• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • hallonsweet
    Robocopa skrev 2011-03-11 13:43:49 följande:
    Självklart ha de tillgång till saker, annars vill väl ingen jävel vara kvar där och det blir inget att titta på.
    Varöfr går du inte in själv om det är sååå underart?
    Hon har väl ett liv...?
  • Robocopa
    hallonsweet skrev 2011-03-11 13:45:43 följande:
    Hon har väl ett liv...?
    verkar inte så om hon tycker att 2200 i veckan är mycket pengar :)
  • Victoris
    Ferrari72 skrev 2011-03-11 13:36:27 följande:
    Då provar jag igen. Missade gårdagens avsnitt, nån som kan berätta vad som hände lite kort kanske??
    Kolla på det på big brothers hemsida
    Oscar 080709 och Matilda 091014
  • Robocopa
    hallonsweet skrev 2011-03-11 13:44:38 följande:
    men vad är ditt problem. dessa människor har inte sökt ett jobb!! såg att annonsen legat ute på ams, men jag tycker fan inte att vara med i BB är något himla jobb. jag tycker det är en sak man unnar sig, precis som en semester. så jag tycker dem fan får ansvaar själva för att dem har råd att gå in i huset.

    Produktionen som jobbar med dessa deltagare har däremot ett jobb och förtjänar lön. Deltagarna förtjänar ingenting i min mening. Dem har ju en chans att vinna 500 000:-, vem har den chansen på sitt jobb?
    Men jag tycker att de förtjänar en rejäl kaka av vad TV4 tjänar på dem!
  • Emmelie84
    Robocopa skrev 2011-03-11 13:42:56 följande:
    Nejdu, en lägenhet här (studentstad) kostar (dock inte 9000). + att det finns massvis med korridorer.

    Jag är själv student och jag måste jobba extra för att få det att gå ihop vid månadens slut.

    Men jag räknar med att BB deltagarna har "riktiga" lägenheter, internet, bil, parkeringsplats, djur osv. Det tillkommer mer fasta utgifter utöver en hyra vettu!
    Inte säkert det har. Klart en studentlägenhet kostar. Men studenter kan klara sig på de 8000kr de får varje månad utan att ha extrajobb.
  • hallonsweet
    Robocopa skrev 2011-03-11 13:46:58 följande:
    verkar inte så om hon tycker att 2200 i veckan är mycket pengar :)
    Men du kan ju inte vara seriös med att du anser att kliva in i BB klassas som ett jobb?!?!
  • Emmelie84
    Robocopa skrev 2011-03-11 13:43:49 följande:
    Självklart ha de tillgång till saker, annars vill väl ingen jävel vara kvar där och det blir inget att titta på.
    Varöfr går du inte in själv om det är sååå underart?
    För att jag tacka nej pga att jag har bättre saker för mig än att fjanta omkring i tv.
  • Lizard19
    Ferrari72 skrev 2011-03-11 13:36:27 följande:
    Då provar jag igen. Missade gårdagens avsnitt, nån som kan berätta vad som hände lite kort kanske??
    Vad hände.. Hm..

    Katta gick runt och skrek att hon var kåt och saknade Tomas
    Utelaget mötte innelaget för snöbollsduell och utelaget vann och de fick kebab som pris
    Utelaget fick även komma in igen i huset
    Vanessa vart irriterad på Nicky och fräste till han att vara tyst när de duschade och Nicky satt i badrummet och började prata
    De andra har tröttna lite på Nickys lögner
    Nicky sov ute själv och rappade lite dåligt igen
    Sanna fick psykbryt på sitt hår och ville gå ut för det såg ut som ett råttbo, Rodney kolla bara på henne.. Men hon stannade kvar.

    Fan har jag glömt nått så kan andra slänga in mer men repris går väl ikväll kl 18 el nått =)
  • Emmelie84
    Robocopa skrev 2011-03-11 13:46:58 följande:
    verkar inte så om hon tycker att 2200 i veckan är mycket pengar :)
    För att fjanta omkring i tv ja då är det mycket pengar. För ett jobb, nej.
  • Robocopa
    Emmelie84 skrev 2011-03-11 13:47:46 följande:
    Inte säkert det har. Klart en studentlägenhet kostar. Men studenter kan klara sig på de 8000kr de får varje månad utan att ha extrajobb.
    Och vad har de för livsstandard? 
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden