• Anonym

    Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?

    Som rubriken lyder : Vilket är det mest udda föremål du använt dig av vid onani?
    Här pratar vi allt som inte är regelrätta dildos och massageprylar!
    Har ni kanske upptäckt att en rumstempererad gurka funkar bra som substitut? Är det skönt att gnida sig mot knopparna på sänggaveln? Hemmet är fullt av prylar som går att använda, vad har NI använt?

    Själv har jag använt handtaget på en skruvmejsel, perfekt form upptäckte jag!

  • Svar på tråden Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?
  • Janice01
    Foxy79 skrev 2011-06-12 21:48:18 följande:
    Har bakat hela dagen idag och det enda jag har kunnat tänka på är vad jag vill göra med den där elvispen så nu är det dags för en skön stund. :)
    Var det skönt?
  • Trolovade
    Lucky Loke skrev 2011-06-03 15:02:55 följande:
    Nu är ju jag kille och dessutom hetero, så det där med sängknoppar har aldrig varit något som lockat mig. Men det mest udda jag använt mig av var nog den gången jag använde mig av en termos fylld med halvljumma, överkokta makaroner. Riktigt skönt! Till en början. För efter en stund började jag av någon anledning att fundera på vad jag egentligen höll på med: Ståendes i köket med dasen intryckt i en termos. Tänk om någon skulle komma in och se mig så? Just då övergick de erotiska känslorna till ren komik där jag stod med en slak dase täckt av fastkletade makaroner. Nåja, man vill ju inte dö nyfiken. ;)
    *asg*
  • LoLs pappa

    Hmm funtar lite på elvisptemat.
    Om man tar ballongvispen på mixerstaven, den är det ju fler, vad skall man kalla det visp armar på.
    och så är den lite mer elastisk och följsam.
    Kanske är ngt för en hugad att pröva, då jag är kille.
    Bara ett tips.
    Dom varvar ju lite mer, men kan nog funka kannon.

    Den som prövar (om ngn gör det) återkom med feedback

    //

  • Anonym (Åååh)

    Prövade elvispen och det var skönt. Tog inte lång tid :) Tråkigt att det låter så mycket.

  • Foxy79
    lasrom skrev 2011-06-13 11:48:13 följande:
    Så nyfiken ..... hur gick det sen?

    Det gick väldigt fort ;)


     

  • Anonym (Provat elvispen)
    redstripe skrev 2011-06-13 12:54:35 följande:
    Nu får ni förklara, hur gör ni med elvispen ?
    /nyfiken kille
    Jag har bara ena vispen i, sätter på lägsta hastigheten och håller den på sidan liksom och utanpåtrosorna. Då går kanten på vispen mot klittan, som om någon slickade fast fortare och hårdare. Otroligt skön känsla.
  • Anonym
    Anonym (Sune Onani) skrev 2011-03-16 18:12:25 följande:
    Bäst är när man suttit på handen så den "somnat". Då känns det som att någon annan runkar dig!
    Hahaha, det roligaste på länge!!
  • Anonym

    Allvarligt stoppar ni in en elvip i fittan och låter den vispa? Kan ju inte vara ett dugg skönt och går inte man sönder där inne i då?

Svar på tråden Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?