• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • 2Fina

    Ingen som reagerade på att dom inte visade Sonia för "hunkarna" utan bara blondinerna och sanna? Väldigt objektiv bild...


    »-(¯`v´¯)-> Leya -07 & Billy -10 »-(¯`v´¯)->
  • EnFisPåTvären

    Hej!
    Jag har följt er och tackar för alla information! Glad

    Måste fråga - inte har så här många lämnat i tidigare säsonger? Känner att det går ju inte ett avsnitt utan att nån ska lämna, hotar om att lämna eller att nån i alla fall nämner det. Nu kan ju inte de som blir sjuka ro för det men jag börjar lessna lite känner jag när det bara är lämna-pladder hela tiden.

  • Rosa socka

    Jag undrar vad Nickys "tal" handlade om egentligen, jag fattade inte ett dugg iaf för det kom inget vettigt ur käften på honom. Som vanligt.

    Nej om jag skulle pallra mig upp ur sängen och dra igång liven nu :)

  • Muneca

    Jo, Tobbe har lämnat.

    Dom blev väckta vid niotiden med hög musik. Vid halv tio gick Tobbe.
    Sedan blev dom instängda i sovrummet fram tills nyss.

  • MissMurrig
    denise1990 skrev 2011-03-07 10:46:33 följande:
    Har Tobias lämnat nu?
    Ja jag tror det, de andra är instända i sovrummet. De håller på att förbereda gården och så till nästa veckas uppdrag, han gick in i bikten för ett tag sen.

    Ok nu har de släppt ut dem... men Tobbe är borta.
    jag tror VAnessa berättade precis innan Tobbe gick ut, för hon förljde medi n i bikten.. 
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden