• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Blossi
    Oo v oO skrev 2011-03-31 23:49:56 följande:
    hmm verkar som att sonia ligger och tar roddan på kuken i sovrummet,
    Det är många som hänger i den.
  • adipose
    Santon skrev 2011-03-31 23:57:35 följande:
    Men jag håller ju med alla som tycker att Patrik har handlat lite väl fegt och det är ingen attraktiv sida enlig mig (fegfet) men det jag ifrågarsätter är varför det gör just Anni till en "bättre" människa för att hon råkar ut för Patriks fegeht?
     Och så har vi det här med Patriks feghet...han är ju inte per automatik dum eller elak för att han kanske är konflikträdd och feg.
    Alla har sina svag sidor och det gör väl inte människan sämre för det, eller?
    Jag har mina favoriter baserat på mina värdiringar, min personlighet, erfarenheter osv... det speglar ju alla mäniskor och påverkar vem man gillar, eller inte gillar.
    Men för det så är ju inte de övriga deltagarna mindre värda för det, inte heller är falska, idioter osv för det.
    Om ngn däremot tydligt gör eller säger ngt för att provocera eller skada en annan person? Ja då är det en handling som bidrar till ogillande osv..
    Men återigen, tcyker det är konstigt att man tycker illa om ngn på grund av deras "svagheter"
    Och jag tycker att ens persons handlingar och val säger mycket om person, och vad ska man dömma en person efter om man inte dömmer dem efter handling och val?

    "It is our choices, Harry, that show what we truly are, far more than our abilities", för att citera en klok gammal trollkarl. /nörd
  • adipose
    Nikhita skrev 2011-04-01 00:04:48 följande:
    nukröp sonia ner brevid rodney
    storsnoppen kallar!
  • EnFisPåTvären

    Hahaha!!! Snart kommer ett gäng gamal BB-deltagare in i huset på jättefest!!

Svar på tråden Big Brother 2011-tråden