• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Ann Onyme

    Var det bara jag som reagerade på att de filmade inne i duschen? Hon kristna var ju verkligen mån om att dölja sig och sen får man ett par pattar upptryckta i fejset... :P

  • Superbia
    Ann Onyme skrev 2011-02-23 08:59:48 följande:
    Var det bara jag som reagerade på att de filmade inne i duschen? Hon kristna var ju verkligen mån om att dölja sig och sen får man ett par pattar upptryckta i fejset... :P
    Ja, BB ville väl bara visa på att det inte går att gömma sig, hur gärna man än vill. Det var nog inte de sista tuttar vi har fått se i årets BB Flört
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Lillskrutt BF 110609 ♥
  • Mamma till Fem döttrar

    Jag fattade det som att hon ville förföra norrlänningen när hon tog av sig trosorna när dom skulle sova...Tror hon njöt varenda sekund hon var fastkedjad med honom

  • WhiteAngels
    Hoppas Rodney är en av de som åker först...han är så svinig...retar mig på han så att det kryper längs ryggraden....bläääää
  • mamion
    Jennifer 060828 skrev 2011-02-23 08:57:00 följande:
    Låg dem med varandra, Simon och Sanna? :-O

    Berätta mer smaskiga detaljer för mig!
    Nej, inte ännu =)
  • lycklig90

    Jag undrar vad alla elever, lärare och föräldrar tänker när Katerina är med, hon är ju trots allt lärare till barn och så visar  hon sig naken i tv :p

  • Superbia
    lycklig90 skrev 2011-02-23 11:09:37 följande:
    Jag undrar vad alla elever, lärare och föräldrar tänker när Katerina är med, hon är ju trots allt lärare till barn och så visar  hon sig naken i tv :p
    Hon försökte ju i alla fall att skyla sig Flört
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Lillskrutt BF 110609 ♥
  • Ponderosa

    Såg live under natten när Sanna försökte få Simon att lägga in en stöt. Haha rätt roligt faktiskt.
    "Åh jag är så varm, jag kan inte sova" Så hade hon täcket uppdraget ända till öronen...
    Tyckte han va ascool. Vände sig om, tittade på henne och sa du måste försöka sova nu.
    Hihihi

  • Lizard19
    Superbia skrev 2011-02-23 11:15:50 följande:
    Hon försökte ju i alla fall att skyla sig Flört
    Ja jag tyckte också hon försökte liksom.. Fatta egentligen inte att de i alla fall kan få ett litet hörn där de kan få duscha..
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden