• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Priceless Perfection

    Angående glashuset - vad är det för profiler? Jag gillar ingen av dem. Killen med keps får mig att vilja spy. Jag undrar om han verkligen ÄR på riktig, om han kör med ett spel för att ha en chans. 

    Mitt favorit just nu är Rickard.



    Du är den enda som begränsar dig
  • mamion

    min favvo just nu är Simon, tror han kommer vinna allt faktiskt =) Så, nu vet ni var ni läste det först! haha

  • Superbia
    Priceless Perfection skrev 2011-02-23 13:52:27 följande:
    Angående glashuset - vad är det för profiler? Jag gillar ingen av dem. Killen med keps får mig att vilja spy. Jag undrar om han verkligen ÄR på riktig, om han kör med ett spel för att ha en chans.  
    Jag har också undrat över den där konstiga typen i keps. Hoppas inte att han blir inröstad, man hör inte vad han säger och han verkar inte fatta något. Bara jobbig. Gurkan lär väl bli inröstad eftersom folk känner till honom sen innan.
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Lillskrutt BF 110609 ♥
  • Priceless Perfection
    mamion skrev 2011-02-23 14:18:59 följande:
    min favvo just nu är Simon, tror han kommer vinna allt faktiskt =) Så, nu vet ni var ni läste det först! haha
    Jag tror Rickard kommer att vara med i finalen.
    Du är den enda som begränsar dig
  • Priceless Perfection
    Superbia skrev 2011-02-23 14:19:06 följande:
    Jag har också undrat över den där konstiga typen i keps. Hoppas inte att han blir inröstad, man hör inte vad han säger och han verkar inte fatta något. Bara jobbig. Gurkan lär väl bli inröstad eftersom folk känner till honom sen innan.
    Men hur tänkte de när de valde HONOM?
    Du är den enda som begränsar dig
  • Superbia
    Priceless Perfection skrev 2011-02-23 14:26:23 följande:
    Men hur tänkte de när de valde HONOM?
    Gurkan? Ja det kan man ju fråga sig
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Lillskrutt BF 110609 ♥
  • Priceless Perfection
    Superbia skrev 2011-02-23 14:32:55 följande:
    Gurkan? Ja det kan man ju fråga sig
    Nej, jag syftade på den andre. Gurkan har jag aldrig hört talas om.
    Du är den enda som begränsar dig
  • Priceless Perfection

    Men Gurkan verkar vara en rolig typ. Han är väl en sådan man skrattar ÅT, inte med.


    Du är den enda som begränsar dig
  • Superbia
    Priceless Perfection skrev 2011-02-23 14:35:49 följande:
    Nej, jag syftade på den andre. Gurkan har jag aldrig hört talas om.
    Jaha, ja det är ännu mer obegripligt!
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Lillskrutt BF 110609 ♥
  • lycklig90
    Superbia skrev 2011-02-23 14:32:55 följande:
    Gurkan? Ja det kan man ju fråga sig
    Gurkan är verkligen den roligaste i Glashuset! Killen med keps verkar läskig och som någon tidigare nämnt så hör man absolut inte vad han säger, de borde texta! Tjejerna har jag som inte fått någon uppfattning om än.. men det kommer väl Flört
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden