• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Mandarina
    Denebola skrev 2011-03-11 19:58:01 följande:
    Jag funderar lite över Big Brother-rösten. Har personen ständig jour för att kunna säga till när det behövs?
    Fast det är ju olika röster ....kollar man på liven så hör man skillnaderna mellan gångerna.
  • Priceless Perfection
    Denebola skrev 2011-03-11 19:58:01 följande:
    Jag funderar lite över Big Brother-rösten. Har personen ständig jour för att kunna säga till när det behövs?
    Du, där sade du något minsann!

    De kanske har spelat in vissa typiska fraser såsom t.ex.

    -Rodney gå in i bikten (eller Sanna, Roza osv)
    osv.
    Du är den enda som begränsar dig
  • Mandarina
    Priceless Perfection skrev 2011-03-11 19:46:07 följande:
    Fördomar kommer aldrig att kunna suddas ut tyvärr, men jag håller med, så länge alla får samma förutsättningar så borde det ju inte vara ett problem.
    Hur menar du med att fördomar inte kan suddas ur? Lite nyfiken hur du tänker då..
  • Denebola
    nickefiki skrev 2011-03-11 20:03:54 följande:
    De har väl nån gång pratat om att "nu tryckte de på fel knapp" när rösten sa något, så det är väl inspelade grejer.
    Gulletroll skrev 2011-03-11 20:04:57 följande:
    Fast det är ju olika röster ....kollar man på liven så hör man skillnaderna mellan gångerna.
    Okej. Jag har tänkt på inspelningsalternativet, men ibland så behöver de ju säga till om spontana saker också. När jag har hört har det bara varit samma röst, men det verkar ju logiskt att de har flera storebröder.
  • Lizard19

    Herre gud man lämnar denna tråd bara över dagen och måste nu läsa ikapp typ 100 sidor :P Haha..

    Min åsikt om Sanna: Sjukt lågt IQ och plastdocka men dock vackra ögon, som jag lagt märke till...
    Brösten, ja visst nice att se 2-3 ggr men sen har man liksom tröttnat... Gillar tjejer som är litr mystiska och dra ut på saker och inte slänger upp brösten de första d gör..

    Annie e ju sjukt sugen på Vanessa... Varför inte men tror Vanessa är mer för män =))

    Missa BB ikväll för jag jobbar natt men komme rin och läser vad som hänt under natten =))


  • Priceless Perfection
    Gulletroll skrev 2011-03-11 20:06:36 följande:
    Hur menar du med att fördomar inte kan suddas ur? Lite nyfiken hur du tänker då..
    Ja, jag ser nu att det går att misstolkas. Det jag menar är att fördomar alltid kommer att finnas.
    Du är den enda som begränsar dig
  • Priceless Perfection

    Nu har mitt 24/7 fuckat upp sig rejält. Damn it.


    Du är den enda som begränsar dig
  • Mandarina

    Tänker på allt som ni skriver om Sanna, om hennes utseende, hennes operationer osv....nu menar jag inget illa, att det ni skriver är fel, att ni dömer hennes osv....utan min uppfattning om den tjejen är att hon har extremt dålig självkänsla och då har istället hennes utseende/kropp fått vara det som ska ge henne en känsla av att hon är värd någonting. Känns inte som att hon har den känslan i sitt inre annars - utan att det är helt kopplat till hennes utseende å då blir det oxå lättare att förstå varför hennes utseende är så viktigt för henne. Tror inte hon har haft en lätt uppväxt den tjejen....å har man inte fått det man behöver som barn, ja då e det inte alls konstigt att hon är som hon är idag...


    Hon gör iallafall bra tv och som andra skrivit här inne så väntar jag oxå på hennes utbrott big time....hade vart kul om de slängt in en blond version av henne så hon kan känna av konkurrans. Eller en annan idé jag fick: kan dom inte ha en "playboy-fest" en kväll....å som en överraskning så skickar dom in 5-6 tjejer som e typiska playboy-brudar utklädda till bunnies å som kommer in under festens gång o som får stanna till morgonden därpå....för att sedan lämna huset.

  • hallonsweet
    Gulletroll skrev 2011-03-11 20:21:46 följande:

    Tänker på allt som ni skriver om Sanna, om hennes utseende, hennes operationer osv....nu menar jag inget illa, att det ni skriver är fel, att ni dömer hennes osv....utan min uppfattning om den tjejen är att hon har extremt dålig självkänsla och då har istället hennes utseende/kropp fått vara det som ska ge henne en känsla av att hon är värd någonting. Känns inte som att hon har den känslan i sitt inre annars - utan att det är helt kopplat till hennes utseende å då blir det oxå lättare att förstå varför hennes utseende är så viktigt för henne. Tror inte hon har haft en lätt uppväxt den tjejen....å har man inte fått det man behöver som barn, ja då e det inte alls konstigt att hon är som hon är idag...


    Hon gör iallafall bra tv och som andra skrivit här inne så väntar jag oxå på hennes utbrott big time....hade vart kul om de slängt in en blond version av henne så hon kan känna av konkurrans. Eller en annan idé jag fick: kan dom inte ha en "playboy-fest" en kväll....å som en överraskning så skickar dom in 5-6 tjejer som e typiska playboy-brudar utklädda till bunnies å som kommer in under festens gång o som får stanna till morgonden därpå....för att sedan lämna huset.


    fyfan va rolig ide det där med playboybrudarna. hahaha

    en annan idé är att spreja typ bajs-sprej i ventilationen bara för att se hur tokiga dem skulle bli. hahah
  • Superbia

    Ni kanske redan har skrivit om det här, men jag orkar inte läsa igenom alla sidor jag har missat av att inte vara inne på en dag(!). Vilka är nominerade den här gången?


    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Lillskrutt BF 110609 ♥
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden