. Jag antar att de tittat på min profil och facebooks kodning då antar att vi har nåt gemensamt och borde vilja vara vänner, även om jag inte kan se nånstans att personen ifråga faktiskt besökt mig.

    Facebook  vore korkat byggt om det inte utnyttjade sån information eftersom poängen med sajten är relationer.

Svar på tråden Kan man se vilka som besöker min sida på Facebook?