• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Agdaa
    Ponja skrev 2011-02-24 22:37:43 följande:
    Inte för att jag vill kritisera, men jag tycker att människorna i denna tråden svara dåligt på frågorna folk ställer :/
    De har väl inte tid för de sitter å kollar på Big Brother dygnet runt Skrattande
  • Superbia

    Alltså, är det någon som hör vad Jimmy i glashuset säger?


    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Lillskrutt BF 110609 ♥
  • Tinko
    AMC80 skrev 2011-02-24 22:21:23 följande:
    Var ligger glashuset?
    Skärholmens centrum har jag för mig.
  • Koppkaka
    Ponja skrev 2011-02-24 22:37:43 följande:
    Inte för att jag vill kritisera, men jag tycker att människorna i denna tråden svara dåligt på frågorna folk ställer :/
    Det kanske är för att folk diskuterar mer än svarar på frågor här.
    Under mitt hjärta nu, finns en liten liten du <3
  • Medusan
    Superbia skrev 2011-02-24 23:14:42 följande:
    Alltså, är det någon som hör vad Jimmy i glashuset säger?
    Jag har inte kunnat se varken bb-huset eller glashuset på typ 2 timmar. De har stora tekniska problem. Funkar det för dig?
  • Medusan
    Ponja skrev 2011-02-24 22:37:43 följande:
    Inte för att jag vill kritisera, men jag tycker att människorna i denna tråden svara dåligt på frågorna folk ställer :/
    Plus att man ibland kan känna att folk kan googla lite själva, jag vet inte vart glashuset ligger och någon ställer frågan, då tycker jag att personen ifråga bör googla själv snarare än att jag ska göra det åt den
  • Agdaa
    Medusan skrev 2011-02-24 23:23:20 följande:
    Plus att man ibland kan känna att folk kan googla lite själva, jag vet inte vart glashuset ligger och någon ställer frågan, då tycker jag att personen ifråga bör googla själv snarare än att jag ska göra det åt den
    Tror att det är handlingen som efterfrågas.
    Vi som bara har en timme per dygn undrar ju lite vad som händer Oskyldig
  • Medusan
    Agdaa skrev 2011-02-24 23:26:05 följande:
    Tror att det är handlingen som efterfrågas.
    Vi som bara har en timme per dygn undrar ju lite vad som händer Oskyldig
    Ok, jag har inte sett sådana frågor utan har mest sett frågor av den typ jag tog upp i exemplet. Denna tråd är ju inte så aktiv heller vilket jag hoppas att den kan bli. Jag följer tråden på flashback för där får man hela tiden ingående beskrivningar av allt som är intressant att veta *tipsar*...
  • Agdaa
    Superbia skrev 2011-02-24 23:14:42 följande:
    Alltså, är det någon som hör vad Jimmy i glashuset säger?
    Näe!

    Glashuset är ju skittråkigt!
  • Medusan

    Utifrån att ha läst lite på flashback så kan jag sammanfatta kvällens fest så här (för er som inte vet så är det fest och e har fått in rejält med alkohol):

    Nicklas berättar hela tiden helt otroliga saker, många tror att han är "mytoman". Sanna har sagt att hon vill ha sex med Nicklas. Sanna har hånglat lite med Simon (norrlänningen). Kocken Peter är fullast av alla har gjort bort sig rejält och tjafsat med många i huset (med med Sonia och Cilla). Han har tydligen kysst Martin med och pussats med flera av tjejerna

Svar på tråden Big Brother 2011-tråden