• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Emmelie84
    Robocopa skrev 2011-03-11 13:47:32 följande:
    Men jag tycker att de förtjänar en rejäl kaka av vad TV4 tjänar på dem!
    Varför? De har frivilligt gått med på att ställa upp. Ingen har tvingat dem.
  • hallonsweet
    Robocopa skrev 2011-03-11 13:47:32 följande:
    Men jag tycker att de förtjänar en rejäl kaka av vad TV4 tjänar på dem!
    vad är 500 000:- då enligt dig? En smula?....hahah dem tävlar ju om den summan, alla som är där inne har samma chans att vinna (dom med immunitet när den försvinner). Tycker du att robinsondeltagarna ska få lön oxå kanske? Det är liksom en tävling som dem frivilligt sökt till. Inget jobb.
  • Emmelie84
    Robocopa skrev 2011-03-11 13:50:17 följande:
    Och vad har de för livsstandard? 
    God livstandard.
  • Lizard19

    Asså egentligen är de ju som ett jobb, de får betalt för att ge tittarna nått att titta på. Jäkligt dåligt betalt men de få betalt. Samtidigt så får de en bonus om de sköter jobbet väl och stanna till slutet. Deras jobb ?? Att vara social och omtyckt av svenska folket.. Inget lätt jobb som jag skulle vilja ge mig in på...

    Och de flesta vet ju vad jobbet innebär med BB. Bara att acceptera om man fixa det el inte... Och gör man inte det får man säga upp sig och gå ut genom dörren och sluta få betalt..


  • Robocopa
    hallonsweet skrev 2011-03-11 13:50:55 följande:
    vad är 500 000:- då enligt dig? En smula?....hahah dem tävlar ju om den summan, alla som är där inne har samma chans att vinna (dom med immunitet när den försvinner). Tycker du att robinsondeltagarna ska få lön oxå kanske? Det är liksom en tävling som dem frivilligt sökt till. Inget jobb.
    Nä det är bra, men det är bara en av dem som får 500 000, oh tv4 har garanterat råd att ge dem mer pengar än 2200, jag tycker att summan ska öka för varje vecka de är där. Deras medverkan är ju trots allt något som kommer att påverka dem för resten av livet..
  • hallonsweet
    Robocopa skrev 2011-03-11 13:54:32 följande:
    Nä det är bra, men det är bara en av dem som får 500 000, oh tv4 har garanterat råd att ge dem mer pengar än 2200, jag tycker att summan ska öka för varje vecka de är där. Deras medverkan är ju trots allt något som kommer att påverka dem för resten av livet..
    men de är ju inte tv4 som tvingat in dem, återigen har dem gått in frivilligt. Det är absolut inte ett jobb i mina ögon.
  • hallonsweet
    Lizard19 skrev 2011-03-11 13:53:53 följande:
    Asså egentligen är de ju som ett jobb, de får betalt för att ge tittarna nått att titta på. Jäkligt dåligt betalt men de få betalt. Samtidigt så får de en bonus om de sköter jobbet väl och stanna till slutet. Deras jobb ?? Att vara social och omtyckt av svenska folket.. Inget lätt jobb som jag skulle vilja ge mig in på...

    Och de flesta vet ju vad jobbet innebär med BB. Bara att acceptera om man fixa det el inte... Och gör man inte det får man säga upp sig och gå ut genom dörren och sluta få betalt..
    Fast det är ju en tävling...
  • Robocopa

    Svenska Avundsjukan, ingen får tjäna pengar "lätt"!


    jag förstår inte varför ni avundas dem bra betalt, är det bättre att porseryd får en fet bonus till jul än att de här svenssons ska få lite mer i plånboken?

  • Lizard19
    Robocopa skrev 2011-03-11 13:54:32 följande:
    Nä det är bra, men det är bara en av dem som får 500 000, oh tv4 har garanterat råd att ge dem mer pengar än 2200, jag tycker att summan ska öka för varje vecka de är där. Deras medverkan är ju trots allt något som kommer att påverka dem för resten av livet..
    Fast samtidigt lär de ju få reda på innan vad de får betalt, och som sagt de kanske är bra för vissa och sämre för andra. Men för dem är de väl lite bonus att synas i tv, i alla fall för dom som vill fortsätta sen.. T.ex Gurkan ;)
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden