• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • adipose
    Blossi skrev 2011-03-31 23:53:56 följande:
    De som inte har 24/7 ser bara det som visas på tv. 
    Åh just det!
  • Blossi
    Snoppan skrev 2011-03-31 23:41:55 följande:
    Patrik ger mig rysningar.. Att han ens kom in och kallades för HUNK är för mig helt ofattbart. Vart någonstans ser den människan bra ut? *brrr*
    Vem vare som rösta?
  • Snoppan

    Jag vill veta vad det va Annie bara hade sagt till Patrik på fyllan. Det som hon och Katerina pratade om här om dagen.. Fast som Annie aldrig kläckte ur sig till Katerina..

  • Santon
    adipose skrev 2011-03-31 23:38:06 följande:
    Kan tillägga att jag inte heller tycker att Annie är superrolig och att jag tycker hon är lite för pretto och quirky ibland, men det hindrar inte att jag tycker att Patrik har handlat fel mot henne.
    Men jag håller ju med alla som tycker att Patrik har handlat lite väl fegt och det är ingen attraktiv sida enlig mig (fegfet) men det jag ifrågarsätter är varför det gör just Anni till en "bättre" människa för att hon råkar ut för Patriks fegeht?
     Och så har vi det här med Patriks feghet...han är ju inte per automatik dum eller elak för att han kanske är konflikträdd och feg.
    Alla har sina svag sidor och det gör väl inte människan sämre för det, eller?
    Jag har mina favoriter baserat på mina värdiringar, min personlighet, erfarenheter osv... det speglar ju alla mäniskor och påverkar vem man gillar, eller inte gillar.
    Men för det så är ju inte de övriga deltagarna mindre värda för det, inte heller är falska, idioter osv för det.
    Om ngn däremot tydligt gör eller säger ngt för att provocera eller skada en annan person? Ja då är det en handling som bidrar till ogillande osv..
    Men återigen, tcyker det är konstigt att man tycker illa om ngn på grund av deras "svagheter"
  • Denebola

    Nä, vet ni mina hjarrtan, nu ska jag gå och sova. Man blir så trött i morgon annars, förstår ni vad jag menar?

    Sitt inte uppe för länge och kolla på den vilda festen nu!

  • Santon
    Koppkaka skrev 2011-03-31 23:36:10 följande:
    Jag tycker Annie är skitdryg, ut med na!
    På vilket sätt är hon dryg?
  • mamion
    Oo v oO skrev 2011-03-31 23:52:57 följande:
    nja, tvärtom, hon pratade om en hemlighet hon och hennes mamma visste som inte huset visste och som hon funderade på att avslöja.  Verkar som att hon ville ha ett medgivande från sin mor, men så långt gick aldrig samtalet
    Oj, jaha, då fattade jag fel...
  • adipose
    Santon skrev 2011-03-31 23:57:35 följande:
    Men jag håller ju med alla som tycker att Patrik har handlat lite väl fegt och det är ingen attraktiv sida enlig mig (fegfet) men det jag ifrågarsätter är varför det gör just Anni till en "bättre" människa för att hon råkar ut för Patriks fegeht?
     Och så har vi det här med Patriks feghet...han är ju inte per automatik dum eller elak för att han kanske är konflikträdd och feg.
    Alla har sina svag sidor och det gör väl inte människan sämre för det, eller?
    Jag har mina favoriter baserat på mina värdiringar, min personlighet, erfarenheter osv... det speglar ju alla mäniskor och påverkar vem man gillar, eller inte gillar.
    Men för det så är ju inte de övriga deltagarna mindre värda för det, inte heller är falska, idioter osv för det.
    Om ngn däremot tydligt gör eller säger ngt för att provocera eller skada en annan person? Ja då är det en handling som bidrar till ogillande osv..
    Men återigen, tcyker det är konstigt att man tycker illa om ngn på grund av deras "svagheter"
    Jag tycker hon har skött det hela förvänasvärt bra och hon har varit rak och ärlig hela vägen. Jag hade blivit tokig och punkterat Maddes bröst och rakat av Patte hans Edward Cullen-frissa.
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden