• Anonym (maria­)
    Äldre 10 Feb 09:57
    3380 visningar
    5 svar
    5
    3380

    Buspiron ?

    Någon som äter buspiron ?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-11 07:39
    hur är det med buspiron och sexlusten / förmåga att få orgasm ? hört man kan blanda antidepp med buspiron så man får ökad sexlust igen..... mitt sertralin har nämnligen förstört min orgasmförmåga.

  • Svar på tråden Buspiron ?
  • Äldre 10 Feb 10:31
    #1

    Jepp 4,5 tableter om dagen.

  • Anonym (Alici­a)
    Äldre 10 Feb 14:14
    #2

    Jag har gjort det, mig hjälpte de inte ett smack.

  • Anonym (maria­) Trådstartaren
    Äldre 10 Feb 15:28
    #3
    Trialanderror skrev 2011-02-10 10:31:13 följande:
    Jepp 4,5 tableter om dagen.
    vad äter du det för ? jag äter nämnligen sertralin och min sexlust har minskat nästan helt försvunnit.
    därför undrar jag om man kan blanda med buspiron, hört det och läst mycket om det, att buspiron ska öka sexlusten , tycker du det gör det ???
  • Äldre 10 Feb 16:13
    #4
    Anonym (maria) skrev 2011-02-10 15:28:08 följande:
    vad äter du det för ? jag äter nämnligen sertralin och min sexlust har minskat nästan helt försvunnit.
    därför undrar jag om man kan blanda med buspiron, hört det och läst mycket om det, att buspiron ska öka sexlusten , tycker du det gör det ???
    Äter det för ångest, tvångstankar. psykoser m.m. Tar även Paroxetin för depression och jag kan väl inte säga att sexlusten är nått speciellt påtaglig.

    Nu är jag visserligen kille så busbironen har inte lika mycket effekt på min sexlust som den ska ha på kvinnor.
    Men, tja... den är definitivt mindre än vad den varit tidigare...
    Det enda "bra" med medicinerna är att det fördröjder utlösning till min tjejs glädje. :)
  • Anonym (Hjälp­te inte..­..)
    Äldre 10 Feb 16:18
    #5

    Har tidigare ätit Buspiron.....hjälpte inte alls....

Svar på tråden Buspiron ?