• Anonym (gravi­d eller pms)
    Äldre 5 Mar 18:17
    1029 visningar
    5 svar
    5
    1029

    Gravid eller PMS? Eller nåt annat trevligt fel

    Nu har jag mått piss senaste dagarna. Mår så illa till och från, ont i magen, hugger till i ljumskarna lite nu och då, ömma bröst, humöret är åt ja *pip* och mensen skulle varit här idag. Men den kan vara 1 dag sen så kan kommer imorgon så det  tänker jag inte överdrivet på. jag har inga som helst flytningar och jag minns inte om jag brukar ha det. är torr som i en öken haha.

    Vi har haft sex, men inte oskyddat UTOM säkerligen 10-14 dagar innan äl och då kom han inte plus han var full. Så jag tycker jag sitter ganska säkert.

    Jag brukar aldrig ha PMS kan känna att jag har ont i ryggen dagen innan mens ibland. Nu är det inte heller så att jag tror jag är gravid, snarare tvärtom. Men jag blir LITE nervös när jag mår illa hela tiden. Och det var typ det enda jag gjorde med mitt första barn från 1 vecka innan mensen skulle kommit. :P

    Jag börjar fundera om jag har dåliga värden eller nåt?? typ gallbesvär?

    Kan jag ha pms-besvär nu även fast jag typ aldrig  har det?

  • Svar på tråden Gravid eller PMS? Eller nåt annat trevligt fel
  • Anonym (gravi­d eller pms) Trådstartaren
    Äldre 6 Mar 14:31
    #1

    Fortfarande ingen  mens bara mensvärk :(

  • Anonym (Cooki­e)
    Äldre 6 Jun 21:20
    #2

    Hur har det gått för dig?

  • Anonym (gravi­d eller pms) Trådstartaren
    Äldre 6 Jun 21:47
    #3

    gravid :)

  • Anonym (Cooki­e)
    Äldre 6 Jun 22:04
    #4
    Anonym (gravid eller pms) skrev 2011-06-06 21:47:48 följande:
    gravid :)
    Men grattis! Vad roligt för dig Skrattande
    Själv är jag orolig så in i **** för jag har också PMS-liknande besvär, tog akut p-piller för en vecka sedan men har inte fått min mens, har bara superont i nedre magen, strålar mot benen.. Vill verkligen inte ha barn då jag bara är 20 år och precis börjat jobba osv.
  • Anonym (gravi­d eller pms) Trådstartaren
    Äldre 6 Jun 22:47
    #5
    Anonym (Cookie) skrev 2011-06-06 22:04:02 följande:
    Men grattis! Vad roligt för dig Skrattande
    Själv är jag orolig så in i **** för jag har också PMS-liknande besvär, tog akut p-piller för en vecka sedan men har inte fått min mens, har bara superont i nedre magen, strålar mot benen.. Vill verkligen inte ha barn då jag bara är 20 år och precis börjat jobba osv.
    aa :) blir 25 i veckan och detta blir ju mitt andra barn :) man brukar få mens/blödning inom 2 veckor, har själv tagit nån sån genom åren. Och då har mensen varit upp till 2 veckor sen. Sen kan det ju vara just tabletten som får dig må dåligt, man ska ju helst inte ta såna efter det kan rubba hela systemet.

    När man själv känner att man är redo för barn så är man det, jag tror inte det har med åldern att göra :) Jag var själv nyfyllda 22 år gammal när jag fick min son. allstå var jag 21 när jag blev gravid :)
Svar på tråden Gravid eller PMS? Eller nåt annat trevligt fel