• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Blossi

    Kimso! Vill inte du skriva i bloggen? Du och jag har ganska olika syn på saker och ting skulle vara intresant! 
     

  • Snoppan
    EnFisPåTvären skrev 2011-04-04 00:04:38 följande:
    *High five, up high, in the sky, up in space, in your face*
    *NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!* Flört
  • mamion

    Jag tycker att livesändningarna i år är mycket tråkigare än tidigare år. Förut hade dom ju en massa intervjuer med deltagarnas nära och kära i studion och man fick höra hur dom tyckte att deras vän/familjemedlem hade skött sig osv.

    Nu tycker jag bara att det mest är massa klipp från veckan. Inte så kul med tanke på att man sett det mesta

  • EnFisPåTvären
    Snoppan skrev 2011-04-04 00:03:56 följande:
    haha true, men ja kommer ihåg att jag fick lite kräks i munnen när jag såg han första gången.
    *asg* Du var inte så jätteimponerad med andra ord. Kräks är inte ett sånt bra betyg.

    Om du var tvungen att välja, vem skulle du ligga med då i tv - Puttrik eller Chrille?
  • Snoppan
    Blossi skrev 2011-04-04 00:04:59 följande:
    Kimso! Vill inte du skriva i bloggen? Du och jag har ganska olika syn på saker och ting skulle vara intresant! 
    Nja, både ja och nej. Tror inte det skulle bli någon höjdare...
  • Blossi
    Blossi skrev 2011-04-04 00:04:59 följande:
    Kimso! Vill inte du skriva i bloggen? Du och jag har ganska olika syn på saker och ting skulle vara intresant! 
    Kan inte stava som vanligt: INTRESSANT
  • EnFisPåTvären
    mamion skrev 2011-04-04 00:05:40 följande:
    Jag tycker att livesändningarna i år är mycket tråkigare än tidigare år. Förut hade dom ju en massa intervjuer med deltagarnas nära och kära i studion och man fick höra hur dom tyckte att deras vän/familjemedlem hade skött sig osv.

    Nu tycker jag bara att det mest är massa klipp från veckan. Inte så kul med tanke på att man sett det mesta
    Håller abselut med. Känns som att det mesta är lite tråkigare i år.
  • Blossi
    mamion skrev 2011-04-04 00:05:40 följande:
    Jag tycker att livesändningarna i år är mycket tråkigare än tidigare år. Förut hade dom ju en massa intervjuer med deltagarnas nära och kära i studion och man fick höra hur dom tyckte att deras vän/familjemedlem hade skött sig osv.

    Nu tycker jag bara att det mest är massa klipp från veckan. Inte så kul med tanke på att man sett det mesta
    Ingen vågar ställa upp? he he he
  • Snoppan
    EnFisPåTvären skrev 2011-04-04 00:05:54 följande:
    *asg* Du var inte så jätteimponerad med andra ord. Kräks är inte ett sånt bra betyg.

    Om du var tvungen att välja, vem skulle du ligga med då i tv - Puttrik eller Chrille?
    Alltså det där var inte särskilt snällt. *Gråter*

    Men jag antar att du tvingar mig nu!? VA?!

    Men okej, Patrik då.. Men då skulle jag kräkas efter.

    Jag tror att Chrille har en liten snopp. 
  • Blossi
    Snoppan skrev 2011-04-04 00:06:02 följande:
    Nja, både ja och nej. Tror inte det skulle bli någon höjdare...
    Tänk på saken. Vore kul om inte annat!
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden