• Anonym (funde­rar)
    Äldre 11 Mar 23:42
    4618 visningar
    3 svar
    3
    4618

    Corexin

    En försiktig fråga.... har någon testat bantningspillret Corexin?

    och snälla snälla, kom inte med en massa moraliserande att jag ska röra på mig, äta nyttit och andra "goda råd"; jag är småbarnsförälder som är glad att jag håller näsan ovanför vattnet och vill gå ner i vikt lite - men hinner inte ta tag i det "på riktigt", så snälla, berätta bara om nån har testat just detta och om det verkar seriöst...

    tack

  • Svar på tråden Corexin
  • Anonym (L)
    Äldre 5 Jul 17:32
    #1

    Jag började med mina första piller idag och ska prova 4 veckor och se vad som händer... I´ll let you know...

  • Anonym (nyfik­en)
    Äldre 18 May 18:23
    #2

    jag vill också veta!
     

  • Anonym (lurad­)
    Äldre 21 May 09:33
    #3

    Jag har testar Corexin, fick ingen som helst effekt och efter ca 2 veckor drar de helt plötsligt en summa på 1200:- utan att jag godkänt ett autokonto eller lämnat mina kontouppgifter till dem. Betalade första leveransen med kortet då det var specialerbjudande. Men inte fan godkände jag att de skulle dra pengar från mitt konto.
    Jag har sen den 2 Maj skickat mail och försökt att kontakta dem på kundsupports telefonen och inte fått ett enda svar från dem. Skickade till dem att jag vill avsluta mitt medlemskap men jag har ingen aning om de har avslutat det.

    Så Formlife är inget jag rekommenderar!!!

    Jag är så besviken och lättlurad så klart!

Svar på tråden Corexin