• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • hallonsweet

    jag tycker sanna ska åka eftersom hon beteer sig så bortskämt. det sa ju till och med peter och han lär ju känna henne bättre än oss just nu. och in med lite drama-folk...

  • Lizard19
    hallonsweet skrev 2011-03-11 22:50:09 följande:
    jag tycker sanna ska åka eftersom hon beteer sig så bortskämt. det sa ju till och med peter och han lär ju känna henne bättre än oss just nu. och in med lite drama-folk...
    Ja fasiken.. Vart e alla hysteriska människor ?? ;) De är ju bara bortskämda...
  • Lady Tig

    Usch, han ser ju ut som en barnunge. Fast det kanske du också är, vad vet jag?

  • Lizard19
    Lady Tig skrev 2011-03-11 22:53:03 följande:
    Usch, han ser ju ut som en barnunge. Fast det kanske du också är, vad vet jag?
    Haha tack för den ;)
    Men nej inte barn men lite "tant" varning att jag tycker han e fin ;) Men han påminner mig om en ung Nick Carter från BSB ;) *mums*
  • hallonsweet

    alltsdå jag gillar hunken. jag tycker han ser bra ut men det som är mest attraktivt hos honom är att han verkar jordnära. Men han måste göra lite roliga grejer annars åker han ju ut...

  • hallonsweet

    christian och gurkan pratade ju nomineringar ute...borde inte gurkan bli tvångsnominerad även om han är immun? alltså eftersom dem bröt mot reglerna....

    och christian borde ju bli nominerad ändå tycker jag....

  • Koppkaka

    Nu tycker jag att Sanna ska få lämna, och jag hoppas på det! Jag är trött på hennes utbrott om hennes hår och "feta" kropp. Usch!


    Under mitt hjärta nu, finns en liten liten du <3
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden