• Anonym
    Äldre 10 Feb 11:31
    21770 visningar
    65 svar
    65
    21770

    Sexuell väckning - sitta på den sovandes ansikte

    Hej

    Jag undrar om det är någon som har erfarenheter av att väcka sin kille med att sitta på hans ansikte. Killar som blir utsatta för det får också svara (ur sitt perspektiv givetvis)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sexuell väckning - sitta på den sovandes ansikte
  • Äldre 29 Sep 01:21
    #51

    Fråga skadar inte. Kanske får det hennes tankar att öppnas på nytt/mer. Kanske mest var en obetydlig reaktion första gången! Lycka till!

  • sixten­blixte­n
    Äldre 29 Sep 01:24
    #52

    Lycka till du åxå, sätt dej på honnom imårgonFlört

  • Äldre 29 Sep 01:30
    #53

    Utan att fråga? Haha. Shit så spännande och se/känna reaktionen!

  • sixten­blixte­n
    Äldre 29 Sep 01:34
    #54

    Jag skulle vakna lycklig om jag vore han. Är det inte roligt när man planerar något nytt och spännande sex.

  • Äldre 29 Sep 01:35
    #55

    Fy fan. Jag skulle göra slut. Vilken jävla panik att vakna av att någon försöker kväva en.

  • Äldre 29 Sep 01:48
    #56

    Visst är det kul Sixtenblixten! Förstår att dragonball inte delar meningen om att väcka sin man på det sättet. Vilket som tänker jag ju iaf inte kväva honom... Haha

  • sixten­blixte­n
    Äldre 29 Sep 01:55
    #57

    Nej jag tror inte han fattar grejen. Jag köpte nyligen en massagestav som hon inte viste om och det var väldigt spännande när jag visade den första gången, jag var lite räd att hon skulle tycka att jag är pervers. Men hon uppskattade den och vi använder den flitigt

  • sixten­blixte­n
    Äldre 7 Oct 23:16
    #58

    Hur gick det? Vågade du sätta dej på honom?

  • Äldre 7 Oct 23:26
    #59

    Det är alltid trevligt att vakna med en fuktig fitta i ansiktet


    Is sex dirty? Only if it's done right
  • sixten­blixte­n
    Äldre 22 Oct 23:17
    #60
    sixtenblixten skrev 2012-10-07 23:16:28 följande:
    Hur gick det? Vågade du sätta dej på honom?
  • Anonym
    Äldre 3 Nov 23:59
    #61
    PrimitivMan skrev 2012-10-07 23:26:10 följande:
    Det är alltid trevligt att vakna med en fuktig fitta i ansiktet
    Is sex dirty? Only if it's done right

  • Äldre 4 Nov 10:17
    #62

    Det har hänt en gång att min dåvarande flickvän väckte mig på så sätt och man va lite yrvaken men sen blev det åka av!

  • Anonym (Betsy­)
    Äldre 17 Nov 18:11
    #63

    Har aldrig testat men däremot har jag sugit av killar jag varit med när de sovit.. Den uppväckningen är nog den bästa att få vara med om... -"vafaaaan!?" och i nästa sekund "MMmmmmmm fortsätt så".... He he.. Min nuvarande är inte den som vill ge oralsex tyvärr. (Det bästa jag vet!!!) skulle jag sitta på hans ansikte hade han nog velat skiljas.. He he..

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 17 Nov 18:21
    #64
    Anonym (Betsy) skrev 2012-11-17 18:11:18 följande:
    Har aldrig testat men däremot har jag sugit av killar jag varit med när de sovit.. Den uppväckningen är nog den bästa att få vara med om... -"vafaaaan!?" och i nästa sekund "MMmmmmmm fortsätt så".... He he.. Min nuvarande är inte den som vill ge oralsex tyvärr. (Det bästa jag vet!!!) skulle jag sitta på hans ansikte hade han nog velat skiljas.. He he..
    Du skulle alltså vilja vakna av att bli slickad?
  • Anonym (Betsy­)
    Äldre 17 Nov 18:36
    #65

    Det hade jag gärna blivit... Blivit väckt så i några andra förhållanden... Väldigt väldigt trevligt :)
     

Svar på tråden Sexuell väckning - sitta på den sovandes ansikte